Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de modernizare a drumurilor agricole din Comuna Magureni


Detaliu pentru invitatia numarul 331552
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MAGURENI (PRIMARIA MAGURENI)
Numar invitatie: 331552/11.07.2012
Denumire contract: Executie lucrari de modernizare a drumurilor agricole din Comuna Magureni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAGURENI (PRIMARIA MAGURENI)Cod fiscal: R2844081, Adresa: JUD. PRAHOVA, LOC. MAGURENI, STR. PRINCIPALA, NR. 137, Magureni, Telefon: 0244.384203, Fax: 0244.384203
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. PRAHOVA, LOC. MAGURENI, STR. PRINCIPALA, NR. 137, Magureni, Romania, cod postal: 107350, telefon: +04 0244384203, fax: +04 0244384203, persoana de contact: Danciu Luminita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Magureni, judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de modernizare a drumurilor agricole din Comuna Magureni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de modernizare a drumurilor agricole din Comuna Magureni
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 085, 673 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea supusa licitatiei, adica 61.713 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: ? prin virament bancar in contul de garantii RO TREZ 5355006XXX000703 deschis la Trezoreria Baicoi. ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;In cazul in care ofertantul formuleaza o contestatie cu privire la rezultatul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 alin 1 lit b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se constituie prin retinerea a 5% din valoarea platilor efectuate catre executant, conform facturiloe emise de acesta. Garantia de buna executie se elibereaza astfel: - 70% la data semnarii procesului verbal final de receptie a lucrarilor - 30% in termen de 6 luni de la data semnarii procesului verbal final de receptie a lucrarilor. Retinerea garantiei de buna executie se face in conformitate cu HG 1045/2011. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Baicoi din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 ? Formular 3Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ? Formular 4Aceasta declaratie se va completa inclusiv de subcontractanti si tertul sustinator, conform art.13 din Legea 279/2011.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12 CMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat - Formular anexa nr. 44.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Prezentarea in oferta a formularului Anexa nr. 10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic.Ofertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul Formular 1.Pentru persoanele juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine, pentru a rezulta apartenenta la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoane cu functii de decizie in cadrul Primariei Magureni: Iarca Gheorghe ? Ordonator principal de crediteIordache Gheorghe - ViceprimarDragomir Vilcea Iustina ? SecretarIlina Lili ? Inspector contabilDanciu Luminita ? Inspector achizitii publicePirvulescu Violeta ? Inspector stare civilaConsiliul Local Magureni format din: Iarca Mircia, Maricoiu Daniela, Stanciu Mircea Dan, Dobre Marian, Sichim Alecsandru, Iordache Gheorghe, Visoiu Vasile, Cretu Dumitru, Maracineanu Aurel, Dinescu Petre Traian, Turlea Vasile, Cretu Cornel, Nuta Stelian, Baciu Florin, Nuta Petre Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original.Pentru persoanele juridice /fizice straine : Pentru a-si demontra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inegistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pt conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale 2. Informatii despre capacitatea financiara Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 3.000.000. Daca operatorul economic sau fiecare asociat se incadreaza in categoria IMM valoarea minima solicitata privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50% in conformitate cu L.346/2004. Operatorul economic poate prezenta orice documente relevante din care sa rezulte cifra de afacere pentru perioada care se ia in calcul. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare asociat in parte, inclusiv dovada ca se incadreaza in categ IMM.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica :1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a executat cel putin un contract de drum similare in valoare de cel putin 3.000.000 lei fara TVA, declaratie insotita de recomandari pt. contractele de lucrari similare existente in lista, emise de beneficiarii acestor lucrari. 2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani; 3.Declaratie privind personalul de specialitate de care ofertantul dispune pt. indeplinirea executiei lucrarilor; 4. Declaratie privind utilajele de care ofertantul dispune pt. indeplinirea contractului de lucrari; Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul activitatilor aferente obiectului proceduri, in copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
termen de executie
40
Descriere: termen de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer