Achizitie publica - Executie lucrari de sistematizate verticala si iluminat exterior
Detaliu pentru invitatia numarul 330599
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330599/28.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari de sistematizate verticala si iluminat exterior
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala Nationala de Studii Politice si AdministrativeCod fiscal: 9510194, Adresa: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 3140383, Fax: 3127094
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, Registratura Generala, Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010643, telefon: +40 0213140383, fax: +40 0213127094.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010643, telefon: +40 0213140383, fax: +40 0213127094.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de sistematizate verticala si iluminat exterior
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de sistematizate verticala si iluminat exterior , pentru Cladire noua -2S+P+8E , situata in bulevardulExpozitiei 30 A conform prevederilor Caietului de Sarcini.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 980, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10000 lei, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor(egala cu perioada lor de valabilitate); se constituie atit in conformitate cu articolul 86(1) din HG 925 / 2006 , cit si cu numerar depus la casieria Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative. Cont RO56BRDE445SV00358904450 deschis la BRD Victoria. Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.Se vorrespecta si prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din valoarea contractului de executie lucrari exclusiv tva .GBE va fi constituita conform prevederilor art.90( 1), coroborat cu art.86 (2)-(4)din HG 925/2006Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Formular 21.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare - original;Formular 12A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare - original; Formular 12B;
-Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Finantelor Publice , original sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelorsi taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, privind plata datoriilor la bugetul local, original sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 fata de Rector prof.univ.dr. Remus PRICOPIE, Director economic ec. Maria TOLBARU , D.G.A. ing. Ludmila PRELIPCEANU, Jurist Gabriel RADUINEA Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate executia de lucrari de constructii - sistematizare pe verticala si iluminat exterior, corespunzatoare codurilor CPV precizate in ?Fisa de date a achizitiei? precum si situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Ofertantului clasat pe primul loc i se va cere inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte , pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala dincel mult ultimii trei ani este de minim 1.960.300 lei exclusiv tva 24%;Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de executie lucrari de constructii similare -sistematizare pe verticala si iluminat exterior - Ofertantul va completa o lista a principalelor contracte de executie , finalizate in ultimii 5 ani .Se vor considera cinci ani incheiati de la data limita de depunere a ofertelor., Se solicita prezentarea unuia sau mai multe contracte de executie lucrari de constructii similare -Sistematizare pe verticala si iluminat exterior, finalizate, derulate in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de minim 980.150 lei, exclusiv TVA. Implementare sistem de management al calitatii( ISO 9001/echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 06:58