Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de renovare la imobilul din strada Muntii Tatra, nr.18-20


Detaliu pentru invitatia numarul 330750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 330750/28.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari de renovare la imobilul din strada Muntii Tatra, nr.18-20
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania-registratura generala-cod postal: 013682, telefon: +40 0213191013, fax: +40 0213191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de renovare la imobilul din strada Muntii Tatra, nr.18-20
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladirea(spatiul)se afla in zona centrala a orasului si are un nivel de inaltime S+P+4E si doua scari ce urmeaza a fi renovate.Cele doua scari se vor renova astfel: -reparatii interioare a scarilor si reparatii exterioare a scarilor de la intrare si a rampei pentru persoane cu dizabilitati. A.Lucrari de amenajari interioare: desfacere pardoseli din gresie(hol intrare, paliere, podine si scari);desfacere plinte(hol intrare, paliere, podine si scari;montare pardoseli gresie(hol intrare, paliere, podine si scari);montare plinte laterale(hol intrare, paliere, podine si scari);reparatii pereti si tavane;zugraveli lavabile pereti si tavane. B.Lucrari de amenajari exterioare la scara si rampa: desfacere si refacere pardoseli din travertin la scari, palier exterior si rampa pentru persoane cu dizabilitati;
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 4.500 lei. Valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertei In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.338, 71 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 10% din val. fara TVA a contr. Durata de garantie a lucrarii: min. 2 ani ?max. 5 ani, de la recept. la term. lucr. Garant. de buna exec. se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr. Daca val. garant. de buna exec. este redusa ca val., aut. contract. are dreptul de a accepta constit. acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garant de buna exec. se poate constit. si prin ret. succ. din sumele dat. pentru fact. part.. In acest caz, contract. are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului din cadrul org. fisc. competent in adm. acestuia un cont de disp, distinct la disp. aut. contr. Suma init. care se depune de catre contract in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Fisa privind informatii generale despre ofertant2. Declaratie privind eligibilitatea3. Declaratie privind neincadrarea in prevederi ale art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 20064. Declaratie privind calitatea de participant la procedura5. Certificat de participare cu oferta independenta6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu functii de decizie: Andrei Ioan Chiliman-Primar; Marcel Bogdan-Sef Seviciu Achizitii Publice, Anca Ludu-Director Economic, Florentina Bucsa-Sef Serviciu Legislatie si la adresa de internet: http: //www.primariasector1.ro/- pentru persoane juridice straineVor fi prezentate traduceri legalizate si autorizate ale documentelor de calificare. A.Certificat constatator : In cazul ofertantilor romaniPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; acesta trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz).Nota : Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B.Pentru persoane juridice straineVor fi prezentate :1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata ;2.actul constitutiv si statutul ofertantului in tara de origine, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata ; din acestea trebuie sa rezulte ca poate desfasura activitatile aferente prezentei proceduri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 460 000 lei, fara T.V.A. (pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anii respectivi. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Va fi prezentata obligatoriu lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.2. Se va completa de asemenea, lista contractelor similare(daca exista) in desfasurare, Personal de specialitate: Va fi prezentata obligatoriu, o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora.Se va anexa, obligatoriu, un curriculum vitae al fiecarei persoane mentionate in declaratie din care sa rezulte informatii privind date personale, educatie (inclusiv cursuri de instruire), apartenenta la societati, asociatii profesionale, situatia profesionala actuala, vechime in activitatea relevanta indeplinirii contractului. Curriculum-ul va fi datat si semnat de respectiva persoana si va fi insotit de declaratia de disponibilitate a persoanei respective. Tot personalul de specialitate prezentat mai jos va indeplini aceasta cerinta., Niveluri minime obligatorii: 1.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal disponibil: 1 (un) inginer constructor, specializarea constructii civile, cod COR (214201) cu vechime in executia lucrarilor mai mare de 3 (trei) ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.2. Un maistru constructii civile, industriale si agricole cod COR (311201) cu vechime de minim 3 (trei) ani in activitate si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract de lucrari.3. Un responsabil tehnic cu executia (RTE) ? in constructii civile, atestat conform legii.4.Un responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) pentru constructii civile, industriale, agricole si miniere de suprafata ? atestat conform legii(este acceptata si decizia de numire);, 5. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate asigura pe durata contractului urmatoarele categorii de personal muncitor calificat: , angajati pe perioada zidari;zugravi; ipsosari ; pavatoriSe vor considera dovezi, (numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele), urmatoarele : ? curriculum vitae(nu sunt necesare in cazul muncitorilor);
-angajamente de participare;? declaratie de disponibilitate;? copie simpla a diplomei de absolvire;
- copie simpla a atestatelor; 1.Standarde de asigurare a managementului calitatii - Certificatul ISO 9001/ 2008Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta in mod obligatoriu certificatul ISO 9001/2008 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii, valabil cel putin pe o durata care sa includa perioada de valabilitate a ofertei si perioada de executie a anului in curs.2.Standarde de asigurare a protectiei mediuluiCertificat ISO 14001/2005Operatorii economici participanti la procedura vor face dovada in mod obligatoriu a unei certificari a sistemului de management de mediu al activitatilor din domeniul constructii (certificat ISO 14001/2005), valabil cel putin pe o durata care sa includa perioada de valabilitate a ofertei si perioada de executie a anului in curs.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer