Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare artere rutiere in comuna Branesti judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 341014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRANESTI
Numar invitatie: 341014/14.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare artere rutiere in comuna Branestijudetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRANESTICod fiscal: 4420724, Adresa: Judetul Ilfov, comuna Branesti, str.I.C.Bratianu nr. 69, Branesti, Telefon: 021/3150983, Fax: 021/3501258
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Ilfov, comuna Branesti, str.I.C.Bratianu nr. 69, Branesti, Romania, cod postal: 077030, telefon: +40 213150983, fax: +40 213501258, persoana de contact: Cismaru Niculae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante: comuna Branesti, str.I.C.Bratianu nr. 69, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare artere rutiere in comuna Branestijudetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare artere rutiere in comuna Branestijudetul Ilfov
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociatiin numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 140.000lei, respectiv echivalentul in euro luind in calcul cursul leu/euro comunicat de catre BNR in ziua de 03.12.2012. Garantia de participareva fi valabila, in mod obligatoriu, pentru o perioada de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru urmatoarele sume: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecventfara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)-Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata;Cerinta nr. 3: Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata;Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata;Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Se va completa, pe modelul formularului anexat, in mod obligatoriuatat de catre fiecare ofertant cat si de catre ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori, daca este cazul.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: NICULAE CISMARU ? Primar, STANCU CORNELIU - Viceprimar, MARIANA VASILE - Secretar, Avram Gheorghe-Consilier, Dumitru Gheorghe?Consilier, Liscan Costel?Consilier, Maruntelu Ion?Consilier, Mirciuc Alexandru-Consilier, Neamtu Crina-Consilier, Nedu George Catalin-Consilier, Nicola Marin-Consilier, Paun Ionut-Consilier, Petre George-Consilier, Slav Victor-Consilier, Velicu Rusica-Consilier, Vasile Andrei Toma-Consilier. Alte documente: ?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, sau echivalent.Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere aofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare. Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului- informatiile din certificatul ORC sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor;din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului acordului-cadrucare urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2: Persoane juridice straine-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere aofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3: Pentru persoane juridice straine-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri pe domeniul contractului, pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care sa fie de minim 14000000 lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate de organele competente.Copia dupa bilant va fi semnata si stampilatade catre ofertanti pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 3: Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului subsecvent, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului subsecvent, cu o agentie de asigurare. Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de catre ofertant din capitolul ?Cheltuieli indirecte?., Cerinta nr. 4: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 14.000.000 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si a altor documente pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR: 2009:1 Euro= 4, 2373 RON; 2010:1 Euro= 4, 2099 RON; 2011:1 Euro = 4, 2379 RON., Cerinta nr. 5: Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2011sa fie cel putin 99%.Formula de calcul a indicatorului financiar ?lichiditate generala? este: Lichid. gen. = (Active circulante/datorii curente) x 100In cazul asocierii cerintele obligatorii impuse referitoare la nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2011 trebuie sa fie indeplinite de catre fiecaredin membrii grupului., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei celor mai importante lucrarisi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2: Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata. Fisava fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., 3.Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult 2 contracte cumulate, a unei experiente similare in executia de lucrari de drumuriin valoare de minim 7000000 lei exclusiv TVA. Dovedirea indeplinirii acestei exper. similare se poate realiza prin cumularea a cel mult 2 contracte.Pt dovedirea indepl. exper. similare solicitate se vor prezenta oblig. maxim 2 documente (contract si PV de receptie, etc)prin care sa se confirmeexecutiade lucrari de drumuriin val. cumulata de minim 7000000 lei exclusiv TVA.In cazul in care benef. este un client privat si, din motive obiective, op. ec. nu are posibil. obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indepl. cerintei privind exp. sim. se realizeaza printr-o decl. a op. ec. sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Pt sit. fin. exprimate in alte monede decat euro - pt conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BCE pt anul in care contr. pt respectivul proiect a fost semnat., Cerinta nr. 4: Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Declaratiava fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: Aceasta declaratienu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea acordului-cadru.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 5: Pentruasigurarea optima amanagementului contractelor subsecvente operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, pe toata durata acordului-cadru, un personal de conducere de minim 8 (opt) specialisti, din care: ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia), cu experienta profesionala generala de minim 5 ani ca inginer constructor, si care sa fi condus, in calitate de responsabil (coordonator) contract, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii de drumuri ? pentru functia de Responsabil (coordonator) contract;, ?minim 3 (trei) ingineri constructoriabsolventi de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) cu experienta profesionala generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta profesionala specifica dovedita prin inscrisuri ca Sef de Santier lucrari de drumuri care sa fi coordonat, in calitate de Sef de Santier, minim o lucrare de reabilitare si/sau modernizare de drumuri ? pentru functiile de Sef Santier Constructii; ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Cadastru/Geodezie (sau echivalent) cu experienta profesionala generala ca inginerin aceasta specialitate de minim de 5 (cinci) ani. Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru executarea a cel putin un contract de lucrari de drumuri ? pentru functia de specialist topo., ?minim1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de Constructii Drumuri ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Drumuri;? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate.? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu., Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?(diplome studii superioare, atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, decizii interne de numire pentru managerul de calitate si managerul de mediu)si prinCV-uri (prezentate in original) anexate pentru fiecare persoana in parte din cele minim 8 (opt) solicitate mai sus precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original).Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 6: Pt a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii impusi de catre benef. conf.legislatiei/prev. tehnice in vigoare si la standardele de calitate existente, op.ec.trebuie sa faca dovada ca are disp.pt.exec. integrala a acordului-cadru ce urmeaza a fi atribuit cel putin: Autobasculante? minim 2buc;Autocamionpentru transport materiale ? minim 1 buc;Echipament taiere asfalt ? minim 2buc;Freze ? minim 2 buc;Finisoare asternere asfalt in carosabil? minim 1 buc;Cilindri Compactori lis ? lis peste 8 to ? minim 2 buc;Placa vibratoare ? minim 2 buc;Echipamente vibrat beton ? 2 buc;Laborator autorizat grad II.Dovedirea indeplinirii acestei cerinte se face numai prin inscrisuri (copie contract de cumparare/factura/contract inchiriere/conventie/leasing/ alte forme de punere la dispozitie) prezentate in fotocopielizibilasemnata si stampilata ?conf. cu orig.?.Se accepta compl.ult. doar in situatia prev.de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 7: Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care acordul-cadruurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti.Se va completa pe modelul formularului anexat.Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contractele subsecventepe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006., Subcontr.este permisa cu resp.urmat. conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indepl. a viitorului acord-cadru, ofert. are dreptul de a include in prop. tehnica posib. de a subcontr.o parte din acordul-cadru respectiv;
- of. trebuie sa indice in of. lor partea/partile din acordul-cadrupe care urmeaza sa le subcontr.si datele de recunoastere alesubcontr. propusi;
- of. trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontr.- subcontr. nu pot subcontracta lucrarile la randul lor.La incheierea prez. acord-cadru, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractelor subsecvente, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatuluiresursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/candidaturacomuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea ofertelor/candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de finalizarea acordului-cadru.Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantulcastigator inainte de semnarea cacordului-cadru si se va preda autoritatii contractante., In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor si partea din acordul-cadru pe care o indeplineste fiecare;
- nominalizarea liderului de asociatie;
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractelor subsecvente;
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv.Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor. Cerinta nr. 1: Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor de drumuri ce fac obiectul acordului-cadru, emis de organisme de certificare a sistemului de managementCertificatul/certificatelese va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti.Certificatul/certificateletrebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de acord-cadrupe care o vor indeplini conform acordului de asociere. Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate.ATENTIE: Conform art. 193 din O.U.G. 34/2006 actualizata, in cazul in careop. ec. nu au inca eliberat certificatul care atesta implementarea standardului ISO 9001, sau echivalent, se accepta ca dovedire a implementarii acestui standard de calitate, inscrisuri care sa confirme finalizarea auditului., Cerinta nr. 2: Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor de drumuri ce fac obiectul acordului-cadru, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Certificatul se va prezenta in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Certificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunereaofertelor., In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de acord-cadru pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. ATENTIE: Conform art. 194 din O.U.G. 34/2006 actualizata, in cazul in careop. ec. nu au inca eliberat certificatul care atesta implementarea standardului ISO 14001, sau echivalent, se accepta ca dovedire a implementarii acestui standard de mediu, inscrisuri care sa confirme finalizarea auditului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pretul ofertat pentru executia integrala a tuturor lucrarilor ce fac obiectul acordului-cadru. Pofertat = P1 + P2 + .... + P47, undeP1, P2, ..., P47 sunt preturile unitare ofertate pentru cele47 de articole de deviz prezentate in Anexa 1 a Caietului de Sarcini.a)Pentru cea mai scazuta valoare a lui Pofertatse acorda 60 de puncte;b) Pentru orice alta valoarea luiPofertat decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: P (n) = [Pofertat minim / Pofertat (n)] x punctajul maxim alocat [60]
Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de reabilitaredrumuri executate
20
Descriere: Durata de garantie a lucrarilor executate se oferteaza in luni calendaristice.a) pentru ce mai mare durata de garantie acordata lucrarilor executatese acorda 20 puncte;b) pentru orice alta durata de garantie acordata lucrarilor executate mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [20].NOTA !Ofertarea unei durate de garantie a lucrarilorde reabilitaredrumuri, acordata de catre constructor pentru lucrarile executate in cadrul contractelor subsecvente, mai mica de 24 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata.Ofertarea uneidurate de garantie a lucrarilor de reabilitare drumuri, pentru lucrarile executate in cadrul contractelor subsecvente, mai mare de 72 de luni nu se puncteaza suplimentar fata de cele maxim 20 puncte acordate.
Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de reparatii si intretinere de drumuri executate
20
Descriere: Durata de garantie a lucrarilor reparatii/intretinere de drumuri executate se oferteaza in luni calendaristice.a) pentru ce mai mare durata de garantie acordata lucrarilor executatese acorda 20 puncte;b) pentru orice alta durata de garantie acordata lucrarilor executate mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [20].NOTA !Ofertarea unei durate de garantie a lucrarilor de reparatii si intretinere de drumuri, acordata de catre constructor pentru lucrarile executate in cadrul contractelor subsecvente, mai mica de 12luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata.Ofertarea uneidurate de garantie a lucrarilor de reparatii si intretinere de drumuri, pentru lucrarile executate in cadrul contractelor subsecvente, mai mare de 36 de luni nu se puncteaza suplimentar fata de cele maxim 20 puncte acordate.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Permanent in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer