Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de reabilitare termica la 17 blocuri in orasul Bragadiru judet Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 344091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Numar invitatie: 344091/20.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari de reabilitare termica la 17 blocuri in orasul Bragadiru judet Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)Cod fiscal: 4992998, Adresa: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Telefon: 448 07 95, Fax: 448 07 95
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Romania, cod postal: 077025, telefon: +41 214480795, fax: +41 214480795, persoana de contact: Primaria orasului Bragadiru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Bragadiru, sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, jud. Ilfov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de reabilitare termica la 17 blocuri in orasul Bragadiru judet Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reabilitare termica la 17 blocuri in orasul Bragadiru judet IlfovCu respectarea prevederilor OUG nr.18/2009, cu modificarile si completarile ulterioareValoarea estimata pentru executarea acestui contract incluzand cheltuieli diverse si neprevazute este de 6.258.022 lei exclusiv TVA din care: -valoare estimata C+M - 5.689.112 lei exclusiv TVA-cheltuieli diverse si neprevazute- 568.910 lei exclusiv TVA
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 258, 022 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 113.782 lei constituita prin: -scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -ordin de platain contul autoritatii contractante nr. RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, ; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 8.128, 91 lei , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa de catre CNSC in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera c) din OUG34/2006 .Pentru alte valute se va lua in calcul cursul BNR din ziua depunerii ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea prevederilor HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Se va completa pe modelul formularului anexat (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Nu se accepta completarea ulterioara.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa pe modelul formularului anexat (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata ? se va prezenta atat de catre ofertant/ membrii asocierii cat si de catre subcontractant si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012); in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se va completa pe modelul formularului anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: CIMPOERU VASILE ? PrimarIANCU FLORICA - Secretar PrimarieTANE NICULINA MARIA- Administrator publicSTANCIU ION ?Viceprimar ?Presedinte Comisie de evaluareJARCALETE ION- membru Comisie de evaluareCONSTANDIN ELENA- membru Comisie de evaluareSTROE IULIAN- membru Comisie de evaluareMAGUREANU SORIN- membru Comisie de evaluareMembrii Consiliului Local: ANGHEL Nicolae, CONSTANDIN Ionut Alexandru, CRISTEA Ovidiu Catalin, DINU Ionel, GHEORGHE Lazar, ILIE Ion, LUNGAN Lia , NEDELCU Costel, OANTA Cleopatra, PATACHIA Valeriu, POPA Cristian, POPESCU Mioara Georgiana, RADU Vlad Sebastian, STANCIU Ion, SERBAN Magdalena Cleopatra, ZAHARIA Eugen, ANCU Iulian Marius.Nota: Nu se accepta completarea ulterioara a documentelor solicitate mai sus, decat in situatia depunerii declaratiei pe propria raspundere conform prevederilor art. 11 alin (4) si (5) din HG 925/2006 coroborat cu prevederile Ordinului 509/2011.Cerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Alte documente? Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);? Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite sitaxe locale din care sa reiasasituatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, celei in care se depun ofertelepentru sediul principal si pentrupunctele de lucru implicate in derularea contractului, sau echivalent (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos).? Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrariIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Nu se accepta completarea ulterioara. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Informatiile cuprinse de acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificateNu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Nu se accepta completarea ulterioara.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ininte de transmiterea privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in careva fi desemnat castigator al proceduriide achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare. Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de catre ofertant din capitolul ?Cheltuieli indirecte?. In cazul in care operatorul economic nu incheie si nu prezinta polita de asigurare, incheiata conform cerintelor de mai sus, contractul se va atribui urmatorului clasat, conform art. 204 paragraful (11) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Nu se accepta completarea ulterioara., Cerinta nr. 2: Fisa de informatii generaleInsotita de declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (constructii-montaj) pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).Nota: Cerinta va fi indeplinita astfel de catre: - Ofertant in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Ofertant ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei oferteindividuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei), ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei oferte commune cu sustinere.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea cerintei de calificare privind cifra de afaceri de minim 11.000.000 Lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta la art. 11 alin(4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 3: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 11.000.000 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat. Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care documentele contabile prezentate anterior nu sunt relevante.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resurselefinanciare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata, respectiv minim un contract de executie termosisteme la constructii civile in valoare de minim 5.000.000, 00 lei exclusiv TVA.Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se va prezenta obligatoriu minim un document (contract insotit de proces verbal de receptie sau documente doveditoare privind indeplinirea contractului, etc) prin care sa se confirme executia de termosisteme la constructii civile in valoare de minim 5.000.000, 00 lei exclusiv TVA.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii., Cerinta nr. 2: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti, Cerinta nr. 3: Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti. Se va completa pe modelul formularului anexat. Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens. In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006. Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantulare dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv; - ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi; - ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii; - subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor. La incheierea Contractului de achizitie publica prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica inainte de data deschiderii procedurii, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catreofertanti, Cerinta nr. 4: Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.Se va completa pe modelul formularului anexat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Declaratia va fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti. NOTA: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 5: Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, leasing sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate.Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute in proiectul tehnic operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului urmatoarele utilaje: ? Automacara ?cel putin 1 buc;? Autobasculante/autocamioane cu capacitate peste 8, 5 to? cel putin 2 buc;? Schela metalica fixa ?aprox. 5.000 mp;? Autoutilitare transport persoane ? cel putin 2 buc;Dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va face in mod obligatoriu numai cu: ? copie contract de cumparare/factura/contract inchiriere/leasing pentru toate echipamentele/ instalatiile/ autovehiculele de mai sus;? copie carte de identitate pentru automacara, autobasculante, autoutilitare transport persoane;? autorizatie ISCIR (sau echivalentul acesteia), in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, pentru automacara., Cerinta nr. 6: Declaratie privind personalul specializat (?expertii cheie?) de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului. Prin aceasta declaratie ofertantii trebuie sa se angajeze ca au capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca vor asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii asa cum este solicitat de catre autoritatea contractanta.Pentru asigurarea optima a managementului contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca va avea disponibil in santier pe toata durata contractului timp de 8 ore pe zi, un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului, de minim 5 (cinci) specialisti, din care: - minim 1 (un) absolvent de studii superioare, nominalizatsi ca manager de proiect (obligatoriu se va prezenta copie diploma studii), cu experienta generala de minim 5 ani, experienta specifica dovedita de minim 3 ani in domeniul de activitate al actualului contract, respectiv reabilitare termica a constructiilor ? pentru functia de Responsabil Contract;
- minim 1 (un) inginer constructor specialitatea Constructii Civile Industriale si Agricole (sau echivalentul acesteia), cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor si care sa fi condus in ultimii 3 ani minim o lucrare de lucrari de reabilitare termica a constructiilor ? pentru functia de Sef de Santier Constructii- minim o persoana atestata (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca responsabil al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate;
- minim un absolvent de studii superioare (obligatoriu se vaprezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu;
- minim 1 (unu) specialist atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru Constructii Civile Industriale si Agricole ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii (obligatoriu se vaprezenta copie atestat); Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la datalimita de depunere a ofertelor, copii contracte de munca/contracte de colaborare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC
20
Descriere: pentru ce mai mare durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC acordata se acorda 20 puncte.Ofertarea unei durate a garantiei acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC mai mica de 36 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata. Orice ofertare a unei durate de garantie, acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC, mai mare de 60 de luni va fi punctata la fel ca o durata de 60 de luni
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate
25
Descriere: pentru ce mai mare durata de garantie acordata lucrarilor executate se acorda 25 puncte , Ofertarea unei durate de garantie a lucrarilor, acordata de catre constructor pentru lucrarile executate in cadrul contractului, mai mica de 36 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata. Orice ofertare a unei durate de garantie a lucrarilor mai mare de 60 de luni va fi punctata la fel ca o durata de 60 de luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer