Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de modernizare cladire pentru proiectul ?Infiintare Centru de informare si promovare turistica Comuna Dambovicioara, Judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 356734
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DAMBOVICIOARA (PRIMARIA DAMBOVICIOARA)
Numar invitatie: 356734/24.12.2013
Denumire contract: Executie lucrari de modernizare cladire pentru proiectul ?Infiintare Centru de informare si promovare turistica Comuna Dambovicioara, Judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DAMBOVICIOARA (PRIMARIA DAMBOVICIOARA)Cod fiscal: 5010200, Adresa: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Telefon: +40 248544204, Fax: +40 248544204
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Romania, cod postal: 117355, telefon: +40 248544204, fax: +40 248544204, persoana de contact: DUMITRU SECAREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Com. Dambovicioara, jud. Arges, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de modernizare cladire pentru proiectul ?Infiintare Centru de informare si promovare turistica Comuna Dambovicioara, Judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii: modernizare cladire existenta, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.Valoarea totala estimata a contractului este439.356, 0 lei la care se adauga TVA.Suma alocata din bugetul aprobat pentru cheltuielile diverse si neprevazute: 25.256, 0 lei la care se adauga TVA.Valoarea lucrarilor, inclusiv cheltuielile diverse si neprevazute: 464.612, 0 lei la care se adauga TVA.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 5, 7484% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 464, 612 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 8700, 00 Lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si va mentionea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular G.1)***Garantia de participare se poate constitui si in valuta. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data cu 5 zile anterioara datei limita de depunere a ofertelor.***Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare. In cazul unei asocieri reducerea cu 50% se aplica in cazul in care fiecare membru al asocierii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM.***Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute de art.87 din HG 925/2006. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, AC poate retine din garantia de participare suma de 4.219, 36 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia ca nefondata sau ofertantul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Se poate constitui: * prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract;* prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (H.G. 1045 / 19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate.***Ofertantii IMM vor constitui garantia de buna executie in procent de 50% din cuantumul precizat.***Se va prezenta Formular G.2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Daca pentru demonstrarea criteriilor de calificare, ofertantul opteaza pentru aplicarea prevederilor art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv prezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca indeplineste criteriile de calificare, insotita de o anexa in care ofertantul mentioneaza succint, dar precis, modul de indeplinire al respectivelor cerinte), atunci acesta are obligatia de a prezenta toate documentele, conform cerintelor din documentatia de atribuire, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Lipsa unui document solicitat in aceste conditii atrage dupa sine declararea ofertei drept inacceptabila.Ofertantii care opteaza pentru aceasta varianta vor completa Declaratia pe proprie raspundere (Formularul A) si Anexa aferenta, din documentatia de atribuire.Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.*** Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.1 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;? Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului / Directorului general.*** Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Conditie de calificare: ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire : ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.2 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;? Certificate emise de autoritatile competente.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.*** Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire : ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.3 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.*** Cerinta nr.4: Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.4 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.*** Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.5 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: 1. Secareanu Dumitru ? Primarul comunei Dambovicioara2. Florescu Ioan ? Viceprimarul comunei Dambovicioara3. Avram Marian Vicentiu ? Secretarul comunei Dambovicioara (membru in comisia de evaluare a ofertelor)4. Uretu Mariana - Contabilul comunei Dambovicioara (membru in comisia de evaluare a ofertelor)5. Birloiu Lucian Sorin - Inspector (membru in comisia de evaluare a ofertelor)Persoanele care aproba bugetul (consilieri locali): 1. Avram Ramona2. Dobrin Ion3. Jinga Dorel4. Lupu Ion5. Ochi Nicolae6. Radulescu Gheorghe7. Tiuca Iosif Florian8. Tentu SeverDeclaratia (Formular A.5) se va prezenta de catre subcontractanti si de tertii sustinatori (daca e cazul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului. In cazul unei asocieri, se va urmari corespondenta dintre codul CAEN si activitatile din contract care ii vor reveni fiecarui membru din cadrul asocierii.Documente de confirmare pentru persoanele juridice romane: * Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documente de confirmare pentru persoanele juridice straine: * Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)* Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.NOTE: 1. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.2. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care nu a fost prezentat initial in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin 878.712, 00 lei.? Documente relevante: Formular B.1 ? Informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani si Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Media cifrei de afaceri globale se va cumula in cazul asociatilor sau poate fi sustinuta de un tert, in conditiile legii. Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual LEU/VALUTA publicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv., Cerinta nr.2: Declaratii bancareDisponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit in valoare de 400.000 lei pentru o perioada de 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie propus.? Documente relevante: Scrisoare sau orice alt document care demonstreaza ca ofertantul detine acces la finantare in valoare de 400.000 lei pentru o perioada de 3 luni de executie a contractului de lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani.? Documente relevante: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, inclusiv Anexa continand valori, perioade de executie, beneficiari., Cerinta nr. 2: Experienta similara relevanta in domeniu: executia in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura si complexitate similara celor pentru care se oferteaza, in valoare cumulata de minim 439.356, 00 lei, fara TVA, in cadrul unuia sau mai multor contracte.Se solicita prezentarea certificarilor de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor: contractul (sau pagini relevante din contract care vor cuprinde obligatoriu identificarea partilor contractante, obiectul, termene de executie, valoare, semnaturi, anexele si toate actele aditionale)/ recomandare din partea beneficiarului / proces-verbal de receptie finala / proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor / proces verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit - copii certificate de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura.? Documente relevante: (a) Formular ? Experienta similara, datele contractelor nominalizate;(b) Documentele aferente experientei similare, mentionate mai sus., Cerinta nr. 3: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de specialitate, inclusiv Anexa continand datele tehnice ale utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic, considerate necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa aiba la dispozitia sa utilaje si mijloace auto, care sa poata fi folosite in cadrul contractului, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini.Se solicita prezentarea documentelor care atesta disponibilitatea dotarilor necesare executiei lucrarii: documente de proprietate ale ofertantului sau contracte de inchiriere / leasing.? Documente relevante: (a) Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de specialitate;(b) Documente care atesta disponibilitatea dotarilor necesare executiei lucrarii., Cerinta nr. 4: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani.Se solicita prezentarea documentelor care atesta pregatirea personalului de conducere implicat in derularea contractului: CV-uri, diplome, atestate.? Documente relevante: (a) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere;(b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile si implicate in realizarea contractului;(c) Documente care atesta pregatirea presonalului de conducere implicat in derularea contractului: CV-uri, diplome, atestate., Cerinta nr. 5: Informatii privind personalul de specialitate: Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant a urmatoarelor categorii de personal ?cheie?: ** responsabil tehnic cu executia ? atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate;** responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din Caietul de sarcini;** sef santier ? inginer/subinginer in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate.Specialistii propusi (exceptand RTE) vor dovedi experienta specifica prin implicarea intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii. Se solicita prezentarea documentelor care dovedesc forma de colaborare cu ofertantul, CV-uri semnate, documente care dovedesc calitatea necesara desfasurariiactivitatii, declaratii de disponibilitate.Pentru responsabil tehnic cu executia se va prezenta doar certificatul de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor (conform Ordinul M.L.P.T.L. nr. 777/26.05.2003 cu modificarile si completarile ulterioare).? Documente relevante: (a) Angajamentul ofertantului privind resursele umane de care dispune sau al caror angajament de participare a fost obtinut;(b) Documente care dovedesc forma de colaborare dintre ofertant si fiecare din specialistii propusi ? copii certificate de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;(c) CV-uri semnate (pentru specialistii pentru care este obligatorie atestarea tehnico-profesionala nu se va solicita CV-ul);(d) Documente care dovedesc calitatea necesara desfasurarii activitatii pentru care a fost propusa persoana respectiva;(e) Declaratii de disponibilitate pentru fiecare din specialistii propusi;(f) angajament in care se stipuleaza ca daca este declarat castigator, colaborareaoperatorului economic cu expertul propus se va derula in conditiile legii (daca este cazul)., Cerinta nr. 6: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.? Documente relevante: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora insotit de acordurile de subcontractare (daca este cazul)., Cerinta nr. 7: Informatii privind asocierea.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze notarial asocierea.Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.? Documente relevante:
Acord de asociere. Cerinta nr. 1: Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate SR EN ISO 9001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2: Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Durata in luni calendaristice de la receptia la finalizarea lucrarilor pana la receptia finala.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.12.2013 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer