Achizitie publica - Executie lucrari de reparatii si intretinere a locurilor de joaca din municipiul Constanta si Statiunea Mamaia
Detaliu pentru invitatia numarul 326093
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326093/08.05.2012
Denumire contract: Executie lucrari de reparatii si intretinere a locurilor de joaca din municipiul Constanta si Statiunea Mamaia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD. TOMIS 51, CONSTANTA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de reparatii si intretinere a locurilor de joaca din municipiul Constanta si Statiunea Mamaia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reparatii si intretinere a locurilor de joaca din municipiul Constanta si Statiunea Mamaiacuprinde: Reparatii la componentele metaliceprin inlocuire sau intarire prin sudura;Repozitionarea elementelor in beton ;Aplicarea vopselei in doua straturi pe piesele metalice;Inlocuirea componentelor din lemn deteriorate;
II.1.6) CPV: 45442180-2 - Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 798.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare: 3 575 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare.Modul de constituire: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 3 575 lei, valabilpentru o perioada de 90 zile de ladata limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006 cu modif.si compl.ulterioare, inclusivangajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 1788 lei , calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. a)din O.U.G.nr 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsaca nefondata de catre CNSC; 2. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631); 3. Depunerea la casieria AC a unei sume de 3 575 lei in numerar.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului de lucrari fara TVA.Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In aceste caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor? Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.Gnr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completare si prezentare in original a formularului A- declaratie privind eligibilitatea;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinO.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Completare si prezentare in original a formularului B-? Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 1. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala).2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.Gnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice / fizice romane? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Nota: Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.? Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11.O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare, si se poate descarca gratuit de pe www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 14:13