Achizitie publica - Executie lucrari de reparatii capitale la ?Pavilion 04 ? Penitenciar Codlea?.
Detaliu pentru invitatia numarul 350307
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350307/11.07.2013
Denumire contract: Executie lucrari de reparatii capitale la ?Pavilion 04 ? Penitenciar Codlea?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CODLEACod fiscal: RO24982654, Adresa: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Telefon: 0268251936, Fax: 0268251753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251936, fax: +40 268251753, persoana de contact: Ghinea Ionut/Oroian Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251936, fax: +40 268251753
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de reparatii capitale la ?Pavilion 04 ? Penitenciar Codlea?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui contract de lucrari de reparatii capitale ?Pavilion 04 ? Penitenciar Codlea?Estimarea valorii totale a achizitiei pentru intreaga durata a contractului ( numai in cifre): Valoarea estimata fara TVA :1.320.000LEIValoare estimata fara TVA in EURO: 303.951, 37 EUROEchivalenta s-a efectuat la cursul valutar BNR din 20.05.2013 ? 1euro = 4, 3428 leiProcentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 11%(reprezentand 145.200 lei) din valoarea estimata fara TVA.Termenul pentru executarea lucrarii ? 18 luni de la data emiterii Ordinului de incepere a lucrarii.Termenul de executie se considera a fi perioada cuprinsa intre Ordinul de incepere a lucrarilor si Ordinul de sistare a lucrarilor pentru fiecare an contractual, in functie de prevederile bugetare.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata ce nu include procentul de diverse si neprevazute, respectiv 23.496lei, iar echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei .Forma de constituire a garantiei de participare : - prin virament bancar - RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA Codlea- orice instrument de garantare emis de o societate bancara ori societate de asigurari, in original, cu respectarea prev art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM pot beneficia de reducerea de 50%din cuantumul garantiei de participare cf LG 346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM (anexele ½ din OUG 27/2006 completate) urmand a fi anexate dovezii garantiei de partiicpare. Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic ofertant conform modului prevazut in anexele 1 si 2 din OUG 27/2006. Aceste declaratii cu privire la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM-urilor vor fi depuse pana la limita de depunere a ofertelor si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art.172 alin.1 din OUG nr.34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare poate fi prezentata de ofertant pana cel tarziu la data si ora deschiderii, conform prevederilor art 86 alin.6 din HG nr. 925/2006.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 7, 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.- modul de constituire a garantiei de buna executie: (1) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(2) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.3)prin virament bancar - RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA CodleaIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Ofertantul/Candidatul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt prevazute in art 69 lit a din OUG 34/2006, ( persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unui dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( Director ? Florin Cristian Chis, Director economico-administrativ ? Marian Dumitrache, Sef serviciu logistica ? Darius Durna, Ofiter achizitii -Ghinea Ionut, Tehnician constructor Oroian Ioan, Contabil Sef ? Coman Daniel , Consilier juridic ? Ionel Iordache, Viza C.F.P.P ? Sava Valentina, SSM/PSI ? Cornelia Stoica, membrii comsiei de evaluare - Durna Darius, Ghinea Ionut, Oroian Ioan, Fiko Liviu, Ardeleanu Florin), este exclus din procedura de atribuire.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180(declaratie privind eligibilitatea)Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 )Cazier judiciar al operatorului economicCazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4A)Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.a. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;b. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Director ? Florin Cristian Chis, Director economico-administrativ ? Marian Dumitrache, Sef serviciu logistica ? Darius Durna, Ofiter achizitii -Ghinea Ionut, Tehnician constructor - Oroian Ioan, Contabil Sef ? Coman Daniel , Consilier juridic ? Ionel Iordache, Viza C.F.P.P ? Sava Valentina, SSM/PSI ? Cornelia Stoica, membrii comisei de evaluare ?Durna Darius, Ghinea Ionut, Oroian Ioan, Fiko Liviu, Ardeleanu Florin), Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestoraPentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri anuala sa fie cel putin egala cu o valoarede 2.349.600 lei (valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2).Documente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.? Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani (trei ani).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Experienta similaraPrezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani (model orientativ Formular nr.8)din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 1.174.800 lei exclusiv TVA, valoare ce va fi indeplinita prin cumul, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul minim impus.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele(la latitudinea ofertantilor): - orice document care sa reflecte beneficiarul, obiectul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor- procesul verbal de receptie finala sau procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor., b) Responsabil privind asigurarea controlului calitatiiDeclaratie care sa contina informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut de catre ofertant pentru asigurarea controlului calitatii., c)Personalul minim de care dispune ofertantul in vederea derularii contractuluiDeclaratie care sa contina informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitate. Nominalizarea responsabilului tehnic cu executia lucrarii, angajat al societatii care depune oferta, sau un contract de colaborare cu responsabil tehnic cu executia lucrarii (in cazul contractelor de colaborare, se va face dovada existentei acestor contracte, copie), atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Pentru responsabilul tehnic cu executia lucrarii se va accepta si angajamentul de participare obtinut de catre ofertant, conform art.188, alin 3 lit b din OUG 34/2006, d) o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii ani, conform art.188, alin 3 lit d din OUG 34/2006, e) Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de lucrari., f) Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Managemt al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 - sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251936, fax: +40 268251753, persoana de contact: Ghinea Ionut/Oroian Ioan
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 14:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 14:48