Achizitie publica - Executie lucrari de infrastructura, asfaltare, retele electrice, canalizare, infintare parcari pe strada Aleea Victoriei, Municipiului Bailesti, judetul Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 336593
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336593/03.10.2012
Denumire contract: Executie lucrari de infrastructura, asfaltare, retele electrice, canalizare, infintare parcari pe strada Aleea Victoriei, Municipiului Bailesti, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAILESTICod fiscal: 5002240, Adresa: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Telefon: 0251/311017, Fax: 0251/311956
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 0251/311017, fax: +40 0251/311956, persoana de contact: Emanoel Sclipcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 0251/311017, fax: +40 0251/311956
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de infrastructura, asfaltare, retele electrice, canalizare, infintare parcari pe strada Aleea Victoriei, Municipiului Bailesti, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Municipiul Bailesti, Strada Revolutiei nr. 1-3, judetul Dolj, Romania
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 634 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 5116 lei.(IMM beneficiaza de 50% reducere din suma mentionata)Valabilitatea garantiei de participare este de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: - virament bancar in contul deschis la Trezoreria BAILESTI: RO31TREZ2925081XXX001411(OP vizat de banca/trezorerie), - numerar la caseria unitatii contractanta sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, formular 10 .Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 278 alin (1) din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului: se solicita garantie de buna executie ? in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% (zece la suta) din valoarea contractului de lucrari 2. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: - Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea -Formularul nr. 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG nr.34/2006: Completare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006 Formular nr. 3.1.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semanta si stampilata.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Autoritatea Publica Locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semanta si stampilata.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoane juridice straine: vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificat de participare la procedura de achizitie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va prezenta formularul 17 , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata.: - Ofertantul va prezenta Formular nr. 18- ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹? din OUG 34/2006 modificata si completata.Din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Pistritu Costel ?Primar , Musuroi Irinel ? Viceprimar , Barbu Mihai ? Secretar, Motataeanu Violeta ?director economic, , Bonci Victor? membru comisia de evaluare, Mustatea Firu? membru comisia de evaluare, Cojocaru Emanuela ? membru comisia de evaluare, Tanasie Simona ? membru comisia de evaluare, Padureanu Doru? membru comisia de evaluare, Sclipcea Emanoel? secretar comisia de evaluare, si consilierii UAT Municipiului Bailesti : Cecea Emilian;Cojocaru Stefan; Cretan Ilie;Duinea Marius;Dumitrascu Amza;Floricel Patru;Gota Florian;Jianu Elena;Manciu Dorin; Mitroi Paul;Musuroi Ionel;Pascu Constantin;Tibreanu Cristian;Tica Camelia; Toana Georgel;Urziceanu Marius. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data depuneri ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului);ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Nota: Toate documentele se vor prezenta in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimi 3 ani o cifra de afaceri medie globala egala sau mai mare de 1023268 lei. Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - leu/euro 2009 = 4, 2373; - leu/euro 2010 = 4, 2099; - leu/euro 2011 = 4, 2379.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari - Ofertantii vor completa o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care cel putin un contract are ca obiect realizarea de lucrari similare a carui valoare minima sa fie de 511634 lei. Nu se pot prezenta mai multe contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de511634 lei. Valorile vor fi exprimate atat in lei cat si in euro la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv- leu/euro 2009 = 4, 2373; - leu/euro 2010 = 4, 2099; - leu/euro 2011 = 4, 2379., 2. Ofertantul va prezenta o recomandare privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care s-a receptionat lucrarea., 3.Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economicDocumente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotareproprie/inchiriere/angajament/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului.Note: a) Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b) Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa doveeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se ob, 4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, 5.Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiSe solicita : ? un inginer/subinginer de specialitate(drumuri si poduri)? un responsabil tehnic cu executia ( RTE) (specialitatea drumuri)? un responsabil cu calitatea ( CQ), 6.Lista cu partile din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si datele de identificare a subcontractantilor: denumire, adresa, CUI, precum si acordurile de subcontractare., 7.Informatii privind asocierea Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Dinsistemul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 14:14