Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de interventie (reabilitare si modenizare cladire si utilitati generale si specifice) in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Ambulatoriului Spitalului de Psihiatrie Sapunari, judetul Calarasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 353866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi
Numar invitatie: 353866/17.09.2013
Denumire contract: Executie lucrari de interventie (reabilitare si modenizare cladire si utilitati generale si specifice) in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Ambulatoriului Spitalului de Psihiatrie Sapunari, judetul Calarasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean CalarasiCod fiscal: 4294030, Adresa: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Telefon: 0242311302, Fax: 0242331609
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242311302, fax: +40 0242331609, persoana de contact: Consiliul Judetean Calarasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Calarasi, Str 1Decembrie 1918, nr1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de interventie (reabilitare si modenizare cladire si utilitati generale si specifice) in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Ambulatoriului Spitalului de Psihiatrie Sapunari, judetul Calarasi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului include executia urmatoarelor lucrari: - refacerea finisajelor interioare (pardoseala, finisaje pereti, tamplarie);
- refacerea finisajelor exterioare (tamplarie, finisaje pereti, invelitoare, tinichigerie);
- refacerea instalatiilor ( sanitare, de incalzire, electrice interioare);
- recompartimentarea imobilului existent ;
- retele exterioare de apa si canalizare, inclusiv statie de epurare ape uzate.Valoarea totala estimata a achizitiei este de :984.801, 59 lei fara TVA care include: 1.Obiectul 01-Amenajare ptr. prot. Mediului = 15.548, 81 lei fara TVA2.Obiectul 02-Constructii si arhitectura + Obiectul 03-Retea canalizare, apa si electr. = 798.722, 00 lei fara TVA3.Utilaje cu montaj = 62.347, 00 lei fara TVASubtotal 1 = 876.617, 81 lei fara TVA4.Organizare de santier: 4.1 Lucrari de constructii = 4.500, 00 lei fara TVA4.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului = 10.098, 00 lei fara TVA5.Probe tehnologice, incercari, rodaje, expertize la receptie = 5.924, 00 lei fara TVA6.Cheltuieli diverse si neprevazute = 87.661, 78 lei fara TVAValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este in cuantum de 10% din Subtotal 1 si este in valoare de 87.661, 78 lei fara TVA.In conformitate cu prevederile HG nr.363/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, privind aprobarea standardelor de cost pentru obiective de investitii finantate din fonduri publice, vor fi respectate limitele maxime privind cotele procentuale pentru cheltuieli indirecte si profit de 10% respectiv 5%.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 984, 801.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Valoarea garantiei de participare este de 17.500 lei.b) Modalitati de constituire acceptate: - virament bancar in contul autoritatii contractante: RO65TREZ2015006XXX000200 Trezoreria Mun. Calarasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.- prin plata la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va prezenta in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.c) In cazul asociatiilor, garantia de participare va fi constituita de catre unul dintre asociati.d) Garantia de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti.e) In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.f) In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta se va avea in vedere cursul de referinta leu/valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare in SEAPg) Autoritatea contractanta va retine garantia pt. participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in situatiile prevazute la art. 87 alin (1) lit. a, b si c. din HG 925/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, cf. art.278-1, alin.1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantie de buna executie va fi de 10% din pretul contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie se poate face prin una din variantele de mai jos: - Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala ce se va depune de contractant in acest cont fiind de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.- Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, conform formular.- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul cu referire doar la punctele a, c^1 si d);.Cerinta nr. 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare;Cerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 2 Bis din Sectiunea Formulare;Cerinta nr. 5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Completare Formularul 1 Bis din Sectiunea Formulare. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Filipescu Raducu, Muresanu Paraschiva, Vasilescu Sorin, Pipos Maranda, Alecu Gheorghe, Ana Titu, Barbu Valentin, Craiu Jolan, Dinulescu Marian, Dragu Nicolae, Dragan Marian, Enciu Nicolae, Enciu Eugen Marian, Georgescu Bogdan George, Ghiveciu Camelia, Iliescu Eugenia, Manea Ionel, Mandache Gheorghe, Mihai Ion, Musat Emil, Nutu Marcel, Pandea Ciprian, Prica Ruxandra Alina, Pascu Violeta, Pavalasc Claudia, Petcu Victor, Radulescu Viorel Gabriel, Rogoz Nicolae, Samoila Ion, Zbarcea Marius Virgil, Popa Marian, Stefan Ion, Virtejanu Liviu, Vrajitoru Sorinel Marian.Cerinta nr. 6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru implicate in executarea contractului - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Punctele de lucru implicate in executarea contractului vor fi mentionate in Fisa de informatii generale.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice), emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru implicate in executarea contractului - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Din Certificatele mentionate trebuie sa reiasa obligatiile exigibile, scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea certificata a acestora in limba romana.Certificatele mentionate trebuie sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii.a) In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii.b) In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator, insa numai in ceea ce priveste lit. a), c^1) si d) de la art. 181 din OUG nr. 34/2006.c) In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din acest document sa rezulte ca ofertantul nu se afla in faliment, cf. prev. art. 181 din OUG 34/2006. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate la organele competente., Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare decat: 1.700.000 lei (exclusiv TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2. Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu cele care constituie obiectul procedurii de achizitie publica, a caror valoare sa fie de min. 890.000 lei fara TVA, valoare ce poate fi cumulata din maxim 2 contracte de lucrari.Prin lucrari similare se intelege lucrari de constructii si/sau de modernizare si/sau de reabilitare de cladiri. In sustinerea exp. similare, ofertantii vor prezenta procese verbale de receptie/copii ale contractelor de executie lucrari/certificate/documente, care sa confirme valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3. Ofertantul va prezenta o Declaratie privind utilajele, inst., echip. tehnice de care poate dispune op. ec. pentru indeplinirea coresp. a contractului de lucrari.Dotarea minima necesara: - autobasculanta ? minim 1 bucata- macara/automacara ? minim 1 bucata- autobetoniera ? min. 1 bucata- autocamion transport materiale generale ? minim 1 bucata- placa vibratoare 10 cp ? minim 1 bucata- electrocompresor de joasa tesiune 4-5, 9 mc/min ? minim 1 bucata- statie de betoane sau precontract/acord cu o firma pentru furnizare beton, urmand ca in cazul adjudecarii ofertei sa se prezinte contractul ferm;
- laborator betoane sauprecontract/acord cu un laborator betoane, urmand ca in cazul adjudecarii ofertei sa se prezinte contractul ferm;NOTA: Utilajele, inst. si echip. tehnice de care dispune op. ec. pentru indeplinirea contractului de lucrari pot fi in dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie. Pentru aceasta se vor prezenta documente edificatoare (copii dupa contracte de inchiriere/leasing etc., facturi sau alte documente relevante). Ofertantul declarat castigator va prezenta la incheierea contractului, contractul ferm custatia de betoane si cu laboratorul de betoane specificate in oferta.Pentru echip. tehnice, utilajele si inst. cuprinse in Formularul nr.7 ofertantul trebuie sa faca dovada ca acestea corespund din punct de vedere tehnic si legal prin prez. de doc. relevante, anexate formularului nr. 7., Cerinta nr. 4. Decl. privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Resurse umane, personal cheie - nivel minim: 1.Sef de santier - cu studii sup. si exp. gen. in domeniul constructiilor de minim 3 ani si cu exp. in activitatea de sef de santier - lucrari de constructii civile si/sau industriale de minim 2 ani. In aceasta pozitie, seful de santier coordoneaza si urmareste desf. tuturor categ. de lucrari din cadrul proiectului, solicita prezenta proiectantului si a expertilor acestuia atunci cand constata necorelari intre situatia existenta in teren fata de proiectul tehnic, raspunde in fata ISC cu privire la calit. executiei si a mat. puse in opera, raspunde in fata Autoritatii contractante de respectarea graficului de executie si a bugetului proiectului.2.Responsabil tehnic cu executia atestat profesional de institutiile abilitate, valabil la data lim. de depunere a ofertelor. In aceasta pozitie, acesta raspunde in fata ISC cu privire la calit. exec. si a mat. puse in opera, urmareste d.p.d.v. tehnic executia lucrarilor si ia masurile necesare atunci cand este cazul pentru remediarea eventualelor deficiente, in conformitate cu legislatia in vigoare.3.Responsabil inst. in construc?ii - cu studii sup. si exp. gen. in domeniul inst. pentru constr. (termice si sanitare) de minim 3 ani si cu exp. in activitatea de resp. inst. pentru constructii de minim 1 an. In aceasta pozitie, acesta va coordona si urmari executia lucrarilor de inst. termice si sanitare, precum si montajul statiei de epurare, punerea in functiune a acesteia si instruirea pers. ce va deservi statia.4.Responsabil instalatii electrice -cu studii sup. si exp. gen. in domeniul inst. electrice de minim 3 ani si cu exp. in activitatea de resp. inst. electrice de minim 1 an. In aceasta pozitie, acesta va coordona si urmari exec. lucrarilor de inst. electrice (curenti tari si curenti slabi).5.Responsabil privind asigurarea controlului calitatii ? atestat de ISC, in dom. constructii. In aceasta pozitie acesta va urmari respectarea legislatiei in vigoare privind asigurarea calit.6.Responsabil securitate si sanatate in munca, care va urmari respectarea masurilor de securitate si sanatate in munca la locul de desfasurare a lucrarii in conformitate cu prev. Legii nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, publicata in MO Partea I nr. 646 din 26.07.2006.Pentru pers. nominalizat la poz. Sef de santier, Responsabil instalatii in construc?ii, Responsabil instalatii electrice si Responsabil securitate si sanatate in munca, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, autorizatii, valabile la data limita de dep. a ofertelor, in copie conf. cu originalul.Referitor la specialistii pentru care este obligatorie atestarea tehnico-profesionala, respectivResponsabil tehnic cu executia si Responsabil privind asigurarea controlului calitatii se solicita doar atestatul valabil la data limita de dep. a ofertelor.Pentru personalul cheie se vor prezenta: - declaratii de disp. pe perioada derularii contractului de executie lucrari.- angajament de participare al persoanei/ persoanelor resp. pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;Lista expertilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge exp. pe care ii considera necesari pentru indepl. optima a prevederilor Caietului de Sarcini.In sit. in care persoanele nominalizate in rolurile cheie vor fi schimbate in perioada derularii proiectului, Ofertantul va nominaliza un inlocuitor care va avea cel putin aceleasi calif. cu cele ale persoanei pe care o va inlocui si va supune autoritatii contractante spre aprobare nominalizarea.Ofertantul castigator va prezenta contracte de colaborare cu persoanele pentru care a prezentat angajamente de participare, inainte de semnarea contractului, Cerinta nr. 5. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante., Cerinta nr. 6: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie / consortiu, autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 7: Acordul de asociere, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei., Cerinta nr. 8: Sustinere de catre o terta persoana conform art.186, respectiv 190 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. ( 1 ) respectiv 190, alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului / candidatului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Cerinta nr. 1.Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor ., Cerinta nr. 2.Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificate ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer