Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUIRE A PARACLISULUI ORTODOX IZVORUL TAMADUIRII


Detaliu pentru invitatia numarul 326718
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 326718/15.05.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUIRE A PARACLISULUI ORTODOX IZVORUL TAMADUIRII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 213191013/186, fax: +40 213191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUIRE A PARACLISULUI ORTODOX IZVORUL TAMADUIRII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Execu?ie a lucrarilor de construire a unui laca? de cult ortodox cu hramul ?Izvorul Tamaduirii?.amplasat in intravilanul Municipiului Bucuresti, in sectorul 1, ?oseaua Bucure?ti-Ploie?ti, km. 10, 5.
II.1.6) CPV: 45212360-7 - Lucrari de constructii de cladiri religioase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 950, 403.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 115.000 lei. Valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertei In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se poate constitui de catre oricare dintre asociati. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.155, 04 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.(Formularul XVI)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5% din val. fara TVA a contr. Durata de garantie a lucrarii: min. 12 luni ?max. 16 luni, de la recept. la term. lucr. Garant. de buna exec. se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr. Daca val. garant. de buna exec. este redusa ca val., aut. contract. are dreptul de a accepta constit. acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garant de buna exec. se poate constit. si prin ret. succ. din sumele dat. pentru fact. part.. In acest caz, contract. are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului din cadrul org. fisc. competent in adm. acestuia un cont de disp, distinct la disp. aut. contr. Suma init. care se depune de catre contract in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt solicit.: 1.Fisa inf. gen.(form. VI) 2.Decl.eligib.(Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Form. II))-3.Decl. neincadr. art. 181-OUG nr. 34/ 2006.(Form.III)4.Decl. priv. cal. de part. la procedura(Form. I) 5.Certif. part.oferta indep.(Form. IV) 6.Decl.neincadr.art. 69 ind.1-OUG 34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul)-(Form. V).7.Certificat de cazier fiscal si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(cert. atest. fisc. vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul). Persoane cu functii de decizie: Andrei Ioan Chiliman-Primar; Marcel Bogdan-Sef Seviciu Achizitii Publice, Anca Ludu-Director Economic, Florentina Bucsa-Sef Serviciu Legislatie. Certificat constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertuluiA. In cazul ofertantilor romaniPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; acesta trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz).Nota : Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. In cazul ofertantilor strainiPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizataNOTA: Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta certificat constatator emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010. Acestea vor fi prezentate, in copie simpla, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente., Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 11.800.000 lei, fara T.V.A. (pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia., Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatearesurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 737.850 lei (10 % din suma estimate cu tva), pentru o perioada de minim 3 luni.Mod de imdeplinire: Scrisoare de bonitate emise de o institutie financiara.Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Institutia financiara cu maxim 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl. privind lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani.Cerinta min. obligatorie: Min. un contract de executie lucrari similare /parti relevante din contract, in copie lizibila ?conform cu originalul? avand ca obiect exec. de lucrari similare celor ce se intentioneaza a se atribui, avand o valoare de cel putin egala cu5.900.000 lei fara TVA, din care sa reiasa executarea de lucrari similare de infrastr., suprastr., arhitectura, inst. electr., inst. de ventilare, intst. termice si sanitare.Contractul prezentat in vederea demonstrarii cerintei minime va fi insotit in mod obligat. de recomand. din partea benef. care sa sa includa, pe linga numele benef. si lucrarilor executate, cel putin urmatoarele informatii: a)modul de indepl. a oblig. contract. pe parcursul derularii contractului respectiv;b. orice obs. asupra lucr. exec. sau alte probleme ref. la calit. acestora;c.orice cazuri de accidente produse din vina contractantului sau orice amanari in indepl. contractului., Personal solicitat: - 1 manager proiect cu exp. min. 5 ani in coord. lucr. de constr.;
- 1 exp. arhit. atestat MCPN, specializarea E;
- 1 RTE atestat MLPAT;
- 1 CQ cu exp. min. 3 ani;
- 1 ing. inst. sanit. cu exp. min 3 ani;
- 1 ing. inst. termo-ventilatii cu exp. min 3 ani;
- 1 ing. inst. electr. cu exp. min 3 ani;
- 1 ing. sist. de securitate/ tehnician pentru sist. si inst. de semnaliz, alarmare si alertare in caz de incendiu/ tehnician pentru sist. de detectie, supraveghere video, control acces;
- 2 sudori atestati ISCIR;
- 1 specialist SSM;
- 1 cadru tehnic specializat in domeniul apararii impotriva incendiilor.Mod de indeplinire: - decl. de disponibilitate;
- copii lizibile ?conf. cu orig.? de pe contr. de munca/prestari servicii ;
- angaj. de participare (daca este cazul);
- curricullum vitae;
- copii lizibile ?conf. cu orig.? de pe atestate/autorizatii (valab. pe anul in curs);
- copii lizibile ?conf. cu orig.? de pe certific. de competenta profesionala.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare(80 de puncte) iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar n=(pret minim/pret n)x80
Durata de executie
20
Descriere: Descriere criteriu: a)Pentru cel mai mic termen de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 puncte. Pentru alt termen de executie decat cel prevazut la litera a), se acorda puncte proportional cu punctajul maxim acordat astfel: P termen de exec.(n)=[termen minim de exec. ofertant/termende exec.(n)]x20; Durata max. de executie acceptata este de 16 luni, ofertele care depasesc acest termen vor fi declarate neconforme. Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 12 luni.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer