Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari in vederea implementarii proiectului: Infiintare Centru Local de Informare si Promovare Turistica, amenajare traseu tematic in Comuna Bata, judetul Arad finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 313


Detaliu pentru invitatia numarul 335316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BATA (PRIMARIA COMUNEI BATA)
Numar invitatie: 335316/13.09.2012
Denumire contract: Executie lucrari in vederea implementarii proiectului: Infiintare Centru Local de Informare si Promovare Turistica, amenajare traseu tematic in Comuna Bata, judetul Arad finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 313
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BATA (PRIMARIA COMUNEI BATA)Cod fiscal: 3519089, Adresa: Com. Bate , nr. 166, Bata, Telefon: 0740164934, Fax: 0257/434791
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Bata, nr. 166, Bata, Romania, cod postal: 317020, telefon: +40 257434701, fax: +40 257434791, persoana de contact: Primar Micurescu Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Bata, nr. 166, Bata, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari in vederea implementarii proiectului: Infiintare Centru Local de Informare si Promovare Turistica, amenajare traseu tematic in Comuna Bata, judetul Arad finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 313
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura infiintarea unui Centru Local de Informare si Promovare Turistica si amenajarea unui traseu tematic in Comuna Bata, judetul Arad, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Proiectul tehnic, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45213313-0 - Lucrari de constructii de cladiri pentru zone de servicii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 601, 791 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este 12.035, 82 lei, constit. prin virament bancar/instr. de garantare/ordin de plata/fila CEC. Garantia de particip. se va constit. numai in lei. Per. de valab. a garantiei de particip.: 90 de zile de la data limita de dep. a of.Contul in care se va dep. garantia de particip. este RO21TREZ03221360250XXXXX-Trezoreria Savarsin.In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig., acesta tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei form., AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. 34/2006, actualizata suma de 4.381, 79 lei.
Garantie de buna executie
Se va const.10% din val.contr., fara TVA, in max.3 zile lucr.de la semn.contr., integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care dev. anexa la contr. sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. 925/2006. Dc garantia se const. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., instr. de garantare tb. sa prev. dc plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dp constatarea culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Se va restitui: 70% din val. garantiei, in 14 zile de la data incheierii PV de receptie la term.lucr., dc. AC nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val. garantiei, la exp. per. de garantie a lucr. exec., pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Iovanescu Geanina Azimioara - Presedinte al Comisiei de evaluare2. Barna Mariana - Membru al Comisiei de evaluare3. Heleport Ladislau - Membru al Comisiei de evaluare4. Anca Olimpia - Membru supleant al Comisiei de evaluare5. Haldea Puiu Marius - Membru supleant al Comisiei de evaluare6. Micurescu Ion - Primarul Comunei BataConsilieri locali: Todinca Dumitru, Birau Gigi Ionel, Barna Toma Octavian, Dragoiescu Dorel, Glajar Mircea, Heleport Ladislau, Popa Ioan, Onesan Gheorghe, Lazarescu Dorel.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 8 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 8.1. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) si Formularul nr. 8.2. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006).In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 4 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul nr. 17 si Formularul nr. 17.1 si, raportat la natura sustinerii invocate.2. Tertul sustinator va trebui sa depuna: Formularul nr. 8 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 8.1. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) si Formularul nr. 8.3. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006) - in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 8, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP.1. Mentiune: : Ofertantii care se incadreaza categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constituirea garantiei de participare si de buna executie si la indeplinirea cerintei referitoare la cifra de afaceri. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 5.2. Mentiune: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din HG 925/2006, actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularul nr. 7), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conf. Form. 7.1., Anexa la Formularul nr. 7) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia. 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare codului CAEN 4120 (Rev. 2) ? Lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4120 (Rev. 2) ? Lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1.203.582 lei pentru persoanele juridice romane.Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani a mai executat si dus la bun sfarsit lucrari cu o valoare minima cumulata de 601.791 lei, fara TVA.1) Mod de dovedire: Se vor prezenta in dovedirea experientei similare, in copie, certificate de buna executie care sa precizeze beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor cat si mentini referitoare la executarea contractului in conformitate cu normele profesionale si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsitSe vor mai prezenta si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor emise de beneficiar - in copie.Se va atasa Formularul nr. 10 (Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani) ?in original., 2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei., 3.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): , a) 1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile, se vor atasa spre certificare: Dipl. studii tehnice in dom.constructiilor civile ? in copie;CV ? in copie; Atestatul si legitimatia de "RTE" in dom.constructiilor civile, valabila la data desch.ofertelor - in copie; Decl.de disponib. - Form.nr.12 ? in orig., care sa mentioneze min. perioada de derulare a contr. ? in orig..;, b) 1 responsabil cu asigurarea controlului calitatii, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile, se vor atasa spre certificare: Dipl.studii tehnice in domeniul constructiilor civile ? in copie; CV?in copie; Atestatul si legitimatia de "RTC" in dom. constructiilor civile, valabila la data desch.ofertelor-in copie sau Dec.interna de numire/delegare a atrib. aferente responsab.cu controlul calit., valabila la data deschid.ofertelor?in copie, c) 1 sef santier in domeniul constructiilor civile (minim 5 ani experienta in domeniu); Dipl.in dom.coresp.? in copie; CV?in copie;Decl.de disponib. - Form. nr. 12 ? in orig., care sa mentioneze min.perioada de derulare a contr.? in orig.;Mentiune: experienta de 5 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse de catre seful de santier in CV-ul prezentat de catre acesta., d) Minim 10 muncitori(suplimentar personalului mai sus precizat), Decl. de disponib. - Form. nr. 12 ? in orig., Se va atasa Form. nr. 13 (Inf. gen. priv. angajatii)?in orig., 4. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., 5. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii part.la procedura subcontr.anumite parti din contract se va atasa Formularul nr. 15 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ? in original., Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011)., 6. Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere. Se vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) pentru cod CAEN 4120 (Rev. 2) ? Lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul cel mai scazut? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 60 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a se acorda punctajul astfel: Pn = (Pretmin/Pretn) x punctajul maxim alocat, Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata;Pret min ? pretul minim ofertat;Pret n ? pretul ofertei evaluate;Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturile totale ofertate pentru executia obiectivului investitional, fara TVA
Termen de executie
30
Descriere: Componenta tehnica: 2. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru cel mai scurt termen de executie a lucrarilor dar nu mai mic decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta, respectiv 4 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte;b) pentru un termen cuprins intre minimul si maximul indicat de autoritatea contractanta (minim 4 luni, maxim 8 luni), se acorda punctajul astfel: Pn = (Tmin/Tn) x punctajul maxim alocat; Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata;T min ? termen de executie a lucrarilor minim ofertata;T n ? termen de executie a lucrarilor cuprins in oferta evaluata.c) pentru un termen egal cu perioada minima impusa de autoritatea contractanta, respectiv 4 luni, se vor acorda 0 puncte;d) pentru un termen mai mare decat termenul maxim indicat de autoritatea contractanta (respectiv 8 luni), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand a fi declarata neconforma;
Perioada de garantie acordata
10
Descriere: Componenta tehnica: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada de garantie acordata? se acorda astfel: a) pt. cea mai lunga per. de garantie ofertata dar nu mai mare decat per. maxima indicata de AC, respectiv 10 ani, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte; b) pt. o per. cuprinsa intre minimul si maximul indicat de AC (minim 5 ani, maxim 10 ani), se acorda punctajul astfel: Pn = (Pern/Permax) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Pern ? per. de garantie cuprinsa in oferta evaluata; Permax ? per. de garantie maxima ofertata. c) pentru o per. mai mare decat per. maxima indicata de AC (10 ani), se va acorda acelasi punctaj maxim de la lit. a, alocat factorului de evaluare respectiv. d) pt. o per. mai mica decat per. minima indicata de AC (5 ani) oferta va fi considerata necorespunzatoare din p.d.v. tehnic urmand a fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer