Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de reabilitare a tabloului electric general si de refacere a circuitelor de alimentare cu energie electrica, cu determinarea bilantului energetic si echilibrarea energetica a consumatorilor, pentru cele trei faze, la sediul U.N.M.B.


Detaliu pentru invitatia numarul 338694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA NATIONALA DE MUZICA
Numar invitatie: 338694/02.11.2012
Denumire contract: Executie lucrari de reabilitare a tabloului electric general si de refacere a circuitelor de alimentare cu energie electrica, cu determinarea bilantului energetic si echilibrarea energetica a consumatorilor, pentru cele trei faze, la sediul U.N.M.B.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA NATIONALA DE MUZICACod fiscal: 4433767, Adresa: STR.STIRBEI VODA NR.33, Bucuresti, Telefon: 0040213142636, Fax: 0040213142636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.STIRBEI VODA NR.33, Bucuresti, Romania, cod postal: 010102, telefon: +40 213142636, fax: +40 213142636, persoana de contact: GEORGE TANASESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.N.M.B. din str. Stirbei Voda, nr. 33, sectorul 1, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de reabilitare a tabloului electric general si de refacere a circuitelor de alimentare cu energie electrica, cu determinarea bilantului energetic si echilibrarea energetica a consumatorilor, pentru cele trei faze, la sediul U.N.M.B.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reabilitare a tabloului electric general si de refacere a circuitelor de alimentare cu energie electrica, (atat intre tabloul general si transformatorul Enel din incinta, cat si a legaturii de rezerva dintre nisa de cuplare si tabloul electric al Enel, dinspre str. Stirbei Voda), pentru a putea alimenta separat centrala de ventilatie de la Studioul de Oper[, cu determinarea bilantului energetic si echilibrarea energetica a consumatorilor, pentru cele trei faze, la sediul U.N.M.B.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2000 lei (contul RO07 TREZ 701504601X000415, dechis la Trezoreria sectorului 1).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. In cazul aplicarii art. 278, indice 1 din OUG 34/2006, va fi retinuta suma de 1193, 5 lei (1% din valoarea estimata a contractului).
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10 % din pretul contractului fara T.V.A. Se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala depusa de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului(art. l din H.G. 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006-Anexa 10Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Anexa 10Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. 34/2006 ( evitarea conflictului de interese)Anexa 10, Rector, prof. univ. dr. Dan Dediu-Sandu, Director Gen. Admin., ing Gheorghe Mihaila, Contabil Sef, ec. Gabriela Negrea, Sef Serv. Tehnic-Achizitii, ing. George Tanasescu, Consilier Juridic, Felix Vijiac si membrii comisiei de evaluare si atribuire: lector. univ. dr.Cristina Popescu-Stanesti, lector univ. dr. Florinela Popa, ing. Carmen Tudor, ref. Selisteanu Robertino Gabriel, Tehn. pr. Ion Cazan.Certificat de participare cu oferta independenta, confprm Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P., nr. 314/2010-Anexa 10 bis.Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolitdat, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (certificat de atestare fiscala) emis de administratia Finantelor Publice, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificat constatator emis de Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.Atestat tip B emis de ANRE- pentru firma executanta.Autorizatii tip IIA si IIB, enise de ANRE-pentru executantii din cadrul firmei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Fisa de informatii generale privind firma ofertanta-Anexa 11
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai bune lucrari si care va contine, beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, profesionale din domeniu. Declaratie privind personalul/oganismul tehnic de specialitate de care dispune, inclusiv pentru asigurarea controlului calitatii. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic Declaratie privind subcontractantii. Recomandari din partea beneficiarilor. Certificat de atestare a calitati (ISO 9001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer