Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare artere rutiere in orasul Pantelimon judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 344771
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Numar invitatie: 344771/04.04.2013
Denumire contract: Executie lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare artere rutiere in orasul Pantelimon judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)Cod fiscal: 4420759, Adresa: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Telefon: 3502444, Fax: 3502442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +40 213502444, fax: +40 213502442, persoana de contact: FLORIAN MARIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +40 213502444, fax: +40 213502442, persoana de contact: FLORIAN MARIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare artere rutiere in orasul Pantelimon judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare artere rutiere in orasul Pantelimon judetul Ilfov
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In modobligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de celprevazut de art. 2781*) din OUG 34/2006 actualizata.Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 120.000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 120 de zile de la data limita dedepunere a ofertelor.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limitade depunere a ofertelor cu 5 zile.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respingecontestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadruurmatoarele sume: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei? respectiv 9.585 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecventfara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va completa Declaratia privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)(Formular 4)Se va prezenta cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006vor trebui prezentate de toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.- Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru situate pe raza teritorial-administrativa Bucuresti- Ilfov, sau echivalent.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul Formularului nr. 5 anexat.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006vor trebui prezentate de toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul Formularului nr. 6 anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul Formularului nr. 7 anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul Formularului nr. 8 anexat.Declaratia va trebui prezentata de toti membrii asocierii, de toti subcontractantii si de tertul sustinator, daca este cazul.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.a) Primar - Marian Ivan;b) Viceprimar - Dumitru David;c) Secretar ? Jenica Pieci;c) Referent Compartimentul Administrativ ? Gheorghe Toba;d) Serviciul Investitii ? Ileana Tudor.e) Sef Serviciu Administratie Publica Locala, Juridic si Resurse Umane- Cristian George Tarnoveanu SburleaCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantuluidin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului acordului-cadrucare urmeaza sa fie atribuit. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteSe accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere aofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind contractele de lucrari aflate in derulare., Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 6.000.000lei.Se vor prezenta: - Formularul nr. 3 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afacerisau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia caacestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara., Cerinta nr. 2Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprieraspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator alprocedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractuluisubsecvent, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apareprivind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti saverifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sauprejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Cerinta nr. 4Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2011
sa fie cel putin 99%.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari, Cerinta nr. 2Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experientasimilara solicitata., Cerinta nr. 3Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult doua contractecumulate, a unei experiente similare in executia de lucrari de drumuri invaloare de minim 5.500.000, 00 lei exclusiv TVA., Cerinta nr. 4Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale
ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 5Declaratie privind personalul ?cheie? specializat (?expertii cheie?) de care
dispune operatorul economic in vederea indeplinirii acordului-cadru.Prin aceasta declaratie ofertantii trebuie sa se angajeze ca au capacitatea
de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca vor
asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii asa cum este
solicitat de catre autoritatea contractanta., Cerinta nr. 5 (continuare)Min 8 specialisti: Min 1 absolv de studii sup de lunga durata tehnice
Specializ Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echiv), exp prof ca ing
constructor si care sa fi condus in calitate de resp (coord) contract,
implementarea a min 1 ctr de lucrari de constr de drumuri ? pt functia de
Resp (coord) contract; Min 3 ing constructori abs studii sup tehnice de lunga
durata in constr specialit Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echiv) cu exp
prof ca ing constructor, exp prof specifica dovedita prin inscrisuri ca Sef de
Santier lucrari de drumuri care sa fi coordonat in calitate de Sef de Santier,
min 1 lucrare de reab si/sau moderniz de drumuri ? pt functiile de Sef
Santier Constructii;, Cerinta nr. 5 (continuare)Min 1 abs de studii sup tehnice de lunga durata Constr specialitatea
Cadastru/Geodezie (sau echiv) cu exp prof gen ca ing in aceasta specialit.
Acest specialist trb sa faca dovada ca a participat la ridicarea si prelucr
datelor topo pt executarea a min 1 ctr de lucrari de drumuri ? pt functia de
specialist topo. Min 1 atestat RTE, sau echiv, pt lucrari de Constr Drumuri ?
pt functia de RTE Constr Drumuri; Min 1 abs studii sup de lunga durata,
atestat (se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al
sistemelor de manag calitatii ? pt functia de manager calitate. Min 1 abs
studii sup de lunga durata, atestat (se va prezenta copie diploma de
calificare) ca manager al sistemelor de manag mediului ? pt functia de
manager mediu., Cerinta nr. 6Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv
dotarile de care dispune (in dotare proprie, leasing sau inchiriere) pentru
indeplinirea contractelor subsecvente, prin care sa faca dovada ca poate
asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate, Cerinta nr. 6 (continuare)Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil pentru
executarea integrala a acordului-cadru ce urmeaza a fi atribuit cel putin: a.Autobasculante-minim 2 buc;b.Autocamion pentru transport materiale ? minim 1 buc;c.Echipament taiere asfalt?minim 2 buc;d.Freze asfalt?minim 2 buc;e.Finisoare asternere asfalt in carosabilminim 1 buc;f.Cilindri Compactori lis?minim 2 buc;g.Placa vibratoare?minim 2 buc;h.Echipamente vibrat beton ? 2 buc;Dovedirea indeplinirii acestei cerinte se face numai prin inscrisuri (copie
contract de cumparare/factura/contract inchiriere/conventie/leasing/ alte
forme de punere la dispozitie) prezentate in fotocopie lizibila semnata si
stampilata ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 8Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 8 (continuare)Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 8 (continuare)Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor de drumuri ce fac obiectul acordului-cadru, emis de organisme de certificare a sistemului de management, Cerinta nr. 2Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor de drumuri ce fac obiectul acordului-cadru, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere:
Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de reparatii si intretinere de drumuri executate
15
Descriere: Durata de garantie a lucr rep/intret de drumuri exec se oferteaza in luni calendaristice. Punctarea factorului de evaluare Durata de garantie acordata de catre constructor pt lucr de rep si intret de drumuri exec se face cf algoritmului: a) pt ce mai mare durata de garantie acordata lucr exec se acorda 15 pct; b) pt orice alta durata de garantie acordata lucr exec mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15]. NOTA ! Ofertarea unei durate de garantie a lucr de rep si intret de drumuri, acordata de catre constructor pt lucr exec in cadrul contractelor subsecvente, mai mica de 12 luni atrage dupa sine descalif ofertantului cf art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 act. Ofertarea unei durate de garantie a lucr de rep si intret de drumuri, pt lucr exec in cadrul contractelor subsecvente, mai mare de 36 de luni nu se puncteaza suplimentar fata de cele maxim 15 puncte acordate.
Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de reabilitareimbracaminte asfaltica
15
Descriere: Durata de garantie a lucr exec se oferteaza in luni calend.Punctarea factorului de eval Durata de gar acordata de catre constr pt lucr de reabilit imbracaminte asfaltica se face cf algoritmului: a) pt cea mai mare durata de gar acordata lucr execse acorda 15 pct; b) pt orice alta durata de gar acordata lucr exec mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15].Ofertarea unei durate de gar a lucrde reabimbracaminte asfaltica, acordata de catre const pt lucr exec in cadrul contr subsecvente, mai mica de 24 de luni atrage dupa sine descalific ofertantului cf art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 act.Ofertarea uneidurate de gar a lucr de reabilit imbracaminte asfaltica, pentru lucr exec in cadrul contr subsecvente, mai mare de 72 de luni nu se puncteaza suplimentar fata de cele max 15 puncte acordate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer