Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de reabilitarea si modernizare drum forestier in cadrul proiectului REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE DRUM AUTO FORESTIER - BULEASA, Salistea de Sus, judetul Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 343409
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Salistea de Sus
Numar invitatie: 343409/04.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari de reabilitarea si modernizare drum forestier in cadrul proiectului REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE DRUM AUTO FORESTIER - BULEASA, Salistea de Sus, judetul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Salistea de SusCod fiscal: 3627382, Adresa: Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Salistea de Sus, Telefon: +40 0262338007, Fax: +40 0262338250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Salistea de Sus, Romania, cod postal: 437295, telefon: +40 0262338007, fax: +40 0262338250, persoana de contact: Stefan Iuga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Salistea de Sus, Romania, cod postal: 437295, telefon: +40 0262338007, fax: +40 0262338250
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de reabilitarea si modernizare drum forestier in cadrul proiectului REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE DRUM AUTO FORESTIER - BULEASA, Salistea de Sus, judetul Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contractual ce va rezulta in urma prezentei proceduri se vor executa lucrari de reabilitare si modernizare drum forestier, lucrari prevazute in proiectul de finantare FEADR Masura 125 ? REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE DRUM AUTO FORESTIER ? BULEASA?, Salistea de Sus, judetulMaramures.Executia va respecta traseul drumului forestier existent.Lungimea totala a drumului propus pentru reabilitare si modernizare este de 5, 400 km, fiind compus din 2 tronsoane executate prin: scarificare, reprofilare si completare cu piatra sparta a zonelor cu denivelari mari, -noua structura rutiera va fi alcatuita: 20 cm fundatie de ballast, 15 cm macadam si 2 cm savuraptrimpanare.- Montarepodete tubulare; borne kilometrice; borne hectometrice, precum siindicatoare de circulatie;
- Aparari de mal, prag de fund, portiuni cu gabioane, precum si protectie cu parapeti semigrei flexibili, stalpi metalici si lize metalice;
-platforme de incrucisare, racordari cu drumuri laterale (de carute), iar, la capatuldrumului, o platforma de intoarcere
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 320, 711 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare Garantia de participare este in cuantum de 77.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 dinHG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia departicipare se va constitui in contul : RO 56TREZ 441 5006 XXX 00 2069, deschis la Trezoreria Viseu de Sus, cu conditiaconfirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Echivalenta, pentru o garantie de participare depusa ineuro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 20 zile. Restituirea si retinerea garantieide participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG925/2006. Pentru ofertantii necastigatori se va efectua intermen de 3 zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul n carese va face restiturea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupaconstituirea garantiei de buna executie a contractului. Executarea garantiilor de participare: in conditiile art. 2781 , lit. d) din OUG34/2006 cu modif. si compl. Ulterioare sau cand ofertantul : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta safiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitiepublica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de ctre CNSC.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui cf. art. 90 din HG 925/2006. Dacagarantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza cf. prevederilor art. 90 alin.3* din HG 925/2006, cu modif. Si compl. ulterioare, inclusiv HG nr. 1045/2011. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va ficomunicata de prestator inainte de semnarea contractului. Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga durata acontractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face cf. cu prev. art. 92 din HG 925/2006, cu modif si compl. ult. Incazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute de Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta documetele: - Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 -Formular 38;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari - Formular 6;
- Cazierul fiscal- Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari completarile ulterioare-Formularul 5;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 69 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 7. Formularul va fi semnat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.-Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.- In conformitate cu prevederile art 11 alin 4-5 din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009 ofertantul poate prezenta Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare si o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte;
- pentru demonstrarea situatiei economice si financiare ori capacitatea tehnica si/sau profesionala, ofertantul poate prezenta un angajament de sustinere din partea unui tert.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate si mai sus mentionate se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti membrii asocierii vor prezenta aceste documente. Subcontractantii nu sunt obligati sa prezinte aceste documente.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181- lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXEI II din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Iuga Stefan, primar, Vlad Dumitru, viceprimar, Iuga Vasile referent de specialitate, Chis Dumitru referent de specialitate si Dunca Anuta-Viorica, secretar. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Obiectul contractului prezentei proceduri de atribuire trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se va prezentain original/ copie legalizata, sau copie lizibila iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Acest document se solicita pentru certificarea obiectului de activitate al ofertantului care trebuie sa includa lucrarile care fac obiectul achizitiei si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.45233120-6Lucrari de constructii de drumuri
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Ofertantul va face dovada disponibilitatii de sustinere a lucrarii prin prezentarea unui document edificator, din care sa reiasa disponibilitatea sumei de 1 300 000 lei pentru o perioada de 5 luni sau echivalent in EURO la cursul BNR de la data limita a depunerii ofertelor. Prezentare declaratii bancare corespunzatoare: adresa din partea unei unitati bancare nominalizata pentru prezentul proiect, in original, care sa garanteze un credit/linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceastalucrare, sau depozit bancar echivalent in valoarea solicitata, pentru prezentul proiect; sau angajament ferm al bancii emitente nominalizate pentru acest proiect prin care garanteaza acordarea unui credit/linii de credit in valoarea solicitata, in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantului. Suma va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare, Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani incheiati va fi de cel putin 4 000 000 RON (per total in cazul societatilor mixte /consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);Informatii generale ? Formularul 9Bilantul contabil pe ultimii trei ani incheiati, insotit de contul de profit si pierdere. In conditiile art. 190 dinOUG 34/2006, cu modif si complet ulterior, conform Anexei 2 din Ordinul ANRMAP 509/2011, in cazul ofertelor cu sustinere, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator, respective cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator Persoanele juridice/fizice vor atasa documente justificative : copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa situatiile financiare anuale ale companiei (bilantul contabil, contul de profit sipierderi) pe ultimii 3 ani incheiati. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2012 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de oganele competente, ofertantul va prezenta bilantulcontabil, anexele la acesta si balanta de verficare contabila intocmita la 31.12.2012 sau orice alte documente legale, edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea., Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani incheiati va fi de cel putin 4 000 000 RON (per total in cazul societatilor mixte /consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);, Informatii generale; Se va completa Formular ?Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani incheiati( 2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Completarea de catre liderul asocierii a Formularului 11, daca este cazul Ofertantul impreuna cu asociatii (daca este cazul) trebuie sa prezinte: o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- model Formular 10; lista va fi insotita de certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari, Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006 ? se va face dovada resurselor tehnice si/sau profesionale invocate prin depunerea dedocumente justificative ? daca este cazul, Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani a maxim 2 contracte sau subcontracte de lucrari de drumuri - a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2 000 000 lei, fara TVA; In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Se solicita experienta similara cu obiectulcontractului ce urmeaza a fi incheiat. Formular 12- experienta similara se va completa pentru fiecare contract nominalizat in parte-in original;Formular 13- centralizator pentru experienta similara- in original;Recomandare (document constatator) in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. Recomandarea din parteabeneficiarului trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) denumirea contractului, valoarea acestuia, perioada de derulare; b) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;c) daca, pe parcursul derularii contractului, au fost inregistrate: neconformitati in indeplinirea contractului care au condus la refaceri partiale sau totale a lucrarilor; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a executantului; receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate. Calificativul acordat de beneficiar, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, vor fi trecute indiferent daca beneficiarii sunt autoritatipublice sau clienti privati; Experienta similara va fi demonstrata prin certificari de buna executie/documenteconstatatoare/recomandari/procese verbale de receptie (prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continind referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului) pentru cele mai importante lucrari. Persoanelejuridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru lucrarile in curs de executie- daca este cazul- se vor oferi informatii privind obligatiile contractuale, Ofertantul trebuie sa dispuna de logistica, echipamente necesare realizarii lucrarilor, utilaje de lucru si mijloace de transport, adica un minimum (in proprietate sau inchiriate) de: buldoexcavator - 1 (una) bucata; autobasculanta-2 (doua) bucati; autogreder - 1 (una) bucata; autoutilitara - 1 (una) bucata; cilindru compactor autopropulsat- 1 (una)bucata. Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere, formular 15- ca are
dotarea necesara indeplinirii contractului ? in original. Se vor anexa in copie dovada detinerii utilajelor, instalatiilor,
echipamentelor, softurilor (taloane/ facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere pe perioada
contractului de executie) pentru utilajele si echipamentele de constructii necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor proiectului. NOTA: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant, iar daca constata necorespondente faptice cu cele din declaratia pe propria raspundere, il va exclude de la licitatie., Declaratie privind informatii de personal; Se solicita dovada asigurarii cu personal de specialitate in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului dupa cum urmeaza: -Manager de Proiect/ Coordonator de proiect ? atestat; -Responsabil tehnic cu calitatea; - Responsabilul tehnic cu executia, atestat (RTE) ; - Inspectorul privind securitatea muncii, atestat (S.S.M.), NOTA: Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus.
Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post vor fi respinse. Declaratie
privind informatii de personal ? formular 16; -Centralizator privind informatii de personal ? Formular 17; Se solicita
dovada asigurarii cu personal de specialitate in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului. Se prezinta: CV -urile in original, actualizate la zi si semnate de titular pentru persoanele mai sus nominalizate;
formular 39.Se anexeaza in copie: diplomele de studii/ calificarile, atestarile Contractul individual de munca, contractul/conventia de colaborare/, care trebuie sa fie incheiat(a), cel putin pentru perioada de derulare a contractului de achizitie publica/ Extras REVISAL - in copie conform cu originalul Declaratie semnata, privind disponibilitatea pe perioada executiei pentru expertii neangajati proprii; formular 18 Contractul nominalizat ca si
experienta: - din documentele prezentate este obligatoriu sa reiesa ca ofertantul dispune de personalul necesar indeplinirii contractului de lucrari in corespondenta cu prescriptiile tehnice solicitate si cu obiectul contractului.
Documentele solicitate pentru fiecare expert in parte, vor fi prezentate in original/ copie semnata si stampilata conform cu originalul- angajament de participareconform prev art 188 alin 3 /OUG 34/2006, Informatii privind subcontractantii, Subcontractantii vor prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Informatii privind asocierea. In cazul Asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vorfi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei. In cadrul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica pot fi indeplinite prin cumul. Acordul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pt realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturorpartenerilor si ca realiz. contr., inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea liderului. Structura constituirea asocierii nuva fi modif. pe durata exec. contr. decat cu aprobarea prealabila a autorit. contract. si numai in situatii exceptionale.Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitatea si de conformitate cu cea initiala.Acorduri/contracte de asociere(daca este cazul)- se vor prezenta de catre ofertant ? formular 4, in original sau copie legalizata la notar; formular ?imputernicire lider de asociatie Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/subcontractarii in cazul in care oferta este castigatoare. Se solicita pastrarea asocierii pe toatadurataexecutiei contractului. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Standarde de protectia mediului ISO 14001:2005 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management Mediului, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001:2005 sau echivalent. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract in contract, conform Anexei 2 la Ordinul 509/2011. Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri, Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001:2001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract in contract, conform Anexei 2 la Ordinul 509/2011. Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,pretul ofertei?, se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a, se acorda punctaj astfel:
Durata garantiei lucrarilor
20
Descriere: Durata garantiei lucrarilor acceptata este intre minim 3 (trei) anisi maxim 10 (zece) ani. Sub durata minima de 3 ani, oferta va fi considerata neconforma si peste durata maxima acceptata de 10 ani nu se va puncta suplimentar.Punctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: pentru cea mai mare durata a garantiei lucrarilor oferita, se acorda 20 puncte;pentru o durata a garantiei lucrarilor mai mica decat cea de la lit.a) se acorda astfel: P(n) = (termen(n) / termenul maxim) x punctajul maxim acordat (20 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei. Perioada de garantie a lucrarilor se va exprima in ani.
Durata executiei lucrarilor
20
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat ?20 puncte;
-b) pentru ofertele cu o durata de executie a lucrarilor mai lunga, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P de= (Demin./Den) x punctajul maxim alocat (20 puncte) P de ? punctajul acordat pentru durata de executie a lucrarilor Demin ? durata cea mai mica de executie a lucrarilor Den ? durata de executie a lucrarilor precizata de ofertant Nota: Durata executiei lucrarilorva fi exprimata in luni. Durata de executie a lucrarilor acceptata este intre minim 8(opt) luni si maxim 12 (douasprezece) luni.Oferta cu o durata de executie mai mica de 8 luni nu va primi punctaj suplimentar, iar cea cu o durata de executie mai mare de 12 luni se va respinge.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (FEADR Masura 125)
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer