Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A CLADIRII JUDECATORIEI RAMNICU SARAT JUDETUL BUZAU


Detaliu pentru invitatia numarul 323492
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL BUZAU
Numar invitatie: 323492/06.04.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A CLADIRII JUDECATORIEIRAMNICU SARAT JUDETUL BUZAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL BUZAUCod fiscal: 4646960, Adresa: N. Balcescu nr.8, Buzau, Telefon: 0238724651, Fax: 0238724651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: N. Balcescu nr.8, Buzau, Romania, cod postal: 120187, telefon: +40 0238724651, fax: +40 0238724651, persoana de contact: ADRIANA CISMARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Buzau, b-dul N.Balcescu nr.8, localitatea Buzau, judetulBuzau, Romania (sala et.2)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A CLADIRII JUDECATORIEIRAMNICU SARAT JUDETUL BUZAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A CLADIRII JUDECATORIEIRAMNICU SARAT
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 239, 305 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
________4600RON -constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari , in conditiile legii; perioada de valabilitate: 90 zile de la depunerea ofertei conf art.85/ b din H.G.925/2006 ; retinereagarantieide participare se faceconf. art.87 lit.a, b, c din H.G.925/2006; in conform. cu art.278 indice 1 din OUG34/2006 retinerease va face in raport cu valoarea estimata a contractului ( intre intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, respectiv 2393 LEI). In cazul in careofertantul alege sa constituie garantia prin virament , plata se va face prin Ordin de plata in contul: RO 35 TREZ 1665005XXX000341, deschis la TREZORERIA BUZAU. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre TRIBUNALUL BUZAU, procedura de achizitie publica si amplasamentul . Ordinul de plata urmeaza a fi depus in ORIGINAL.In cazul in care ofertantul alege cainstrument de garantare: Scrisoarea de garantie bancara, aceastava fi intocmita in conformitate cu modelul anexat(Formularul I din FORMULARE).In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara TVA. Gar. de buna exec. se const. prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale. Contract. are oblig. de a deschide un cont disponibil distinct la disp. AC, laTrez. Buzau. Restituirea gar. de buna exec. se face pe baza solicit. scrise a Antrepr. astfel: 1)70% din val.in term.de 14 zile de la aprob.PV Recept. Term.Lucr., dc. Achizit. nu a promovat pana la acea data nicio masura de executare a Gar. Buna Exec.; 2)30% din val.in termen de 14 zile de la data aprob. de catre Achizit. a PV de Recept.Finala, daca Achizit. nu a promovat pana la acea data nici o masura de executare a Garantiei de Buna Executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea-Formularul BCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiaprevazuta la art. 181 din OUG 34/2006;Formularul CCerinta nr. 3Cazier judiciar sau declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prev. in art. 180 si art. 181 din OUG34/2006;Cerinta nr. 4Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelorcatre stat inclusiv cele locale, in original sau copie "conform cu originalul" din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf art 5 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr 509/2011 din care sa rezultesituatiei datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 al Presedintelui ANRMAP -Formular NCerinta 7Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G.34/2006;
-Formular MPersoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante pentru derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Barbu Valentin-vicepresedinte Tribunalul Buzau(presedinte compartiment achizitii publice)-Cismaru Adriana-manager econimc Tribunalul Buzau(membru compartiment achizitii publice)-Teodorescu Mioara-prim grefier Tribunalul Buzau(membru compartiment achizitii publice)-Paunescu Maria-specialist IT(membru compartiment achizitii publice)-Stefan Constantin-inginer consilier tehnic (membru compartiment achizitii publice)Persoanele responsabile cu derularea si finalizarea contractului sunt: -Cismaru Adriana-manager economic Tribunalul Buzau-Stefan Constantin-inginer consilier tehnic Tribunalul BuzauCerinta 8Declaratie privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii-Formular O Cerinta nr. 1Certificat constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 si de asemenea sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate aferent obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Informatii privind cifra de afaceri care sa fie cel putin egala cu cifra medie anuala de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, respectiv suma400000 ron reprezentand nivelul minim impus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii privind experientasimilara., Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari de executie, in ultimii 5 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului., Cerinta nr. 3Experienta similara. Prezentarea a unui numar de minim 1 contract/maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin 239305 RON., Cerinta nr. 4Resurse tehnice-declaratie privind detinerea de echipamente, utilaje, mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 5Resurse umane.Declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurareapersonalului de specialitate pentru indeplinirea contractului precum si efectiele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Cerinta nr. 1Certificatul ISO 9001 privind managementulcalitatii in domeniul constructiilor pentru executant, valabil la data deschiderii ofertelor, Cerinta nr. 2Certificatul ISO 14001 privind asigurarea unui nivel corespunzator de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesarea documentatiei de atribuire : www.e-licitatie.rosi la adresa http: //noulportal.just.ro/InstantaInformatiiPublice.aspx?idInstitutie=114 la rubrica ?Achizitii publi
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer