Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de intretinere/reabilitare/modernizare drumuri locale in comuna Cernica judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 323596
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CERNICA
Numar invitatie: 323596/05.04.2012
Denumire contract: Executie lucrari de intretinere/reabilitare/modernizare drumuri locale in comuna Cernica judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNICACod fiscal: 4420740, Adresa: COMUNA CERNICA, Cernica, Telefon: 0212555508/0213695308, Fax: 0212555508/0213695308
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNICA, Cernica, Romania, cod postal: 077035, telefon: +40 0212555508/0213695308, fax: +40 0212555508/0213695308, persoana de contact: ANDRA IOANA STOINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Traian, nr 10, comuna Cernica, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de intretinere/reabilitare/modernizare drumuri locale in comuna Cernica judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de intretinere/reabilitare/modernizare drumuri locale in comuna Cernica judetul Ilfov
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 030, 038.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri. Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 250.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, Mentionam ca, in cadrul aut. contr., urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Gelu Apostol ? Primar, Smoaca Karla Vali? Secretar, Stoinea Andra Ioana? Presedinte Comisie Evaluare, Ionita Carmen? MembruComisie EvaluareStoica Tanase? MembruComisie Evaluare, Badea Liviu? MembruComisie Evaluare, Vasile Florin? MembruComisie Evaluare;Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent, Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru situate pe raza teritorial-administrativa Bucuresti- Ilfov, sau echivalent, Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente., Asigurarea de catre ofertant a tuturor riscurilor ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 10.000.000 lei., Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2010 sa fie cel putin 99%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata., Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult doua contracte cumulate, a unei experiente similare in executia de lucrari de drumuriin valoare de minim 5.000.000, 00 lei exclusiv TVA., Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Pentruasigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, timp de 8 ore zilnic pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 7 (sapte) specialisti, din care: ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia), cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructorsi care sa fi condus in ultimii 3 ani, in calitate de responsabil (coordonator) contract, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii de drumuri ? pentru functia de Responsabil (coordonator) contract;, ? minim 2 (doi) ingineri constructoriabsolventi de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de drumuri care sa fi coordonat in ultimii 5 ani, in calitate de Sef de Santier, minim o lucrare de reabilitare si/sau modernizare de drumuri ? pentru functiile de Sef Santier Constructii;, ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Cadastru/Geodezie (sau echivalent) cu experienta generala ca inginerin aceasta specialitate de minim de 5 (cinci) ani. Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru executarea a cel putin un contract de lucrari de drumuri ? pentru functia de specialist topo., ? minim1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de Constructii Drumuri ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Drumuri;? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate.? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu., Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/ prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: a. Autobasculante cu capacitate mai mare de 16 to ? minim 3 buc.b. Autocamionpentru transport materiale ? minim 1 bucc. Echipament taiere asfalt ? minim 2bucd. Freze asfalt cu front de lucru de minim 1000 mm ? minim 2 buce. Finisoare asternere asfalt in carosabil? minim 1 bucf. Cilindri Compactori lis ? lis peste 8 to ? minim 2 bucg. Placa vibratoare ? minim 2 buch. Echipamente vibrat beton ? 2 buci. Statie de asfalt cu o capacitate de min 100 t/h cu autorizatie de mediu pe amplasament valabila la data deschiderii ofertei.j. Laborator autorizat grad II, Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei isi va autoriza toate utilajele mai mari de 3, 5 to pe care la foloseste in derularea contractului pe intreaga durata de executie a lucrarii contractate., Informatii privind subcontractantii Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor de drumuri ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor de drumuri ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pretul ofertat pentru executia integrala a tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului
Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de reabilitare/modernizare drumuri executate
10
Descriere: Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de reabilitare/modernizare drumuri executateDurata de garantie a lucrarilor executate; se oferteaza in luni calendaristice.
Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de reparatii/intretinere de drumuri executate
10
Descriere: Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de reparatii/intretinere de drumuri executateDurata de garantie a lucrarilor reparatii/intretinere de drumuri executate; se oferteaza in luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Permanent din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer