Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari in cadrul proiectului ?Cresterea calitatii vietii urbane prin amenajarea Parcului Public Central?


Detaliu pentru invitatia numarul 354063
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 354063/25.09.2013
Denumire contract: Executie lucrari in cadrul proiectului ?Cresterea calitatii vietii urbane prin amenajarea Parcului Public Central?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Sala de sedinte ? parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari in cadrul proiectului ?Cresterea calitatii vietii urbane prin amenajarea Parcului Public Central?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul este acela de a amenaja un spatiu public cu scopul de a valorifica teritoriul prin sistematizarea zonei cu infrastructuri, cu caracter floral - peisagistic si cu acordarea unei atentii indeosebi pentru valorificarea colectiei de cactusi a lui Vida Geza care este o parte a patrimoniului national numarand in jur de 6000 de exemplare.S-au prevazut urmatoarele lucrari si elemente componente principale ale investitiei: Centru Expozitional Cactusi ? colectie Vida Geza;Zona de cultivare in aer liber a plantelor floricole anuale, bienale, perene, bulboase si medicinale (zona jardinierelor);Plantare arbori, arbusti si rasaduri florale;Labirint verde;Spatiu pentru reprezentari artistice;Foisoare;Pergole;Lucrari de nivelare, terasamente si alte regularizari ale solului;Imprejmuirea exterioara cu gard, porti din fier forjat;Dotari outdoor (panouri indicatoare si informative; imprejmuiri; corpuri de iluminat; banci, mese);Alei pietonale (pentru plimbare si jogging) construite;Ansamblu de joaca pentru copii;Fantana arteziana din piatra;Zona de picnic;Sistem de irigare, iluminat, echipamente performante necesare pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii(7 camere de supraveghere video).Valoare estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute: 10.682.178, 99 lei, fara T.V.A.Valoare cheltuieli diverse si neprevazute: 770.357, 735 lei, fara TVA.Procent cheltuieli diverse si neprevazute: 6, 8445%.Valoarea totale estimata, inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute: 11.452.536, 725 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 452, 536.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 213.643, 579 lei in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Contul in care se va depune garantia de participare este RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare. Garantia de participare va fi valabila o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta, respectiv ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma stabilita in conformitate cu dispozitiile legale. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte si aceasta situatie de retinere a garantiei de participare. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul inforeuro aferent lunii august 2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social (ANAF/Directii subordonate), care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele fondurilor speciale, bugetului fondurilor provenite din credite externe contractate sau garantate de stat si ale caror rambursare, dobanzi si alte costuri se asigura din fonduri publice, bugetului fondurilor externe nerambursabile) .- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale(emis de Unitatea administrativ teritoriala) care sa ateste faptul ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (la bugetul local).Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare- Istvan Ludescher ? Viceprimar- Gabriela Hofer ? Viceprimar- Vasile Marcel Barbul ? Administrator Public- Aurica Todoran ? Secretarul Municipiului Baia Mare- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica- Lucia Radu - Director executiv Directia Cheltuieli- Radu Bolchis- Director Executiv Directia Programe Proiecte Strategii- Carmen Zamfirescu ? Director Directia Achizitii, Concesiuni- Aurelia Craciun-Achim - Sef Serviciul Juridic Contencios- Ramona Bodzer - Sef Serviciul Achizitii Publice- Eleonora Ghete ? Director general Serviciul Public Ambient Urban (manager de proiect)- Simona Fabian ? Consilier superior Directia Programe, Proiecte, Strategii (expert conformitate si admisibilitate)- Amalia Ardelean ? Inspector principal Serviciul Contabilitate Publica (responsabil financiar)- Angela Ghecevici - sef Serviciul Tahnic S.P.A.U. (manager contract de executie)- Ovidiu Blezu ? Sef Sector Zone Verzi S.P.A.U. (expert peisagist)- Iacob Krisch ? Consilier superior S.P.A.U. (expert achizitii publice)- Anamaria Stetcu ? Inspector special I S.P.A.U. (asistent manager)- Consilieri locali: Ardelean Teodor, Campan Mihaela Elena, Bondici SerbanMarius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, Cozoplean Ciprian Marius, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Ilie Tudorel Danut, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Dumitru Matei, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Pop Stefan, Popa Adrian Vasile, Parvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida Noemi.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat in conformitate cu art. 15 din Legea nr. 359/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, respectandu-se specificitatea activitatii. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.2. Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre A.N.R.E. pentru lucrari de instalatii electrice la constructii civile. Ofertantul va prezenta atestatul A.N.R.E., valabil la data limita de depunere a ofertelor. AtestatANREBe - executare de instalatii electrice exterioare/ interioare pentru incinte/ constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV .Atestarea operatorilor economici se realizeaza in conformitate cu conform Ord. 23 /2013 Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice3. Ofertantul trebuie sa fie autorizat de catre A.N.R.E. pentru lucrari de instalatii gaze naturale. Ofertantul va prezenta autorizatia A.N.R.E., valabila la data limita de depunere a ofertelor. Autorizare ANRE privindsi executiainstalatiilor de utilizare a gazelor naturaleEDI in conf.art14 si art.15din Ordinul 89/2009 si cu Legea 123/2012.Nota: - Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012), sa aiba o valoare de minim 21.364.357, 98 lei fara TVA. Ofertantul va depune Formularul nr. 5 si documente din care sa rezulte informatia solicitata pentru ultimii 3 ani financiari incheiati(2012, 2011, 2010).Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5- Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.- Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferentfiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executia de lucrari ce fac obiectul contractului. In acest sens se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani, calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor, iar valoarea cumulata in maxim 2 contracte a acestora este de minim 10.682.178, 99 lei, fara TVA.Executia de lucrari se confirma prin prezentarea de certificari/documente de buna executie, emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar.- Ofertantul va depune Formularul nr. 6 - ?Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani?;
- Ofertantul va depune cate o Fisa experienta similara ? Formularul nr. 7 pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;
- Ofertantul va depune orice document contrasemnat de beneficiarii lucrarilor executate, care sa ateste indeplinirea cerintei solicitate.Certificarile vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executarii de lucrari si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate. Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului - Formularul nr. 8. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indepl contractului in cauza., Cerinta nr. 3Coordonator de proiect ? 1 persoana- Studiisuperioare-Implicarea intr-un contract/ proiect in care sa fi derulat activitati similare cu cele pe care le va indeplini in prezentul contractOfertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare.Cerinta nr. 4Sef de santier ? min 1 persoana- Studiisuperioare in domeniul constructii civile- Experienta specifica ca sef de santier min 3 ani.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 4
Sef de santier ? min 1 persoana
- Studiisuperioare in domeniul constructii civile
- Experienta specifica ca sef de santier min 3 ani.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 5
Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) ?o persoana cu ambele specializari sau doua persoane fiecare cu una dintre specializarile necesare
- Atestat tehnico-profesional gradul I valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat tehnico-profesional gradul IX valabil la data limita de depunere a ofertelor;Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- Atestatele solicitate;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9., Cerinta nr. 6
Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)- 1 persoana
Atestat tehnico-profesional/ decizie de numireOfertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 7Inspector S.S.M. ? 1 persoanaCertificat CNFPA/ANC pentru exercitarea profesiei.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate- Documente din care sa reiasa experienta relevanta.- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 8Inginer specialist gaz- Atestat ANRE valabil la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente: - Atestatul solicitat;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9., Cerinta nr. 9Inginer electrician- Autorizatie ANRE gradul II.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente: - Autorizatia solicitata;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9., Cerinta nr. 10
Inginer horticol ? min 1 persoana- Studiisuperioare in domeniul horticol
- Experienta generala in domeniul studiilor de min 5 ani.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 11Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca va asigura personal de executie suficient si autorizat pentru lucrarea care face obiectul, Cerinta nr. 12
Ofertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la resursele tehnice pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii tehnice ca fiind utilizata pentru realizarea lucrarilor.
- Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului ?
Formularul nr. 10
- Ofertantul va prezenta documente care sa demonstreze ca, pentru indeplinirea contractului, are drept de utilizare asupra utilajelor/echipamentelor respective.- Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca, daca este declarat castigator, ofertantul va asigura echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 13In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract. Ofertantul va depune Formularul nr. 11 Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea pentru domeniul contractului.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul obiectului contractului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare, cu exceptia celor care pot dovedi ca au parcurs etapa de auditare, iar rezultatele au fost conforme standardului.Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in copie lizibila "conform cu originalul"., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu in domeniul obiectului contractului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare, cu exceptia celor care pot dovedi ca au parcurs etapa de auditare, iar rezultatele au fost conforme standardului.Se va prezenta certificatul ISO 14001:2004, in copie lizibila "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer