Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII INCLUSIV UTILAJE, ECHIPAMENTE SI DOTARI - ?ZONA DE AGREMENT ? PARC ACVATIC MAHMUDIA IN LOCALITATEA MAHMUDIA, JUDET TULCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 328077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Mahmudia
Numar invitatie: 328077/28.05.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII INCLUSIV UTILAJE, ECHIPAMENTE SI DOTARI - ?ZONA DE AGREMENT ? PARC ACVATIC MAHMUDIA IN LOCALITATEA MAHMUDIA, JUDET TULCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MahmudiaCod fiscal: 4794060, Adresa: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Telefon: 0240 545 543, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Romania, cod postal: 827130, telefon: +40 240545543, fax: +40 240545390, persoana de contact: Gherghina Vramulet
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Mahmudia, strada Geolog Vasile Bacalu, nr 19, comuna Mahmudia, jud Tulcea cp 827130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII INCLUSIV UTILAJE, ECHIPAMENTE SI DOTARI - ?ZONA DE AGREMENT ? PARC ACVATIC MAHMUDIA IN LOCALITATEA MAHMUDIA, JUDET TULCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Finantare prin POR 2007-2013, Axa prioritara 5-Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.2.-Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice ; Proiect??ZONA DE AGREMENT-PARC ACVATIC MAHMUDIA? IN LOCALITATEA MAHMUDIA , JUD TULCEA.?
II.1.6) CPV: 45212130-6 - Lucrari de constructii de parcuri de distractie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 210, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie LOT 1 :43.100, 00 Leigarantie LOT 2 :9 .100, 00 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei.-scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in formatul stabilit prin Formularul 11.- I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.- Documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Documentul de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari care nu contine prevederile enuntate mai sus, nu va fi acceptat.- Documentul de garantare trebuie sa respecte, in mod obligatoriu, si urmatoarele cerinte :1) sa fie prezentat in original;2) sa contina in clar denumirea autoritatii contractante;3) sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;4) sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizate in documentatia de atribuire;5) sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatia de atribuire;6) sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat7) sa insoteasca oferta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA si 5% din valoarea contractului de furnizare. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. (Se va completa Anexa A-formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Cerinta obligatorie: Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor.Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Mod de dovedire: Formularul nr. 12J.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor. Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12BPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei;Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competentedin tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelorsi taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Cerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12DModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 12K Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/20061)": Primar: Vramulet Gherghina; Viceprimar: Demidov Gheorghe; Secretar: Erofei Igor; Compartiment achizitii publice: Inspector Ivanov Mihaela; Inspector Grigore Mihaela; Inspector Ghilan Veronica; Consilieri Locali: Damian Stefan, Efrim Florea, Musa Ghiulnan, Petcu Ion, Marinescu Vasile, Ivanov Calin, Simininski Dumitru, Stefan Serioja, Istrate Grigore, Stoica Vasile. Cerinte obligatorii: Persoane juridice/fizice romane.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba dreptul de a executa lucrarile avand ca obiect de activitate principal sau secundar, activitatile supuse procedurii de achizitie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie safie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principalsau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment saususpendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatilesupuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasaurmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment saususpendare temporara a activitatii).Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul (Certificat constatator emis de ORC)- in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Informatii privind situatia economico-financiara: Lotul 1: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani din activitatea de constructii montaj sa fie de cel putin 8.600.000, 00 lei. Lotul 2: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani din activitatea de furnizare si punere in functiune a echipamentelor, utilajelor tehnologice si dotari specifice obiectului contractului sa fie de cel putin 1.815.000, 00 lei.Modalitate de indeplinire: Se va completa Formularul nr.2 (informatii generale) Informatii privind cifra de afaceri - ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei de afaceri din ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, prin documentele disponibile Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., Cerinta obligatorie: Informatii privind situatia economico-financiara Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare.Modalitati de indeplinire: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de: 1. Pentru Lotul 1 :537.812, 50 lei in executia lucrarii , perioada de sustinere fiind de minim 90 de zile. 2. Pentru Lotul 2:113.454, 62 lei, perioada de sustinere fiind de minim 90 de zile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii ani lucrari de constructii si instalatii si furnizare echipamente specifice -Pentru Lotul 1:1 contract de executie, maxim 2 contracte de executie lucrari de constructii civile si lucrari hidroedilitare, cu o valoare de minim 4.300.000, 00.lei , fara TVA; -Pentru Lotul 2:1 contract de furnizare echipamente, maxim 2 contracte de furnizare echipametne specifice, cu o valoare de minim 900.000, 00 lei.Modalitatea de indeplinire - Se va completa Formularul nr. 12E (lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani). - Se vor prezenta copii de pe parti relevante ale contractului, recomandari din partea unor beneficiari pentru lucrari similare/furnizare similara care au fost solicitate ca cerinte minime, prin care sa confirme executia lucrarilor., Cerinta obligatorie: Echipamente necesare pentru executarea contractului.Modalitatea de indeplinire: Dotarea minima trebuie sa includa pentru Lotul 1: Se va completa Formularul nr. 12H (declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari). Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie. Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare. Ofertantul va prezenta documente care confirma/probeaza existenta si punerea la dispozitie a echipamentelor propuse pt. lucrare., Cerinta obligatorie: Personalul tehnic de specialitate.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) Formular nr. 12I, si anume: LOTUL 1: - manager de proiect care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national; -sefi de santier ? cu diploma de studii in inginerie, cu experienta profesionala in domeniul obiectului contractului. - specialist protectia mediului; -responsabil tehnic cu executia (RTE) cu diploma de studii superioare tehnice; -Inginer ? specializarea instalatii; -Inginer ? specializarea, constructii civile. Pentru personalul nominalizat se vor prezenta : CV, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii., Cerinta obligatorie: Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Modalitatea de indeplinire: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12I., Cerinta obligatorie: Informatii privind subcontractantii.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati Se va completa Formularul nr. 12G; Formularul nr. 6., Cerinta obligatorie: Informatii privind asocierea.Modalitatea de indeplinire: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu Formular nr. 7 Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor solicitate in Fisa de date a achizitiei. Cerinta obligatorie: Informatii privind standardele de management al calitatii.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Nu se admit ofertanti in curs de certificare., Cerinta obligatorie: Informatii privind standardele de management al management de mediu.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie - in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: LOTUL 1: Oferta Financiara ? 60 puncte; pondere 60%. Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda Pfinanciar = 60 puncte;1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim / pret) x 60 puncte; Pretul ofertei care se va compara este pretul total fara TVA. LOTUL 2: Oferta Financiara ? 60 puncte; pondere 60%. Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda Pfinanciar = 60 puncte;1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim / pret) x 60 puncte;Pretul ofertei care se va compara este pretul total fara TVA.
Oferta tehnica
40
Descriere: LOT 1: P1: Durata de executie lucrari (20 pct): Min 12 ? max 24 luni de la data contractului; a) pentru 12 luni - 20 pct; b) intre 12-24 luni, - punctare proportionala; c) mai mica de 12 luni- nepunctata suplimentar; d) peste 24 luni- neconforma. P1(n)=(termenul cel mai mic/termenul de indeplinire (n)) x 20 puncte. P2: (20 pct) Garantia lucrarii este intre: Min 72 -max 240 luni. Pentru garantia de 240 de luni se acorda punctajul max -20 pct. Pentru garantia mai mica de 72 de luni- neconforma. Pentru garantia mai mare de 240 de luni, nepunctata suplimentar. P2(n)=(perioada de garantie lucrari din oferta (n)/ perioada cea mai mare de garantie lucrari) x 20 pct. LOT 2: Garantia echipamentelor este intre: Min 72-max 240 luni. Pentrugarantia de 240 de luni -punctaj max -40 pct. Pentru garantia echip. mai mica de 72 de luni -neconform. Pt(n) = (perioada de garantie echip. (n)/ perioada cea mai mare)x 40 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer