Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari in cadrul proiectului ?Amenajarea infrastructurii de protectie impotriva inundatiilor in comuna Agrij, judetul Salaj?


Detaliu pentru invitatia numarul 356497
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA AGRIJ
Numar invitatie: 356497/12.12.2013
Denumire contract: Executie lucrari in cadrul proiectului ?Amenajarea infrastructurii de protectie impotriva inundatiilor in comuna Agrij, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AGRIJCod fiscal: 4291549, Adresa: loc. Agrij, com. Agrij, nr.348, jud. Salaj, Agrij, Telefon: 0260658568, Fax: 0260658568
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Agrij, com. Agrij, nr.348, jud. Salaj, Agrij, Romania, cod postal: 457005, telefon: +40 0260658568, fax: +40 0260658568, persoana de contact: PAMFIL BERAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Agrij, nr.348, comuna Agrij, judetul Salaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari in cadrul proiectului ?Amenajarea infrastructurii de protectie impotriva inundatiilor in comuna Agrij, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executia lucrarilor in cadrul proiectului ?Amenajarea infrastructurii de protectie impotriva inundatiilor in comuna Agrij, judetul Salaj?. Descrierea lucrarilor este diponibila in Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea totala estimata a contractului este de 5.259.204lei fara TVA, din care: a) valoare estimata pentru executie lucrari: 5.022.638 lei fara TVA;b) cheltuieli diverse si neprevazute: 236.566 lei fata TVA (reprezentand un procent de 4, 71% din valoarea estimata a lucrarilor) ? acest cuantum este aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i, respectiv art. 252 lit. j., conform art. 29, alin (2^1) din OUG 34/2006.Valoarea aferenta procentului dediverse si neprevazute vor fi decontate, doar daca apar cheltuieli care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 259, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de100.452 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru garantii de participare depuse in valuta, data la care se face echivalenta leu/valuta: curs valutar BNR din data publicarii invitatiei de participare.Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86, alin.(1) din H.G.nr.925/2006: a) prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, b) sau prin virament bancar (OP vizat de banca) si se vor folosi urmatoarele date: Cont RO30TREZ5612145020403XXX - Trezoreria Zalau, Cod Fiscal 4291549Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC si este respinsa, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in conformitate cu art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se poate constitui in proportie de 50% din cuantumul precizat, iar in acest caz, se va prezenta in mod obligatoriu in original Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Formular 18)In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de reducere de 50%, doar daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile art. 90 alin 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va faceconform prevederilor art.92 alin.4 din HG nr. 925/2006.Nota: daca garantia de buna executie va fi constituita in valuta, data la care se face echivalenta leu/valuta este cursul valutar BNR din data semnarii contractului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire: Ofertantii vor prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, completata - Formularul 1ANote: Declaratia de mai sus vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 1B, la care se vor anexa certificate fiscale privind impozitele si taxele bugetului local si a bugetului general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Note: In cazul in care exista terti sustinatori acestia vor prezenta Formularul 1C: Tert sustinator: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181lit a), c1) si d) din OUG 34/2006. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1B, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate.Cerinta nr.3: Declaratie privind evitarea conflictului de intereseModalitate de indeplinire: completare si prezentare Formular nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 pentru Ofertantul /Ofertant asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinatorIn vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Berar Pamfil (primar); VlaicuIulian (viceprimar); MocaNicoleta (secretar comuna); AdoleanViorica (contabil); OprisLiviu (inspector taxe si impozite); NegreanDanielaSanda (inspector); Moldovan Veronica (Referent) consilieri locali: IepureIoanCristian; LingurarPetre; MoldovanGherasim; PuscasVasile; RusSorinaIulia; SuciuZorita; GavrilutEugen; VlaicuIulian; BirisCosminEmanuelCerinta nr.4 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitate de indeplinire: completare si prezentare Formular nr. 2: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNota: In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2Cerinta nr.5: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire: completare si prezentare Formular nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant pentru ofertant/asociat. Modalitate de indeplinire: Cerinta nr. 1-persoanele juridice romanevor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul Constatator trebuie sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.Din Certificatul Constatator trebuie sa reiasa ca obiectul achizitiei are corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator al ofertantului si este autorizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentelerelevante se vor prezenta in original sau copie legalizata si traducerea in limba romana.Cerinta nr. 2Ofertantul va demonstra ca este atestat sa desfasoare, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare pentru executie lucrari conform Ordinului nr. MADR 182 din 19 februarie 2009. Ofertantul va prezinta Certificatul de atestare valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind tertul sustinatorIn cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea capacitatii economice si financiarede catre un tert, conform prevederilor art. 186 din OUG 34/2006 si art 111 din HG 925/2006, atunci acesta are obligatia de a de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea uni Angajament ferm.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor Art.180, art. 181 lit a, c1 si d si art. 69(1) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1: Cifra de afaceriB. Cifra medie de afaceriglobala pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 sa fie de minim 10.000.000 lei sau echivalentul sumei in valuta.In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, ofertantii vorprezenta documente relevante din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), precum: bilanturi contabilesau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri (insotite de traducerea autorizata si legalizata a respectivelor documente), Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea lucrarii pe o perioada de minim 3 luni in valoare de minim 1.200.000 lei, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, precum si Formular nr.6 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de Anexa aferenta, Cerinta nr. 2: Experienta similaraOfertantul va face dovada ca detineexperienta similara privind executia de lucrari pentru imbunatatiri funciarein valoare cumulata de minim5.020.000 lei (fara TVA) confirmata prin maxim 2 contracte, din ultimii 5 ani.Pentru lucrarea/lucrarile prezentate drept experienta similara se vor prezenta: - Formular 7: experienta similara- Certificari de buna executie (de ex.document constatator, recomandare, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala, etc.). Ceritificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitIn cazul in care existaasociati, valoarea contractelor care va fi luata in calcul va rezulta din media ponderata a valorilor contractelor asociatilor si a ofertantului/ liderului de asociatie, in functie de procentul din valoarea contractului care revine fiecaruia., Cerinta nr. 3: Informatii privind personalulPentru indeplinirea contractului, ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine personal de specialitate pentru urmatoarele pozitii: a) 1 coordonator lucrari: inginer in Constructii Hidrotehnice cu experienta in domeniul imbunatatirilor funciare dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara, sau detine certificatul de atestare pentruactivitati de imbunatatiri funciare in domeniul agricol conform Ordinului MADR 182/2009 valabil la data limita de depunere a ofertelor.b)1responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractuluic) 1 sef de santier cu experienta profesionala in imbunatatiri funciare/constructii hidrotehnice, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similarad) 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ)e) 1 inspector de sanatate si securitate in munca (SSM);Ofertantul va prezenta: - Formularul nr.9: Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Formularul nr. 10: Personal ce va fi angajat in contract, Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitatePentru persoanele de specialitate se vor prezenta: - CV ? Formular 12, semnat si datat- diplome de studii, certificate, atestate sau alte documente care confirma datele prezentate in CV, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?- documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, extras din registrul salariatilor, angajamentele obtinute pentru participarea la procedura conf art 188, alin. 3 b) din OUG 34/2006) in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?- Decizie de numire / Autorizatie pentru responsabilul cu controlul calitatii valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru RTE, SSM si atestat conform OrdinuluiMADR 182/2009, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?- pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar (ex. decizie angajator), Cerinta nr.4: Operatorul economic, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, cel putin: a) Autobasculanteb) Autobetonierec) Autogrederd) Excavatoaree)Incarcator frontalf) Cilindri vibrocompactorig) Autocisterna apa, utilaje asternere betonh) Statie betoane , Statie de agregatei) Laborator de incercarij) Automacarak) Grup generatorl) Electropompam) Buldozern) BuldoexcavatorOfertantul va prezenta: Formular nr. 14: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractuluiPentru echipamentele proprii ofertantul va atasa copie dupa Registrul mijloacelor fixe sau registrul inventar, in care vor fi marcate echipamentele necesare indeplinirii contractului.Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului, se va atasa copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, comodat, leasing, angajament de punere la dispozitie etc, Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Se va prezenta: Formularul nr. 15: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind tertul sustinatorIn cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici isi demonstreaza situatia capacitatea tehnica si profesionala de catre un tert, conform prevederilor art. 190 din OUG 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Se vor prezenta: Formular nr. 30: Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala-Formular nr. 31: Declaratie tert sustinator tehnic-Formular nr. 32: Declaratie tert sustinator profesional, Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG 34/2006.Fiecare asociat trebuie conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform contractului de asociere si documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor prezenta: - Acordul de asociere: Formular nr. 29, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane- Formularul nr. 16: Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire a contractului Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008 sau echivalentOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 9001 :2008 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractuluiOfertantul va prezenta certificatul emis de un organism independent in copie ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr. 2 Standarde de asigurare a protectiei mediului: ISO 14001 sau echivalentOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractuluiOfertantul va prezenta certificatul emis de un organism independent in copie ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
perioada de garantie acordata lucrari
30
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer