Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de extindere, reabilitare, modernizare si furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?, cod SMIS 15763


Detaliu pentru invitatia numarul 342786
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA JUPINESTI
Numar invitatie: 342786/18.02.2013
Denumire contract: Executie lucrari de extindere, reabilitare, modernizare si furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?, cod SMIS 15763
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JUPINESTICod fiscal: 4898720, Adresa: SAT JUPINESTI, COM. JUPINERSTI, JUD. GORJ, Jupanesti, Telefon: 0253-230606, Fax: 0253-230697
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Jupinesti, sat Jupinesti, judetul Gorj, Jupanesti, Romania, cod postal: 217270, telefon: +40 253230606, fax: +40 253230697, persoana de contact: ELENA MIHAELA CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Jupinesti - Comuna Jupinesti, sat Jupinesti, judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de extindere, reabilitare, modernizare si furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?, cod SMIS 15763
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de extindere, reabilitare, modernizare si furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?, cod SMIS 15763, divizata pe doua loturi, dupa cum urmeaza: - Lotul 1 - Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?- Lotul 2? Furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj"Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute: 8, 19% din valoarea totala estimata a achizitiei pentru Lotul 1. Astfel, valoarea totala estimata a achizitiei pentru Lotul 1 este 782.630, 00 lei, fara TVA, fiind compusa din: - amenajari pentru protectia mediului: 3.959, 00 lei, fara TVA;
- constructii si instalatii: 694.696, 00 lei, fara TVA;
- organizare santier: 19.870, 00 lei, fara TVA.- cheltuieli diverse si neprevazute: 64.105, 00 lei, fara TVA.Prin urmare, valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 64.105, 00 lei, fara TVA reprezinta 8, 19% din valoarea totala estimata a Lotului 1, respectiv 782.630, 00lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 891, 481 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Pt. Lotul 1:14300 lei;Pt. Lotul 2:2177 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM: 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, indiferent de lotul pentru care de oferteaza, va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus.Contul in care se va depune garantia de participare este RO18TREZ3375006XXX000568, deschis la Trezoreria Tirgu Carbunesti.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.De asemenea, in conformitate cu prevederile art. 278¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare pentru Lotul 1 suma de 4.498, 524 lei, iar pentru Lotul 2 suma de 1.088, 51 lei.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: Indiferent de lotul pentru care se oferteaza: 10% din pretul contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract, sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile prevazute de art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie - conf. prev. art.92 alin. 4 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime comune atat pentru Lotul 1 ? Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?, cat si pentru Lotul 2 ? Furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: 1. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 2. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Totodata, doar daca este cazul, tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 lit. (a), (c¹) si (d) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se vor prezenta: - declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006; - declaratie pe propria raspundere din partea tertului sustinator privind neincadrarea in prevederile la art. 181 lit. (a), (c¹) si (d) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata; - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 3. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la procedura Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 4. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv consilierii locali (avand in vedere ca acestia aproba bugetul) sunt: GUSITA PETRE, POPESCU ELISAVETA, CALIN ELENA, ENACHE MIHAELA, STEGARIU EMILIA, SUCITU IULIANA, DOBRIN OCTAVIAN-ILIE, VASILE ION, ALEXANDRESCU EUGEN, CRASNARU NICOLAE, POPESCU VIRGIL-LEONARD, RASCOL CONSTANTIN, BUSEA NICOLAE, SIRBU CRISTIAN, GIRNICEANU ION, BORCAN COSMIN-DUMITRU, CIOBANU MARINELA. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 5. Prezentare certificat de participare cu oferta independenta Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinte minime comune atat pentru Lotul 1 ? Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?, cat si pentru Lotul 2 ? Furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: 1. Pentru persoanele juridice/ fizice romane: prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. 2. Pentru persoane juridice/ fizice straine: prezentare de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs. Note: - Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate. - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economico-financiara. Cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii trei ani, va fi: Pentru Lotul 1 - Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: cel putin 1.400.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant); Pentru Lotul 2? Furnizare dotari de specialitatecel putin 215.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi dintre anii 2009, 2010 si 2011 sau, dupa caz, 2010, 2011 si 2012, cifra de afaceri se va calcula ca medie doar a anilor in care au inregistrat activitate.Indiferent de lotul pentru care oferteaza, operatorii economici vor prezenta bilanturile contabile intocmite pentru exercitiile financiare 2009, 2010 si 2011 sau, dupa caz, 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? copie insotita de mentiunea ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte minime doar pentru Lotul 1 Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: Ofertantii vor face dovada executarii unor lucrari similare ca valoare, natura si complexitate. Se considera lucrari similare ca natura si complexitate lucrari de constructii/ reabilitare/ modernizare cladiri. Pentru a face dovada existentei experientei similare, ofertantii vor prezenta: 1 declaratie si 1 lista a principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, insotita de certificari de buna executie pentru contractul de lucrari prin care se face dovada experientie similare; 1 Fisa care sa cuprinda informatii privind contractul de lucrari prin care se face dovada existentei experientei similare; 1 copie certificata ?conform cu originalul? fie a procesului-verbal de receptie partiala, fie a procesului verbal la terminarea lucrarilor, fie a procesului verbal de receptie finala. Cerinta se considera indeplinita daca ofertantul prezinta oricare dintre variantele mentionate anterior., Cerinte minime doar pentru Lotul 2 Furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii privind resursele umane si structura managementuluiCerinte minime doar pentru Lotul 1 Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: Ofertantul trebuie sa prezinte: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Declaratii de disponibilitate a personalului responsabil cu indeplinirea contractului;
- CV-urile personalului desemnat cu indeplinirea contractului, in care sa se detalieze experienta;
- Contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului sau prezentarea de angajamente din partea acestora ? daca este cazul (Contractele de colaborare/ angajamentele trebuie sa precizeze ca va participa la executia lucrarilor, pe toata perioada, pana la indeplinirea contractului). Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica: Cerinte minime doar pentru Lotul 1 Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: Se va stabili obligativitatea asigurarii de catre ofertanti a cel putin urmatoarelor pozitii cheie: 1. Sef santier - inginer cu studii superioare in domeniul constructiilor (prezentare copie diploma de absolvire certificata ?conform cu originalul?) cu experienta profesionala specifica in calitate de sef santier in orice alt contract de lucrari dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor ? prezentare atestat profesional eliberat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in baza Legii 10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 925/1995 si Ordinului MLPTL 777/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul constructii civile, valabil la data limita de depunere a ofertelor;3.Responsabil privind calitatea - dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul constructii civile; Se va considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire;4. Responsabil de securitate si sanatate al santierului - dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare;5. Responsabil protectia mediului - dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia mediului, in conformitate cu legislatia in vigoare., Informatii privind dotarile specificeCerinte minime doar pentru Lotul 1 Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: Prezentare declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa fie considerate ca suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executia lucrarii in perioada de timp programata.Nota: In cazul asociatiilor, declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari trebuie sa fie completata de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociati cu precizarea detinatorului., Informatii privind dotarile specificeCerinte minime doar pentru Lotul 2 Furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa asigure furnizarea produselor in perioada de timp programata., Informatii privind subcontractantiiCerinte minime doar pentru Lotul 1 Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: Se va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora si acordul de subcontractare.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Prezentarea de catre subcontractantii unor parti cheie din contract a documentelor doveditoare indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti., Informatii privind masurile de protectie a mediuluiCerinta minima doar pentru Lotul 1 Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj?: Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere prin care se obliga sa respecte prevederile legislative referitoare la masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Cerinte minime comune apentru ambele loturi: Prezentarea unei copii legalizate sau a unei copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului de atestare ISO 9001:2008 privind managementul calitatii in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi, astfel incat din probele/dovezile prezentate sa se confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii., Cerinte minime doar pentru Lotul 1 Executie lucrari de extindere, reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj? (nu si pentru Lotul 2): Prezentare Certificat de atestare ISO 14001:2005 privind managementul mediului in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi, astfel incat din probele/dovezile prezentate sa se confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuiai se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer