Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de instalare centrala termica Ambulator


Detaliu pentru invitatia numarul 296766
Autoritate contractanta
Spitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" Tarnaveni
Cod de identificare fiscala: 4322386
Adresa: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni
Telefon: 0265446161
Fax: 0265446156
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Executie lucrari de instalare centrala termica Ambulator
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari de instalare centrala termica Ambulator
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.06.2011 16:01
Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Municipal "Dr.Gheorghe Marinescu", str.Victor Babes, nr.2, Tarnaveni, jud.Mures, tel.0265/446161, fax 0265/446156
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal "Dr.Gheorghe Marinescu", str.Victor Babes, nr.2, Tarnaveni, jud.Mures, tel.0265/446161, fax 0265/446156
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 176, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor precum si a contributiilor pentru fondul de somaj, pentru asigurarile sociale de stat si asigurarile sociale de sanatate.Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (certificat emis de Oficiul Registrului Comertului).Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.Informatii generale conform formularului.Documente care sa ateste origineaproduselor
atasat in SEAPGARANTIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE 3500 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare si montaj
15
Descriere: 2. Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de livrare si montaj? se acorda astfel: a) pentru termenul de livrare cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt termen de livrare decat cel prevazut la lit a) se acorda punctajul astfel: T(n)= (termen de livrare si montaj minim/termen de livrare si montaj (n))x punctaj maxim alocat
Termen de garantie
15
Descriere: 3. Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de garantie? se acorda astfel: a) pentru termenul de garantie cel mai lung se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt termen de garantie decat cel prevazut la lit a) se acorda punctajul astfel: G(n)= (termen de garantie (n)) /termen de garantie maxim x punctaj maxim alocat
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer