Achizitie publica - Executie lucrari IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DRUM COMUNAL NECLASAT, IN COMUNA RADASENI, JUD. SUCEAVA
Detaliu pentru invitatia numarul 325407
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325407/27.04.2012
Denumire contract: Executie lucrari IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DRUM COMUNAL NECLASAT, IN COMUNA RADASENI, JUD. SUCEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RADASENI (PRIMARIA RADASENI)Cod fiscal: RO 4327545, Adresa: PRIMARIA RADASENI, COMUNA RADASENI, JUDETUL SUCEAVA, Radaseni, Telefon: 0230547150, Fax: 0230547150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA RADASENI, COMUNA RADASENI, JUDETUL SUCEAVA, Radaseni, Romania, cod postal: 727460, telefon: +40 230547150, fax: +40 230547150, persoana de contact: PAUL BUHLEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA RADASENI, COMUNA RADASENI, JUDETUL SUCEAVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DRUM COMUNAL NECLASAT, IN COMUNA RADASENI, JUD. SUCEAVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor aferente obiectivului ? IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DRUM COMUNAL NECLASAT, IN COMUNA RADASENI, JUD. SUCEAVA
II.1.6) CPV: 45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 538, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 10.700 Lei. In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 4.318, 92 lei din garantia de participare in conditiile OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. - Garantiei de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la licitatie: se poate folosi Formular nr. 4. 2. Ordin de plata in contul achizitorului: RO 23TREZ5935006XXX000708 deschis la Trezoreria Falticeni, CUI 4327545. In situatia in care se opteaza pentru constiuirea garantiei de participare prin ordin de plata in contul autoritatii contractante ofertantii au obligatia de a realiza viramentul astfel incat la data si ora prevazuta pentru deschiderea ofertelor garantia sa devina efectiva. 3. Depunere de numerar la casieria autoritatii contractante. ! Nu se accepta fila CEC. Prevederile art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in masura in care CNSC respinge contestatia formulata de catre un operator economic. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei reprezinta 5% din valoarea contractului si se constituie pe o perioada care nu va depasi cu mai mult de 14 zile data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic, intr-un cont deschis pentru autoritatea contractanta si inchis pentru operatorul economic, pe intreaga perioada de valabilitate a contractului, incepand cu data semnarii contractului.Garantia se va constitui fie prin scrisoare de garantie, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de 0, 5% din valoarea contractului.Cuantumul garantiei se elibereaza / restituie conform art. 92 alin. 4 din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Completare Formular nr. 12AVor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 12BVor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Completare Formular nr. 12CDeclaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare Completare Formular nr. 24Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalziarea procedurii de atribuire sunt: Paul Buhlea ? Primar, Ion Todirica ? Viceprimar, Ionela Ignia ? Secretar, Pachita Diaconu ? Compartiment Contabilitate, Taxe si Impozite Locale, Nicusor Enachioiu ? Compartiment Urbanism.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)6) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala.7) Certificat de participare la procedura cu oferta independent. Completare Formular nr. 314 Pentru persoanele fizice/juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani nu mai mica de 1.077.800 lei, echivalentul a 248.203, 76euro, la cursul de 4, 3424 lei/euro. Fisa de informatii generale (declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati). Documentele doveditoare pentru indeplinirea acestei cerinte de calificare vor fi prezentate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Contractarea si executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract in valoare de minim 538.920 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare. Fisa experienta similara Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta : copii dupa parti relevante ale contractului (parti, durata, valoare, garantii, semnaturi) si copie dupa procesul verbal de receptie partiala / copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor / copie dupa procesul verbal de receptive finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor. Recomandare de la beneficiar ? original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul? Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinte minime privitoare la dotarea specifica: Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor dotari minimeminime Repartizator asfalt ? 1, Cilindru compactor ? 1, Buldoexcavator ? 1, Excavator ? 1, Autobasculanta ? 1, Autobetoniera ? 1, Autogreder ? 1, Cisterna ? 1, statie de betoane- cu autorizatie de mediu in termen de valabilitate;statie de asfalt - cu autorizatie de mediu in termen de valabilitateSa faca dovada accesului la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract furnizareSa faca dovada accesului la laboratorde gradulII autorizat ISC (propriu sau contract de prestare/colaborare) autorizat pentru determianrile necesare la executie.Ofertantul desemnat castigator va prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Cerinte minime personal de specialitate pentru conducerea executiei lucrarilor - Sef de santier cu studii de inginerie constructii si experienta de minim 3 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar; Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico ? profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi; Responsabil pentru asigurarea controlului calitatii (CQ); Inginer CFDP, cu vechime minima 3 ani.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii Certificare ISO 9001 sau echivalent, Certificare ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 16:26