Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de reabilitare si modernizare drumuri comunale in localitatile Chiheru de Jos si Urisiu de Jos din comuna Chiheru de Jos


Detaliu pentru invitatia numarul 329474
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI CHIHERU DE JOS
Numar invitatie: 329474/14.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari de reabilitare si modernizare drumuri comunale in localitatile Chiheru de Jos si Urisiu de Jos din comuna Chiheru de Jos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI CHIHERU DE JOSCod fiscal: 4619183, Adresa: CHIHERU DE JOS, NR. 15, JUD. MURES, Chiheru de Jos, Telefon: 0265716138, Fax: 0265716112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHIHERU DE JOS, NR. 15, JUD. MURES, Chiheru de Jos, Romania, cod postal: 547160, telefon: +40 265716138, fax: +40 265716112, persoana de contact: EMANOIL HURDUGACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei CHIHERU DE JOS, NR. 15, JUD. MURES, Chiheru de Jos, Romania, cod postal: 547160
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de reabilitare si modernizare drumuri comunale in localitatile Chiheru de Jos si Urisiu de Jos din comuna Chiheru de Jos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reabilitare si modernizare drumuri comunale in localitatile Chiheru de Jos si Urisiu de Jos
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 008, 318 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie Cf.art 86 din HG 925/2006. ?In cazul scrisorii de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante?se completeaza FORMULAR 22;In cazul depunerii la caseria primariei Contul de garantii de participare este: RO 43TREZ4775006XXX002593 deschis la Trezoreria Reghin, Cod fiscal: 4619183;Autoritatea contractanta are dreptul dea retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acestadin urma se afla in oricare din situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. d)contestatie respinsa de catre CNSC, cf. art. 278-1 din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare se restituie cf. art. 88 din HG nr. 925/2006. Daca ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare si a garantiei de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Cf.art.43^1 din OUG nr.34/2006 perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cuantum garantie 15125 lei-echivalentul a 1, 5% din valoarea estimativa a contractului prezentata la sectiunea II.2.1.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi constituita doar de catre ofertantul declarat castigator astfel: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre osocietate bancara sau de catre osocietatede asigurari care va fi anexa la contract(FORMULAR 23);2.Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf. art. 90, alin.3 HG 925/2006 asa cum a fost modificata prin HG 1045/2011. Cuantum garantie de buna executie - 5% din valoarea ofertata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea ? FORMULAR 3;2.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare FORMULAR 4; 3.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetulde stat eliberat de D.G.F.P. in original, copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul destat, aflat in perioada de valabilitate.4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat decatre Primariile in a caror razateritoriala activeaza ofertantul in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din caresa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, aflat inperioada de valabilitate.5.Declaratia pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura FORMULAR 5. 6.Certificat de participare cu oferta independenta, cf Ordin 314/2010.7.Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006. 8.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Grama Olga-inspector de specialitate, Oprea Alina-contabil, Matei Doru-agent agricol, Harsan Diaconu-Camelia-expert constructii, Hurdugaci Emanoil-primar.NOTA 1: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele mentionate mai sus. 1. PERSOANE FIZICE/JURIDICE ROMANE- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pelanga Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economicvalabil la data depunerii ofertei.2. PERSOANE FIZICE/JURIDICE STRAINESe vor prezenta ca documente relevante, documente considerateedificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emisede organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoanajuridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specificacestei achizitii publice, aflate in termen de valabilitate.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducereautorizata a acestora in limba romana.NOTA 2: Documentele mentionate se vor prezenta in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII PRIVIND CIFRADE AFACERI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica-Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani inclusiv tabelul centralizator, intocmita cf FORMULAR 9;
-Fisa de experienta similara intocmita cf Formular 10;
-Recomandare de la beneficiarul lucrarii cf FORMULAR 11, Personal tehnic solicitat: - Sef de santier cu experienta specifica in domeniul lucrarilor de infrastructura rutiera; Responsabil tehnic cu executia RTE cu atestat valabil in domeniul lucrarilor de infrastructura rutiera.Pentru intreg personalul tehnic solicitat mai sus, ofertantul/ofertantii vor prezenta urmatoarele documente: 1.CV-uri prezentate in original si intocmite in conformitate cuFORMULAR 14; 2.Declaratiile de disponibilitate prezentate in originalsi intocmite in conformitate cu FORMULAR 15; 3.Copii dupa cartea de munca/contract individual de munca/orice formade colaborare in limita impusa de legisla?ia in vigoare;4. Copii dupa autorizatii, atestate si diploma.Declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani? cf. FORMULAR 13., Informatii privind masurile de protectie a mediului - indicarea in cadrul ofertei intr-un document separat a faptului ca la elaborarea acesteia s-a tinut cont de masurile de protectia mediului - cf Caiet de sarcini -Proiect tehnic ? Surse de poluanti si protectia mediului (pg. 26), declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - se solicita completarea si prezentarea FORMULARULUI nr. 12 -Aceste utilaje se vor asigura in conformitate cu listele de cantitati de lucrari., Informatii subcontractanti (daca este cazul)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora cf Formularului 19;Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / candidatului / grupului de operatori economici cf.Formularului 16;Declaratie de sustinere cu utilaje, echipamente, instalatii, etc. ? tert sustinator cfFormularului 17;Declaratie de sustinere cu personal tehnic cf Formularului 18;Acord de asociere cf Formularului 20.Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici cf Formular 7.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer