Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de modernizare si furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?, cod SMIS 25072


Detaliu pentru invitatia numarul 355593
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Popesti
Numar invitatie: 355593/11.11.2013
Denumire contract: Executie lucrari de modernizare si furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?, cod SMIS 25072
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PopestiCod fiscal: 2541126, Adresa: Sat Meieni, Meieni, Telefon: +40 0250764552, Fax: +40 0250764552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Popesti, sat Meieni, judetul Valcea, Popesti, Romania, cod postal: 247519, telefon: +40 0250764552, fax: +40 0250764552, persoana de contact: Serban Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Popesti situat in Comuna Popesti, sat Meieni, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de modernizare si furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?, cod SMIS 25072
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de modernizare si furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?, cod SMIS 25072Valoarea totala estimata a achizitiei: 807.366, 19 lei, fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute 7.308, 19 lei, fara TVA, defalcata pe cele trei loturi dupa cum urmeaza: - Lotul 1 - Executie lucrari de modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?: 759.847, 19 lei, fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute 7.308, 19 lei, fara TVA; Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 0, 97% din valoarea totala estimata lucrarilor ce vor fi executate (752.539, 00lei, fara TVA)- Lotul 2 ? Furnizare mobilier de birou in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?: 18.026, 00 lei, fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute 0, 00 lei;
- Lotul 3 - Furnizare dotari IT&C in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea? :29.493, 00 lei, fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute 0, 00 lei
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 807, 366.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1:15.050, 78 lei; Lotul 2:360, 52 lei; Lotul 3:589.86 lei..Echivalenta leu/alta valuta: la cursul de referinta BNR, valabil la data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, indiferent de lotul pentru care se oferteaza, va fi de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Indiferent de lotul pentru care se oferteaza, garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec ori a unei sume in numerar. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin. 1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. De asemenea, autoritatea contractanta se va prevala de prevederile art. 278¹ alin. (1) si (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia sau contestatorul renunta la contestatie. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui doar pentru Lotul 1, nu si pentru Loturile 2 si 3. Cuantumul garantiei de buna executie pentru Lotul 1:10% din pretul contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile prevazute de art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie - conf. prev. art.92 alin.4 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime comune pentru: - Lotul 1 - Executie lucrari de modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?;
- Lotul 2 ? Furnizare mobilier de birou in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?;
- Lotul 3 - Furnizare dotari IT&C in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?: 1. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Totodata, doar daca este cazul, tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 lit. (a), (c¹) si (d) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens, ofertantul va prezenta: -declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;
-declaratie pe propria raspundere din partea tertului sustinator privind neincadrarea in prevederile la art. 181 lit. (a), (c¹) si (d) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care s-a stabilit termenul limita de depunere a ofertelor;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care s-a stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la proceduraNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOperatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv consilierii locali (avand in vedere ca acestia aproba bugetul) sunt: Serban Constantin, Tirca Gheorghe, Sandulescu Nicoleta Clementina, Serban Elena, Trusca Mihail, Ilinescu Dumitru Bogdan, Popa Eleonora, Serban Nicolae-Constantin, Giugioiu Nicolae Cristian, Popescu Ion, Tomescu Ion, Cerbu Ion, Proteasa Ion, Popa Gheorghe, Popescu Gheorghe-Alin, Magura Ion-Dumitru, Sima Catalin-Constantin.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5.Prezentare certificat de participare cu oferta independentaOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinte minime comune pentru: - Lotul 1 - Executie lucrari de modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?;
- Lotul 2 ? Furnizare mobilier de birou in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?;
- Lotul 3 - Furnizare dotari IT&C in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?: 1. Pentru persoanele juridice/ fizice romane: Prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Pentru persoane juridice/ fizice straine: prezentare de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: 1. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privindsituatia economico-financiaraCifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii trei ani, va fi: - Pentru Lotul 1 - Executie lucrari de modernizare in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea?: cel putin 1.500.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)- Pentru Lotul 2 ? Furnizare mobilier de birou in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea? cel putin 36.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);
- Pentru Lotul 3 - Furnizare dotari IT&C in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Popesti, judetul Valcea? cel putin 58.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)Completarea Formularului ?Informatii generale? din Sectiunea Formulare.Prezentarea de documente legale edificatoare (bilant contabil, declaratii bancare, etc.)prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? copie insotita de mentiunea ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi dintre anii 2010, 2011 si 2012, cifra de afaceri se va calcula ca medie doar a anilor in care au inregistrat activitate.Pentru calcularea echivalentei leu/ alta valuta a cifrei de afaceri, din cadrul fisei de informatii generale, se va utiliza cursul BNR valabil la data de 31 decembrie a fiecaruia dintre ultimii trei ani.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima doar pentru Lotul 1 (nu si pentru Loturile 2 si 3): Ofertantii vor face dovada executarii unor lucrari similare ca valoare, natura si complexitate. Se considera lucrari similare ca valoare acele lucrari a caror valoare totala este cel putin egala cu valoarea estimata a lucrarilor ce vor fi executate (752.539, 00lei, fara TVA). Se considera lucrari similare ca natura si complexitate lucrari de constructii/ reabilitare/ modernizare cladiri.Pentru a face dovada existentei experientei similare, ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de copii certificate ?conform cu originalul? ale certificarilor de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta minima doar pentru Lotul 1 (nu si pentru Loturile 2 si 3): Informatii privind resursele umane si structura managementuluiOfertantul trebuie sa prezinte: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Declaratii de disponibilitate a personalului responsabil cu indeplinirea contractului;
- Contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului sau prezentarea de angajamente din partea acestora ? daca este cazul (Contractul de colaborare/ angajamentul trebuie sa precizeze ca expertul va participa la executia lucrarilor, pentru perioada efectiva de implicare a acestuia in derularea contractului).Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Cerinta minima doar pentru Lotul 1 (nu si pentru Loturile 2 si 3): Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaOfertantii au obligatia asigurarii a cel putin urmatoarelor pozitii cheie: 1. Sef santier - dovada finalizarii unor studii superioare in domeniul constructiilor absolvite cu diploma de licenta (prezentare copie diploma de licenta certificata ?conform cu originalul?); experienta profesionala specifica dovedita prin: participarea in calitate de sef santier in cel putin un proiect (indiferent de domeniul/ obiectul contractului) si implicarea acestuia (indiferent de pozitia ocupata) intr-un contract avand ca obiect executia unor lucrari similare (lucrari de constructii/ reabilitare/ modernizare cladiri)2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor ? prezentare atestat profesional eliberat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in baza Legii 10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 925/1995 si Ordinului MLPTL 777/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul constructii civile, valabil la data limita de depunere a ofertelor;3.Responsabil privind calitatea - dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul constructii civile; Se va considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire;4. Responsabil de securitate si sanatate al santierului ? desemnat prin decizie scrisa de catre ofertant, in conformitate cu dispozitiile art. 20 alin. (1) si (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 aprobate prin HG 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu prevederile art. 49 alin. (1) din aceleasi norme, cerintele minime de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca corespunzatoare nivelului mediu sunt: a) studii in invatamantul liceal filiera teoretica in profil real sau filiera tehnologica in profil tehnic; b) curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cu continut minim conform celui prevazut in anexa nr. 6 lit. b, cu o durata de cel putin 80 de ore. Pentru a atesta acest nivel mediu, fiecare ofertant are obligatia de a prezenta, conform art. 49 alin. (2) din normele metodologice mentionate, copie certificata ?conform cu originalul? a diplomei de studii si a certificatului de absolvire a cursului in domeniul securitatii si sanatatii in munca.5. Responsabil protectia mediului ? desemnat in conformitate cu prevederile art. 22 alin. (3) din Legea nr. 211/2011 din randul angajatilor proprii sau pe baza de contract de colaborare cu o terta persoana. Se va considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire., Cerinta minima doar pentru Lotul 1 (nu si pentru Loturile 2 si 3): Informatii privind dotarile specificePrezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa fie considerate ca suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executia lucrarii in perioada de timp programata.Nota: In cazul asociatiilor, declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari trebuie sa fie completata de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociati cu precizarea detinatorului., Cerinta minima doar pentru Lotul 1 (nu si pentru Loturile 2 si 3): Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora si acordul de subcontractare.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Prezentarea de catre subcontractantii unor parti cheie din contract a documentelor doveditoare indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti., Cerinta minima comuna pentru Loturile 2 si 3 (nu si pentru Lotul 1): Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantii vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta minima comuna pentru Loturile 2 si 3 (nu si pentru Lotul 1): Informatii privind dotarile specificeOfertantii vor prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa asigure furnizarea produselor in perioada de timp programata. Cerinta minima comuna pentru Loturile 1, 2 si 3: Prezentare Certificat de atestare ISO 9001:2008 privind managementul calitatii in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi, astfel incat din probele/dovezile prezentate sa se confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Nota: In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii., Cerinta minima doar pentru Lotul 1 (nu si pentru Loturile 2 si 3): Prezentare Certificat de atestare ISO 14001:2005 privind managementul mediului in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi, astfel incat din probele/dovezile prezentate sa se confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Nota: In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer