Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - executie lucrari de intretinere a imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe drumurile judeteane DJ 202A Gulianca ? Ariciu ? Racovita ?Custura ? Gradistea, km 0+000 ? km 13+200 si km 14+500 ? km 27+200 ? 5.000 mp., DJ 202B, Latinu ? Gu


Detaliu pentru invitatia numarul 347252
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Numar invitatie: 347252/22.05.2013
Denumire contract: executie lucrari de intretinere a imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe drumurile judeteane DJ 202A Gulianca ? Ariciu ? Racovita ?Custura ? Gradistea, km 0+000 ? km 13+200 si km 14+500 ? km 27+200? 5.000 mp., DJ 202B, Latinu ? Gurguieti ? Sihleanu ? Scortaru Nou ? Gemenele ? Movila Miresii ? Tepes Voda - Urleasca, km 0+000 ? km 34+150 ? 7.000 mp. si DJ 221 B, Braila ? Vadeni km 0+000 ? km 11+000 ? 2.000 mp.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN BRAILACod fiscal: 4205491, Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila, Telefon: 0239.619.600, Fax: 0239.619.044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Independentei nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239619600, fax: +40 239609044, persoana de contact: Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Indepemdentei nr.1, cam.122, etajul 1, Braila, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: executie lucrari de intretinere a imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe drumurile judeteane DJ 202A Gulianca ? Ariciu ? Racovita ?Custura ? Gradistea, km 0+000 ? km 13+200 si km 14+500 ? km 27+200? 5.000 mp., DJ 202B, Latinu ? Gurguieti ? Sihleanu ? Scortaru Nou ? Gemenele ? Movila Miresii ? Tepes Voda - Urleasca, km 0+000 ? km 34+150 ? 7.000 mp. si DJ 221 B, Braila ? Vadeni km 0+000 ? km 11+000 ? 2.000 mp.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile cuprind: -decaparea imbracamintii asfaltice degradate si pregatirea suprafetei in scopul aplicarii unei bracaminti noi;
-asternerea plombelor pe suprafetele decapate si a gropilor cu mixtura asfaltica, inclusiv compactarea.In vederea plombarii gropilor si a portiunilor degradate cu mixtura asfaltica, suprafetele respective se vor pregati prin executarea urmatoarelor lucrari: -marcarea suprafetei necesare a fi decapata prin tragerea unor linii pline la marginea acesteia , se va da atentie deosebita pentru obtinerea unor patrulatere estetice;
-taierea verticala a marginilor marcate exact pe linia de marcaj cu tarnacopul sau cu mijloace mecanizate;
-scoaterea si indepartarea materialului ce se disloca din perimetrul marcat; se va analiza daca materialul extras poate fi folosit pentru completarea acostamentelor sau a drumurilor laterale iar in caz contrar, materialul decapat se va indeparta din zona drumului.-curatirea perfecta, temeinica a suprafetei decapate cu matura sau peria sau prin suflare cu aer comprimat-suprafata curata se amorseaza ungandu-se toata suprafata cu ajutorul periei sau a unei dispozitiv de pulverizat;
-dupa ce materialul de amorsaj s-a rupt se poate trece la plombarea propriu-zisa cu mixtura asfaltica BAD25 si BA16M cu pudreta de cauciuc si polimeri .Burdusirile se vor trata astfel: - decaparea imbracamintii asfaltice- excavarea materialului din stratul de fundatie, si a pamantului necorespunzator- completarea cu pamant corespunzator a patului drumului, tratarea cu enzima a pamantului- executare strat de fundatie din balast- executare strat de fundatie din piatra sparta- executare imbracaminti bituminoase cu BAD25 si BA16M cu pudreta de cauciuc si polimeri.Temperatura mixturii asfaltice la compactare va respecta regimul termic prezentat in caietul de sarcini.Temperaturile agregatelor naturale, ale bitumului si ale mixturilor asfaltice se vor stabili in functie de tipul liantului, conform tabelului din caietul de sarcini, cu observatia ca temperaturile de la partea superioara a intervalului se vor utiliza in zone climatice reci.Se vor respecta listele cu cantitati de lucrari continute in Caietul de sarcini.Valoarea estimata a procentului de diverse si neprevazute este zero.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 988, 879.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 19.777 lei pentru perioada de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Data pentru care se determina echivalenta leu/EURO: 31.05.2013 curs BNR. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Br. CF 4205491. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; d) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare emis un conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul deschide la Trezoreria municipiului Braila un cont de disponibil distinct la dispozitia CJ Braila. Suma initiala care se depune de contractant este de 0, 5% din valoarea contractului. Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita ofertantului/candidatului declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 12A si 12 B.Se solicita tertului sustinator, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011. Formular 12A si 12 B1.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.Gheorghe Bunea Stancu ? PresedinteMija Florin ? VicepresedinteFilote Nicu ? Secretar al JudetuluiRusu Alina ? Director DEDutu Mioara - Director DAPCPusca Ionel? Director DTGCMoisiu Nicolae ? Sef Birou Achizitii PublicePopescu Ionica ? Consilier Birou Achizitii PublicePuia Vasile - Consilier DTGCPlopeanu Marta- Consilier DTGCGhenea Georgel- Consilier DTGCCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular 2.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale pentru ultimii 3 ani Formular 4 Se solicita ca media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1800000 lei fara TVA. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Valorile vor fi exprimate in lei la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. An 2010 1 euro=4, 2099 lei/euro an 2011 1 euro=4, 2379 lei/euro An 2012 1 euro=4, 4560 lei/euro, Capacitatea ec si financiara a ofertant poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1), d) conform art.19 din Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 12A si Formularul 12B-1) In cazul sustinetii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica. Formularul 10Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrari executate in ultimii 5 ani. In vederea demonstrarii experientei similare se solicita cerinta minima prezentarea a maxim doua certificate/documente emise de beneficiar prin care sa se confirme executarea lucrarilor de asternere mixtura bituminoasa modificata cu pudreta de cauciuc si polimeri si lucrari de stabilizare sol cu enzime in valoare cumulata egala sau mai mare de 900000 lei fara TVA Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: An 2008:1 euro=3, 6827 lei An 2009:1 euro=4, 2373 lei An 2010:1 euro=4, 2099 lei An 2011:1 euro=4, 2379 lei An 2012 1 euro= 4, 4560 lei/euro Formularul 5. Prezentare in copie ?conform cu originalul? a maxim doua contracte/procese verbale de receptie/recomandari din partea beneficiarilor/documente constatatoare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Lista ref la utilaj, inst, echip teh de care disp op ec ptr indepl coresp a contr.-Form.9; Se sol urmat utilaje: - st de prep mixt asf dotata cu inst.automatizata de prod.mixt asf.continute in lucrare: BAD25, BA16m cu pudreta de cauciuc si polimeri.; - freza mecanica 0, 5 m ~ 1, 0 m certif la insp teh a echip tehn din constructii, de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT; - cilindru compactor vibrator cu tambur de otel certif la insp teh a echip tehn din constructii, de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT; cilindru compactor pneu-pneucertif la insp teh a echip tehn din constructii, de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT; autogreder certif la insp teh a echip tehn din constructii in conf cu prev.Ord 337/N/2000 al MLPTL; buldozer certif la insp teh a echip tehn din constructii in conf cu prev.Ord 337/N/2000 al MLPTL; excavator certif la insp teh a echip tehn din constructii in conf cu prev.Ord 337/N/2000 al MLPTL; motocompresor aer certif la insp teh a echip tehn din constructii in conf cu prev.Ord 337/N/2000 al MLPTL; repartizator finisor mixturi asfaltice certif la insp teh a echip tehn din constructii in conf cu prev.Ord 337/N/2000 al MLPTL; masina de raspandit emulsie cationica certif la insp teh a echip tehn din constructii, de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT; - parc auto cu capac de transp de 59 to/zi. Autorizatia de functionare in termen de valabilitate autorizatia de mediu pentru locatia unde este amplasata si documentele emise de un organism notificat care sa ateste starea de functionare ptr statia de prep mixturi asf. De asemenea tot ptr statie de prep mixt asf se va prezenta Certificatul pentru controlul productiei in fabrica CE emis de un organism notificat in conformitate cu Directiva 89/106/CEE ? privind armonizarea legilor, reglementarilor tehnice si prevederilor administrative ale Statelor Membre, referitoare la produse pentru constructii, cu HGR nr. 622 privind introducerea pe piata a produselor pentru constructii, si cu OUG nr. 20/2010 privind stabilirea unor masuri pentru aplicarea unitara a legislatiei UE. Certificatul trebuie sa cuprinda productia mixturilor cerute prin Caietul de sarcini; - certificatul de insp teh a echip tehn din constructii, elib de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT ptr freza mecanica 0, 5 m ~ 1, 0 m, - certificatul de insp teh a echip tehn din constructii, elib de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT ptr cilindru compactor vibrator cu tambur de otel, - certificatul de insp teh a echip tehn din constructii, elib de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT ptr masina de raspandit emulsie cationica, - certificatul de insp teh a echip tehn din constructii, elib de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT ptrcilindru compactor pneu-pneu; - certificatul de insp teh a echip tehn din constructii, elib de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT ptr autogreder; - certificatul de insp teh a echip tehn din constructii, elib de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT ptr bulldozer;
- certificatul de insp teh a echip tehn din constructii, elib de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT ptrexcavator; - certificatul de insp teh a echip tehn din constructii, elib de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT ptr motocompresor; - certificatul de insp teh a echip tehn din constructii, elib de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT ptr repartizor finisor mixture asfaltice; - documentul care atesta detinerea (dotare proprie/ inchirierea/ alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Dovada disponibil utilajelor echip se face si prin angajament de punere la dispozitie Doc dovedit se vor prezenta in copie ?conform cu originalul? semnate, Inf ref la studiile, preg prof si calif pers resp ptr indepl contr.-Form.6. Ptr calif se sol pers de spec: 1. un sef de santier, absolventlicentiat in constructii drumuri, poduri, cai ferate;2. un resp teh cu exec lucr de drumuri, atestat MDRT;3. un resp cu calitatea cu decizie data de conduc societ;4. muncitori asfaltatori - pavatori.Se vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: -1. diplomele de studii superioare de specialitate; -2. legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia; -3. decizia conducatorului societatii de numire a responsabilului cu calitatea; atestat absolvire curs management in domeniul calitatii. Se va prezenta angajamentul de participare al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane - Formularul 8. In cazul in care este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi., Lista cuprinz partea din contr pe care op ec are, eventual, intentia sa o subcontr. In cazul castig se sol compl si prez acord de subcontr pana la semn contr.Form 16, Form 14 - Acord de subcontractare, Atunci cand un grup de op ec dep of com, sit ec-fin si capac teh-prof se dem prin luarea in consid a res tuturor membr grupului. Acord de asoc va consemna partea/partile din contr pe care urm a fi indepl de fiec semnatar si liderul asoc care ii reprez si pe ceilalti asociati in rap cu aut contr. Liderul va reprez asoc atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul of com, fiec asociat treb sa indepl in mod indiv conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (ptr partea din contr pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiec membru al asocierii ptr partea din contr pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indepl cond III.2.2 si III.2.3.a).Form 15 - Acordul de asociere Inf privind sistemul de management al calitatii - ISO 9001 :2008/ echiv, Inf privind masurile de protectie a mediului pe care op ec le poate aplica in timpul indepl contr ISO 14001 :2005/ echivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer