Achizitie publica - Executie lucrari de reabilitare si modernizare a ambulatoriului Spitalului orasenesc Otelu Rosu, judetul Caras Severin
Detaliu pentru invitatia numarul 323359
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323359/03.04.2012
Denumire contract: Executie lucrari de reabilitare simodernizare a ambulatoriuluiSpitalului orasenesc Otelu Rosu, judetul Caras Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOras Otelu Rosu (Primaria)Cod fiscal: 3227971, Adresa: Rozelor, nr.2, Otelu Rosu, Telefon: 0255530803, Fax: 0255206086
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Rozelor, nr.2, Otelu Rosu, Romania, cod postal: 325700, telefon: +40 255530803, fax: +40 255206086, persoana de contact: Marius Colta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rozelor, nr.2, Otelu Rosu, Romania, cod postal: 325700, telefon: +40 255530803, fax: +40 255206086, persoana de contact: Marius Colta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de reabilitare simodernizare a ambulatoriuluiSpitalului orasenesc Otelu Rosu, judetul Caras Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul urmareste a realiza: 1.Demolari si desfaceri tencuieli, tamplarie, pardoseli.2.Lucrari de arhitectura, finisaje, pardoseli, instalatii3.Modernizare, inlocuire instalatii electrice, termice si sanitare
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 766, 459 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 54.000lei.ea poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b)Scrisoare de garantie bancara sau in favoarea autoritatii contractante cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Conform formularului anexat.c) Virament bancar cu OP in contulRO80TREZ18824660X XXXX, deschis la Trezoreria Otelu Rosu, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Executare garantiilor de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si conform art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006 completata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara de buna executie sau prin retineri succesive din facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoana imputernicita de ofertant de a participa la deschidere va prezenta intr-un dosar separat de oferta urmatoarele documente: ? Imputernicire ? original - Formular 1;? B.I. / C.I. / pasaport ? copie ;? Garantia de participare ? in cuantumul stabilit.? Scrisoare de Garantie Bancara sau? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari- original sau? Ordin de plata ? confirmat de banca emitenta - original.? Scrisoare de inaintare ? original - Formular 2.? Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are calitatea de IMM.NOTA: a) Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.b) Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare asociat indeplineste conditiile de IMM. Lipsa acestor dovezi face ca ?asocierea? sa nu beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.c) Daca in urma ?asocierii?, oricare ofertant depaseste parametrii de IMM, iar garantia este depusa in cuantum de 50%, oferta sa va fi respinsa ca inacceptabila.d) Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 6;In cazul unei asocieri fiecareasociat trebuie sa prezinte acest formular.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: Prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011- Formularul 5;In cazul unei asocieri fiecareasociat trebuie sa prezinte acest formular.? Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;In cazul unei asocieri fiecareasociat trebuie sa prezinte acest formular.Prezentare certficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, eliberat de D.G.F.P care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal in original, in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011 ? Formular 7In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Primar: Iancu Simion Simi2. Responsabil cu achizitiile: Colta Ioan Marius3. Secretar: Suciu Ponetchi Lucian Ioan4. Contabil: Maria Raca5. Persoanele care vor fi in comisia de evaluare Latcu Domnosie-sef Sef Serv Urbanism; Munteanu Neagoe-insp.Serv Urbanism;Mutascu Ion-Sef Serv GospodarieFormularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 38;? Cazier judiciar al operatorului. Prezentarea cazierului judiciar in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.? Prezentarea cazierului fiscal in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Atentie!- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.- Subcontractantii nu sunt obligati sa depuna aceste documente- In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011. ? Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuitObiectul contractului prezentei proceduri de atribuire trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei si se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.Pentru Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Cerinta obligatorie: ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.? Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.? Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata sau original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe anul 2008, 2009 si 2010.Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?.Lichiditatea generala va fi calculata la bilantul de la data de 31.12.2010/ 31.12.2011 si va fi vizata de organele abilitate., . Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani .Autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 anisau pe perioada de infiintare sa fie cel putin egala cu 5.500.000 lei, Informatii privind accesul la resurse financiare1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.2. Suma va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare;Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, in valoare de 750.000 lei necesare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni;Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de minim 750.000 lei. In cazul facilitatilor de creditare se va prezenta Scrisore de confirmare de fonduri emise de banca operatorului economic prin care, Prezentare scrisoare de bonitate privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, cifra de afaceri, profitul net, rata lichiditati globale, rata solvabilitati generale., Angajament ferm
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executateSe va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private (cel putin un contract similar obiectului prezentei proceduri, a carui valoare totala sa fie de minimum 2.600.000lei fara TVA sau copie lizibila coform cu originalul de pe parti din contract), Experienta similara, Informatii referitoare la studiile, pregatirea porfesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie saasigure personal de specialitate necesar indeplinirii contractului de executie lucrari, respectiv: ?Sef punct de lucru/santier ? inginer constructii, cu experienta de min 5 ani in executia lucrarilor de constructii civile. Cel putin un proiect in care a avut functia de sef de santier.? Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? inginer constructii, cu experienta de minim 5 ani in executia lucrarilor de constructii civile; Cel putin un proiect in care a avut functia de responsabil tehnic cu executia.? Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ), in domeniul vizat de contractul ce urmeaza a fi atribuit ? cu experienta de minim 5 ani in domeniu; Cel putin un proiect in care a avut functia de responsabil cu controlul tehnic de calitate.? Coordonator in materie de sanatate, Informatii privind utilajele, instalatiile de care dispuneAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a urmatoarelor echipamente, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru executia lucrarilor: - Macara - 1 buc- Autocamioneta- 2 buc- Buldoexcavator - 2 buc- Schela metalicaCapacitatea utilajelor este de: - Macara: sarcina 2, 5 - 16 t, sarcina la varf1, 1 - 3 t, lungimea bratului 41 m - 75 m;
- Autocamioneta- 2 bucGreutate cu incarcatura ? 20.000 ? 40.000 kg, dimensiuni de gabarit: 6, 45 - 9, 35 m x 2, 35 - 2, 55 m x 3 -4 m.Capacitatea de incarcare :10.000 kg - 20.000 kgGreutate proprie :10.000 ? 17.000 kgAxe: numar de axe - 4, formula rotilor - 8x8/8x6 / 6x4, bara de suspensie - resort/resort.Sistem de franare: ABS, frina de motor.Echipamente suplimentare: blocare diferentialului, prelata.- Buldoexcavator - 2 bucGreutate (2.790 ? 5.710 kg, putere motor, nota Certificare ISO 9001 sau echivalent, Certificare ISO 14001 sau echivalent, Informatii privind protectia muncii, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
66.67
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 40 puncte;
termenul de garantie a lucrarii
8.33
Descriere: Termenelecare se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in ani.
timpul de interventie pentru constatarea defectiunilor si de remediere a defectiunilor in perioada de garantie
50
Descriere: Avand in vedere faptul ca, obictivul de urmeaza a fi reabilitat prin contractul de fata este un ambulatoriu, care trebuie sa fie permanent in stare buna de functionare pentru a oferii servicii de calitate beneficiarilor de servicii medicale din Orasul Otelu Rosu si din zona invecintata, este foarte important timpul de interventie a operatorului in caz de defectiuni aparute in perioada de garantie, precum si timpul de remediere a acestor defectiuni.
modul de abordare a lucrarii privind executia: Planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor
33.33
Descriere: Planificarea activitatilor si etapelor ;Succesiunea activitatilor si etapelor ;Prezentarea intr-un program specializat sau computerizat a modului de alocare a resurselor financiare in corelatie cu programul general de executie;Durata activitatilor si etapelor .Ofertantul care prezinta toate elementele de mai sus, va primi punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (20 puncte)-5 puncte fiecare element
termenul de executie a lucrarii
8.33
Descriere: Acest factor va fi punctat astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 11:01