Achizitie publica - Executie lucrari in cadrul proiectului Modernizarea, reabilitarea, dotarea cu echipamente de specialitate a cabinetelor ambulatoriu Uricani
Detaliu pentru invitatia numarul 342752
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342752/19.02.2013
Denumire contract: Executie lucrari in cadrul proiectului Modernizarea, reabilitarea, dotarea cu echipamente de specialitate a cabinetelor ambulatoriu Uricani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria orasului UricaniCod fiscal: 4634647, Adresa: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Telefon: +40 254511101 / +40 254511121, Fax: +40 254511127
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Uricani, Compartiment Achizitii Publice (Parter) Str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Romania, cod postal: 336100, telefon: +40 0254511121, fax: +40 0254511127, persoana de contact: Markus Florina Ramona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Uricani, Str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Romania, Sala de Sedinte, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari in cadrul proiectului Modernizarea, reabilitarea, dotarea cu echipamente de specialitate a cabinetelor ambulatoriu Uricani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari in cadrul proiectului Modernizarea, reabilitarea si dotarea cu echipamente de specialitate a cabinetelor ce functioneaza in localitatea Uricani, aferente ambulatoriului integrat al spitalului municipal Lupeni: infrastructura cladire, instalatii sanitare, instalatii termice, instalatii electrice si speciale. Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute astfel cum au fost definite de catre proiectant in devizul general este de 235.791 lei. Durata de executie a lucrarilor este de 7 luni.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 649, 240.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 48.000 lei. Cu declaratie tip IMM (Formularul nr. 16): 24.000 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari Garantia de participare se va vira in contul (RO73TREZ3685006XXX002506) deschis la Trezoreria Orasului Petrosani.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.In situatia in care operatorii economici doresc sa constitue garantia de participare in valuta echivalentul euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: in conformitate cu art. 89-92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 12. Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 ? FORMULAR NR. 2, depus si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR 2 BIS4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 - FORMULAR nr. 1 BIS (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Primar ? Buhaescu Danut: Presedinte: Braia Corneliu - Viceprimarul orasului Uricani, Membrii comisie evaluare: Iacobescu Dinea Dumitru - Inspector Primaria Uricani, Markus Florina Ramona - Inspector, Primaria Uricani, Gal Alenka Maria - Inspector Primaria Uricani, Pitul Gabriela - Inspector Primaria Uricani, Chereches Livia Sorina - Contabil Sef, Savulescu Cristian - cons. Juridic, Martinov Valentina- inspector UAT. Membrii de rezerva in comisia de evaluare: Fagas Ariuska - Inspector Primaria Uricani, Frent Cristian - Inspector Primaria Uricani, Chiriac Cilvica - Inspector Primaria Uricani, Prodymus Geanina - Inspector Primaria Uricani, Pieckny Luminita - Consilier juridic Primaria Uricani, Chereches Sorina ? Sef contabil Primaria UricaniConsilieri locali: Crisan Ioan, Cures Liliana, Patrascoiu Vasile, Pavel Dreghici Vasile, Pop Daniela, Stan Caludiu, Stanci Jenica, Stanescu Ion5. DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA - formular nr. 3Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatilor la bugetul de stat. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se depune in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"7. Certificat privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se depune in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul) din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Nota: Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va cere ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul ORC in original/copie legalizata. Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010, 2011 vizate si inregistrate la organele competente, Cerinta nr. 2: Se solicita realizarea unei cifra de afaceri globale pe ultimii ani financiari 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu 4.500.000 lei, Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de cel putin 344.000 lei (cash-flow) pentru o perioada de 2 luni. Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) Suma are ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Ofertantul trebuie sa fi executat, sau sa aiba in curs de executie in ultimii 5 (cinci) ani, contracte similare de lucrari, Cerinta nr. 2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari, Cerinta nr. 3: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- sef santier - cu experienta profesionala in constructii civile sau instalatii dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- manager de Proiect ? cu experienta profesionala in constructii civile sau instalatii dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRT (Minister Dezv. Reg. si Turismului)- Responsabil cu controlul tehnic al calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii- 1 inginer instalatii electrice studii superioare, Cerinta 4. Angajamentul ofertantului - ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVINDRESURSELE UMANE ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane, le vainlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizateinitial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Cerinta 6: Informatii privind PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT pe care operatorul economic are eventual intentia sa le SUBCONTRACTEZE SI SPECIALIZAREA ACESTORA) - daca este cazul, In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociatva trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantuluisi Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), inconformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar parteadin contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesarepentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor ficonsiderate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului. Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritateacontractanta va solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, panala data incheierii contractului de achizitie publica, Acordul de asociere, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea dincontract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent dinvaloarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numeleasociatiei., Sustinere de catre o terta persoana cf art.186 din OUG 34/2006 ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management alcalitatii) in domeniul lucrarilor de constructii valabil la data limita de depunere a ofertelor, ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din S.E.A.P., site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 13:48