Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de ,,REMODELARE ? MODERNIZARE BLOC NASTERI??


Detaliu pentru invitatia numarul 340366
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campulung Muscel
Numar invitatie: 340366/03.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari de , ,REMODELARE ? MODERNIZAREBLOCNASTERI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Campulung MuscelCod fiscal: 4756466, Adresa: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Telefon: 0248 511860, Fax: 0248 511860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248510100, fax: +40 248511860, persoana de contact: SpitalulMunicipal Campulung
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SpitalulMunicipal Campulung, str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Romania, cod postal: 115100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de , ,REMODELARE ? MODERNIZAREBLOCNASTERI??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate clar in Proiectul Tehnic, CaietuldeSarcini si Detaliilor de Executie, a obiectivului de investitii ., ,REMODELARE ? MODERNIZAREBLOCNASTERI??Se vor executa : - lucrari de instalatii sanitare, - lucrari de instalatiielectrice, - lucrari de instalatii termicesiventilatii, - lucrari de compartimentari de spatii , - lucrari definisaje interioare.- in elaborarea ofertei financiare se va tine cont ca la aceasta data autoritatea contractanta a achizitionat urmatoarele materiale necesare realizarii lucrarilor de instalatii sanitare, materialepentrucare sevaofertanumaimanopera, dupacumurmeaza: Lavoar portelan L550 MONTAT PE PIEDESTAL ? 18 bucPiedestal ? 18 bucSet fixare lavoar ? 18 bucCada de dus din acril sau tabla avind 80x80 ? 4 bucSifon pt preaplinpt cadita80*80 ? 4 bucInstalatie closet complet echipat cu rezervor seminaltimeRezervor WC ? 6 bucVas WC ? 6 bucCapac WC ? 6 bucSet fixare WC ? 6 bucRacord fixare WC ? 6 bucEtajere portelanE 55 -22 bucOglinda semicristal 600X500 ? 22 bucPorthirtie portelan ? 6 bucBaterie stativ pt lavoar monocomanda cu D=1/2 tolicuventilinclus ? 18 buc
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se poate constitui cf.art.86 din H.G. nr.925/2006, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata.Prin plata in sistem ?on-line?, va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic, pentru confirmarea platii.Prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, conform Form.17.Prin O.P. acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Cf.prevederilor art. 16 din Legea nr.346/2004 IMM-urilebeneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gar.de participare stabilit in Doc. de atribuire.Se va prezenta- decl. privind incadrarea intrepr.in categoria IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Valabilitateagar.de participareeste cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cuantum :2 % din valoarea estimata adica 7425lei;Contul : RO93TREZ0475006XXX002842, deschis la Trezoreria Campulung.In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, cf. art. 278^1 din OUG 76/30.06.2010 suma de3712, 5 lei ( 1% din val estimata)Gar.de participare va fi restituita cf.art.87 si 88 din H.G. nr.925/2006, in baza unei cerereri cf.Form.18.Dovada constituirii gar. departicipare trebuie prezentata celtarziu ladatasiorastabilitepentru deschiderea ofertelor.Lipsa acestor documente din oferta depusa pana la data limita de deschidere a ofertelor va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit.b) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie este de 5% din pretul contr. fara TVA; Se costituie in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contr. cf. art. 90, alin.1 si alin.3 din H.G. nr. 925/2006 siHG 1045/2011 in oricare din urmatoarele forme: retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis la Trez.Statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In situatia in care ofertantul este IMM, in conf. cu Legea nr.346/2004, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a gar. de buna executie. Sau : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari .Se va utiliza Formularul nr.19.Gar. de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Valabilitateagar. de buna executie : va depasi cu 14 zile termenul limita de finalizare a contr. Gar.de buna executie va fi retinuta/restituita cf. art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic va completa si va prezenta Formularul nr. 3.In cazul unui grup de operatori(asociere), fiecare asociat va completa si va prezenta Formularul nr. 3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 din partea tertului sustinator.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art .180 din OUG 34/2006, modificata si completata, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Cerinta nr. 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic va completa si va prezenta Formularul nr. 4.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.2, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.In cazul unei asocieri Formularul nr .4va fi completat de toti membrii asociatiCerinta nr. 3 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 oct. 2010)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic / asociatii va/vor completa si va/vor prezenta Formularul nr. 7Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic va completa si prezenta Formularul nr. 6Cerinta nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic/ asociati/subcontractantul/tertul (daca este cazul) va prezenta Formularul nr. 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Manager ?Dr. Stanescu Grigore-IonDirector Financiar ?Contabil - Ec. CristianMarinelaDirector Medical ? Dr. Berevoianu TomaConsilier Juridic ? Florea PetrinaSef Birou Administrativ ?Th. TatuleaGeorgicaSef Birou Aprovizionare ? SavuEricaMariaCerinta nr. 6- Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste plata obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. In cazul operatorilor economici straini se vor prezenta documente considerate edificatoare si care sunt emise in tara de origine sau in tara in care operatorul economic este stabilit (certificate/ cazier sau alte documente), in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata, Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art .181 din OUG 34/2006, modificata si completata, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Cerinta nr. 7- Certificatul fiscal privind impozitele si taxele localeModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulIn cazul operatorilor economici straini se vor prezenta documente considerate edificatoare si care sunt emise in tara de origine sau in tara in care operatorul economic este stabilit (certificate/ cazier sau alte documente), in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata, Cerinta nr. 1 ? In cazul operatorilor economici -persoane juridice/ fizice romane ? Documente care dovedesc forma de inregistrareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul semnat si stampilat de catre persoana autorizata, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si care sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care a depus in copie ?conform cu originalul? Certificatul constatator, va prezenta acest act in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.Pentru persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana..In cazul depunerii unei ofertei comune, toti semnatarii acordului de asociere vor prezenta documentele prevazute la cap. III.2.1.b.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ?Bilanturile contabile pe ultimii 3 aniBilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor 2009, 2010 si2011, vizate si inregistrate. Se vor prezenta in copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul"., Cerinta nr. 2 - Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv anii 2009, 2010 si 2011, in conf. cu Form 6.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala 371250 leisau cu echivalentul in euro.Conversia cifrei de afaceri din LEI in EURO se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: 2009: .....lei;2010: .....lei;2011: .....lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM(fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Experienta similara-Pentru demonstrarea experientei similare se vaprezenta Lista a principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani(raportati la data depunerii ofertelor.Se solicita prezentarea fisei de experienta similara care sa faca dovada executiei de lucrari de natura si complexitatea lucrarii supusa procedurii.Se va prezenta cel putin 1 contract de lucrari in valoare de minim 371250 lei, fara TVA sau-maxim 3 contracte lucrari duse la bun sfarsit (cf.art 12 si 13 din Ordinul 509/2011 alANRMAP)in ultimi 5 ani care insumate din punct de vedere fizic si valoric dau valoarea de cel putin 371250 lei, fara TVA.Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conf. cu preved. art.188 alin.3 lit.a din OUG34/2006.Documente edificatoare: se vor prezenta copii ale contractelor care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada silocul executie lucrarii, semnate si stampilate de catre ofertant pe propria raspundere., Cerinta nr. 2 ? Recomandari/certificari/PV receptie sau alte documente similarePentru fiecare lucrare de executie similara invocata in vederea indeplinirii cerintelor minime de calificare, operatorul economic/grupul de operatori va prezenta cel putin un document /proces-verbal de receptie intermediar/final sau orice alte documente similare care sa ateste lucrarile executate.Se poate prezenta si o copie dupacontract/parti relevante ale acestuia., Cerinta nr.3 a)Decl. ref. la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011?separat pe fiecare an in parte)b)Ofert.va pune la dispozitia Benef. o echipa formata din personal cu competente si experienta dovedite, alcatuita din experti, avand calificarea si experienta detaliata, astfel: Personal cheie: - Sef santier - RTE autorizat in conditiile legii in domeniul constructii civile, industriale si agricole, prezinta atestat-Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)-prezinta decizia de numire c)CV-uri ale personalului cheie.d)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrarie)Angajament de participare al persoanelor responsabile(expertii cheie)pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane)f)Inf.ref.la pers./organismul tehnic de specialitate de care dispune, Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea Se solicita completarea Form 16.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, op. ec. va face precizarea?nu este cazul?in cadrul form. mentionat mai sus.Note: Cap. tehnica si profesionala a op. ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, Cerinta nr. 1 ? Informatii privind asigurarea calitatiiOperatorul economic va prezenta certificate sau alte documente emise de organisme independente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standarde de referinta privind sistemul de management SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent.NOTA: sunt admisi of. cu raport deaudit finalizat din care reiese primirea certificarii.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO, Cerinta nr. 2 ? Informatii privind masuri de protectia mediuluiSe va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, eliberat de un organism de certificare acreditat. (copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?)sunt admisi of. cu raport deaudit finalizat din care reiese primirea certificarii.Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante a unor certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DinSEAP accesandwww. e-licitatii.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer