Achizitie publica - Executie lucrari de construire a depozitului conform de deseuri Mihai Bravu, in cadrul proiectului ,,Sistem de management integrat al deseurilor in judetul TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 356988
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356988/17.01.2014
Denumire contract: Executie lucrari de construire a depozitului conform de deseuri Mihai Bravu, in cadrulproiectului , ,Sistem de management integrat al deseurilor in judetul TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: +40 0240502235, Fax: +40 0240516538
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240502235, fax: +40 0240516538, persoana de contact: Ilona Cubanita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, strada Pacii nr. 20, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de construire a depozitului conform de deseuri Mihai Bravu, in cadrulproiectului , ,Sistem de management integrat al deseurilor in judetul TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructia unui depozit conform de deseuri in localitatea Mihai Bravu inclusiv furnizarea, montarea, punerea in functiune si rodaj pentru utilajele si echipamentele tehnologice.Lucrarile de executie prevad construirea unui depozit de deseuri conform, avand o capacitate de 554198m3 si o suprafata a depozitului propriu-zis de 13, 38 ha, care include: -constructia primei celule a depozitului de 2, 1 ha-sistem de colectare, transport si tratare levigat-sistem de colectare si tratare a gazului de depozit-constructia de cladiri (cladirea administrativa, zona interven?ie utilaje, etc.)-infrastructura specifica (cantar, statie spalare roti, statie de alimentare cu combustibil etc.)-laborator analize si sta?ie meteorologica-alte lucrari (drumuri, sistem de colectare a apei pluviale, puturi de monitorizare etc)Suma prevazuta in devizul general al proiectului pentruaceasta achizitie este de 14.428.353 lei fara TVA si este inclusa la capitolele 4+5.1+6 ? Cheltuieli aferente implementarii proiectului, respectiv: -4. Investitia de baza - 14.053.156 lei fara TVA-5.1 Organizare de santier (3, 5% din capitolul C+M)- 251.081lei fara TVA-6 Cheltuieli pentru darea in exploatare - 124.115 lei fara TVASuma aferenta procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de proiectant in Devizul General este de 973.350lei si este inclusa in valoarea estimata de la punctul II.2.1.-15.401.703 lei fara TVAClauze de variatie: Limita posibilelor suplimentari/modificari: in limita procentului de 6, 75% din valoarea ofertata fara TVA, fara cheltuieli diverse si neprevazute si organizare de santier;Natura posibilelor suplimentari/modificari: Categorii de lucrari pentru care este posibil sa fie necesar a fi angajate cheltuieli de diverse si neprevazute (eventuale lucrari care deriva din adaptarea lucrarilor la teren): Investitia (lucrarea) de baza: 2.Amenajarea terenului3. Constructie drumuri4. Celula depozit deseuriLucrari de constructiiMontaj utilaje si echipamente tehnologice5. Instalatie de tratare levigatLucrari de constructiiMontaj utilaje si echipamente tehnologiceProcurare echipamente, dotari6. Lucrari de constructiiLucrari constructiiProcurare echipamente, dotari7. InstalatiiLucrari de constructiiProcurare echipamente, dotari8. Sist.monitorizare ape subteraneLucrari de constructiiProcurare echipamente, dotariConditiile in care se poate recurge la ele: atunci cand din adaptarea la teren a proiectului se impun cheltuieli suplimentare la lucrari, echipamente si dotari, conditii suplimentare ale avizatorilorpe parcursul executiei lucrarilor, probe suplimentare, testari impuse de situatia din teren.
II.1.6) CPV: 45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 401, 703 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 288.567 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9.002 lei. Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 4. Se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul.-Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor-Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor2.Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 4. Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.-Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestora nu permite confirmarea situatieidatoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin. (4) din HG nr.925/2006.3. Participarea la procedura cu oferta independenta. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 54. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 6. Se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Horia Teodorescu - Presedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaSirma Caraman - Director executiv, Directia Economica Buget Finante si administrativNicu Mihai - Director executiv, Directia Investitii, Fonduri Externe si Managementul ProiectelorMihai Marius Cristi - Sef serviciu, Serviciul contencios juridic si asistenta juridicaMariana Olariu - Manager de proiect5. Ofertantii, asociatii, subcontractantii, tertii sustinatori vor completa Formularul nr. 16 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 20.000.000 lei.Ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare -bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documenteechivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romanaiei pentru anul respectiv., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de 2.800.000 lei pentru o perioada de 3 luni. Se va prezenta scrisoare/declaratie bancara sau orice alt document relevant pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte decalificare. Justificarea acestei cerinte consta in faptul ca, la solicitareafinantatorului, cererile de rambursare se vor depune la 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada executarii in ultimii 5 ani a unui contract similar de lucrari care sa aiba ca obiect realizarea unui depozit conform de deseuri, cu o capacitate de minim 550.000 metri cubi .Ofertantii vorprezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani ? Formular nr. 8.Lista va fi insotita de copii dupa parti relevanteale contractului/contractelor declarate saudocumentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din documentele solicitate mai sus trebuie sa rezulte beneficiarii, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data semnarii contractului) si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii pot prezenta orice certificate /contracte/documente emise sau contrasemnate de o autoritatecontractanta ori de catre clientul privat beneficiar. NOTA: In situatia in carecontractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritateacontractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsitin perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceastaperioada.Prin formulele ?lucrari executate/duse la bun sfarsit? se intelege: ?lucrari receptionate partial , respectiv lucrari ce fac obiectulreceptionarii la terminarea lucrarilor a unui obiect sau unei parti din constructie, independenta, care poate fi utilizata separat , insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectul sau partea de constructie in cauza ; sau?lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau?lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Conversia din alta valuta se va face la cursul mediu leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul incheierii contractului respectiv. Standard privind sistemele de management a calitatii - Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organismindependent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sauechivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care facobiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita dedepunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul demanagement al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentrupartea din contract pe care o realizeaza., Standard privind sistemele de management al mediului - Implementarea Standardului de Management al mediului in conformitate cu ISO 14000 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organismindependent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001sau echivalent, un sistem de management al mediului pentru activitatile carefac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita dedepunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul demanagement al mediului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentrupartea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2014 09:30