Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari in vederea implementarii proiectului: Infiintare Centru Local de Informare si Promovare Turistica, amenajare traseu tematic in Comuna Bata, judetul Arad finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 313.


Detaliu pentru invitatia numarul 322410
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BATA (PRIMARIA COMUNEI BATA)
Numar invitatie: 322410/21.03.2012
Denumire contract: Executie lucrari in vederea implementarii proiectului: Infiintare Centru Local de Informare si Promovare Turistica, amenajare traseu tematic in Comuna Bata, judetul Arad finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 313.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BATA (PRIMARIA COMUNEI BATA)Cod fiscal: 3519089, Adresa: Com. Bate , nr. 166, Bata, Telefon: 0740164934, Fax: 0257/434791
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Bata, loc. Bata , nr. 166, cod postal: 317020, telefon: +40 257/434701, fax: +40 257/434791
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bata, loc. Bata , nr. 166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari in vederea implementarii proiectului: Infiintare Centru Local de Informare si Promovare Turistica, amenajare traseu tematic in Comuna Bata, judetul Arad finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 313.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura infiintarea unui Centru Local de Informare si Promovare Turistica si amenajarea unui traseu tematic in Comuna Bata, judetul Arad, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Proiectul tehnic publicat in SEAP, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45213313-0 - Lucrari de constructii de cladiri pentru zone de servicii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 601, 791 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 12.000 lei prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se va depune garantia de participare este RO21TREZ03221360250XXXXX, deschis la Trezoreria Savarsin.In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1 lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 4.381, 79 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din val.contr., fara TVA, in max.3 zile de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G.925/2006. Dc garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-vb.de receptie la term.lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val.garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor exec., pe baza procesului-vb.de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1 Iovanescu Geanina Azimioara Responsabil cu achizitii publice Presedinte2 Barna Mariana Referent agricol Membru3 Heleport Ladislau Viceprimar Membru4 Anca Olimpia Referent social Membru supleant5Haldea Puiu Marius ReferentMembru supleant6.Micurescu Ion ? Primar al Comunei BataMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 8 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 8.1. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) si Formularul nr. 8.2. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006).In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 4 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul nr. 18 si Formularul nr. 18.1 si, raportat la natura sustinerii invocate, anexele 1 si 2 la Formularul nr. 18.1 respectiv: - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.2. Tertul sustinator va trebui sa depuna: Formularul nr. 8 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 8.1. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) si Formularul nr. 8.2. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006) - in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1.Se va atasa Formularul nr. 16 (Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ? in original.2.Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare (Formularul nr. 16.1) - in original din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.In cazul in care contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa contracte si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 8, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.5.) Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1.Formularul nr. 17 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original.2.Contractul de asociere conform Formularului nr. 17.1. (Acord/Contract de asociere), in original, si Formularul nr. 17.2. (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP.1. Mentiune: : Ofertantii care se incadreaza categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constituirea garantiei de participare si de buna executie si la indeplinirea cerintei referitoare la cifra de afaceri. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 5.2. Mentiune: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din HG 925/2006, actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularul nr. 7), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conf. Form. 7.1., Anexa la Formularul nr. 7) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia. 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare codului CAEN 4120 (rev. 2) ? lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor) ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4120 (rev. 2) ? lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1.200.000 lei pentru persoanele juridice romane.Pentru persoanele juridice straine media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va determina: -cf. cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro= 3, 6827 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron.- cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 ronOfertantii vor prezenta in acest sens situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat lucrari similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri (lucrari de constructii cladiri), prezentand cel mult 2 contracte finalizate, in valoare cel putin egala cu 600.000 lei, fara TVA, (cerinta fiind indeplinita si prin prezentarea unui singur contract de valoarea impusa) si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor emise de beneficiar aferente contractelor prezentate., Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei, facand in acest sens dovada dreptului detinerii acestora si a inspectiei tehnice la zi., Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a) 1 responsabil tehnic cu executia;Dipl.in dom.;CV;Atestatul, legitimatia de "RTE";Decl.de disponib.;b) 1 responsabil cu asigurarea controlului calitatii;Dipl.in dom.;CV; Atestatul si legitimatia de "RTC"sau Dec.interna de numire/delegare ;Decl.de disponib;c) 1 manager executie lucrari (minim 3 ani experienta in domeniu);d) 1 sef santier in domeniul constructiilor civile (minim 5 ani experienta in domeniu);c) si d) Dipl.in dom;CV;Decl.de disponib;e) Minim 10 muncitori(suplimentar personalului mai sus precizat)-Decl.de disponib;CV-uri. Se vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) pentru cod CAEN 4120 (rev. 2) ? lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 60 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a se acorda punctajul astfel: Pn = (Pretmin/Pretn) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Pret min ? pretul minim ofertat; Pret n ? pretul ofertei evaluate.Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturile totale ofertate pentru executia obiectivului investitional, fara TVA.
Termenul de executie
30
Descriere: Se acorda astfel: a) pentru cel mai scurt termen de executie a lucrarilor dar nu mai mic decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta, respectiv 7 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 30 puncte;b) pentru un termen cuprins intre minimul si maximul indicat de autoritatea contractanta (minim 7 luni, maxim 15 luni), se acorda punctajul astfel: Pn = (Tmin/Tn) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; T min ? termen de executie a lucrarilor minim ofertata;T n ? termen de executie a lucrarilor cuprins in oferta evaluata. c) pentru un termen egal cu perioada minima impusa de autoritatea contractanta, respectiv 7 luni, nu se va puncta suplimentar; d) pentru un termen mai mare decat termenul maxim indicat de autoritatea contractanta (respectiv 15 luni), nu se va puncta suplimentar;
Perioada de garantie
10
Descriere: Se acorda astfel: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie ofertata dar nu mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta, respectiv 10 ani, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 puncte; b) pentru o perioada cuprinsa intre minimul si maximul indicat de autoritatea contractanta (minim 5 ani, maxim 10 ani), se acorda punctajul astfel: Pn = (Pern/Permax) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Pern ? perioada de garantie cuprinsa in oferta evaluata; Permax ? perioada de garantie maxima ofertata. c) pentru o perioada mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta (10 ani), se va acorda acelasi punctaj maxim de la lit. a, alocat factorului de evaluare respectiv. d) pentru o perioada mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (5 ani) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand a fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 17:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer