Achizitie publica - Executie lucrari: Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Paulis, judetul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 329839
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329839/19.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari: Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Paulis, judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PAULISCod fiscal: 3520245, Adresa: PAULIS nr. 1 jud. ARAD, , Paulis, Telefon: 0257388101, Fax: 0257388456
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PAULIS nr. 1 jud. ARAD, , Paulis, Romania, cod postal: 317230, telefon: +40 257388101, fax: +40 257388456, persoana de contact: Primaria PAULIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Paulis, nr.1, judetul Arad.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (): administrare publica locala, inclusiv turismrural)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari: Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Paulis, judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului: ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Paulis, judetul Arad?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 033 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10600 lei, se prez in afara coletului de oferta.Per de valab 90 zile de la term limita de depunere a of.1.virament bancar sau printr-un instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig, in orig.Instr de gar treb sa prevada daca plata gar se va executa: a)conditionat sau b)neconditionat.2.OP (RO55TREZ0255006XXX000040 Trezoreria Lipova, CIF: 3520245);Gar de particip treb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid of.Of care nu sunt insotite de dovada constit vor fi respinse si returnate la deschidere.IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art.16, alin 2, cf prv din art. 3, alin.1-2 din legea mentionata, prez doc prezute la art.7.Daca ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asocierea inmodindiv.Form 14.Autorit contract are dr de a retine gar pt particip cand ofert se afla in urm sit: a)isi retrage oferta in per de valabi a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constit gar de buna exe in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)oferta sa fiind castig, refuza sa semneze ctr de in per de valab a ofertei.d)op ec a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C. i se va retine de catre autorit contract suma de 4.333, 03 lei, stabilita cf art.278 1alin (1) lit a) din OUG 34/2006.Gar pt particip, a ofertantului a carei oferta a fost castig, se restituie de autorit contract in cel mult 3 zile lucratoare de la data constiti gar de buna exe, la solicitarea scrisa a acestuia.Achizitorul are oblig de a elibera gar pt particip numai dupa ce executantul a facut dovada constituirii gar de buna exe.Gar de particip, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castiga, se returneaza de catre autorit contract dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii ale caror oferte au fost desemnate castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicitarea scrisa a acestora.
Garantie de buna executie
5% din val ctr, exclusiv TVA, in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar de o soc bancara sau de o soc de asig(cf Form 15)sau b)retineri succesive din facturile partiale prez.Cf HG 1045/2011 privind modif art. 90 alin(3)din HG 925/2006, contract are oblig de a deschide la unit Trez Statului un cont de disponibil.Suma care se depune nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.Suma care se depune in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art.16, alin 2, cf prev din art.3, alin.1-2, prez doc prevazute la art.7.Autorit contract are dr de a emite pretentii asupra gar de buna exec in limita prejudiciului creat, in cazul in carecontract nu isi indepl oblig asumate prin ctr.Autorit contrac are oblig de a notifica pretentia contractantului, precizand oblig care nu au fost respectate.Autorit contract are oblig de a elibera/restitui gar de buna ex cf HG 925/2006 art 92 alin 3 lit b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 1 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? in original.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006; Prezentarea Formularului nr.2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - in original.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva(dupa caz).Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art.11 alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr.69^1 din sectiunea Formulare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - in original.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Nicoara PetruViceprimar: Vornicu DeliaSecretar: Pascu SimonaResponsabil achizitii: Mocan CristinaMembrii Consiliului Local al Comunei Paulis: Foster Cornelia; Ilea Viorel; Laicu Constantin; Vornicu Delia; Belei Dorin; Popa Ilie; Martinchi Florica; Pai Gheorghe; Bacis Petru; Valea Dorin.Cerinta nr.4-Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr.3 din sectiunea Formulare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original.Cerinta nr.5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr.25 din sectiunea Formulare -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - in original. Cerinta nr.1Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea documentului pentru conformitate, in original sau copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.2Atestat ANRE sau echivalentul pentru firma ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestatul respectiv, in conformitate cu art.7 din Ordinul nr.509/2011 al ANRMAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu: 1.106.000 lei., Bilantul contabil la data: 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente. Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in suma de: 100.000 lei., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prev. art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev. art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Se vor prezenta de catre tertul sustinator: Angajamentul privind sustinerea financiara; Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in prev. art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006; Decl. privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de ?responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul: constructii civile, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii sau documente echivalente;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii;
- min.1 electrician, atestat ANRE;
- min.1 instalator - instalatii sanitare si termice;
- min.1 zidar;
- min.1 zugrav.Pentru specialistii angajati in contract, se vor prezenta: Curriculum vitae, diplome, atestate, decizii de numire, angajament in nume personal., Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantulare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prev. art.190 alin.(2) dinOUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev. art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Se vor prezenta de catre tertul sustinator: Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala; Decl. privind eligibilitatea; Decl.privind neincadrarea in prev. art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006; Decl. privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG nr.34/2006. Cerinta nr. 1Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ie a mediului- Certificat ISO 14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 50
Termen de garantie a lucrarii
25
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Perioada de garantie a lucrarii-a) Pentru perioada de garantie a lucrarii ofertata egala cu 60 luni se va acorda punctajul maxim ? 25 puncte;b) Pentru o alta perioada decat cea prevazuta la lit.a), punctaj se acorda astfel: P (n) = (durata degarantie a lucrarii ofertata/durata maxima de garantie a lucrarii aferente) x25 .Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 de luni nu vor fi punctate. Durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 24 luni.
Termenul de executie a lucrarii
25
Descriere: Descriere: Acest factor va fi punctat astfel: Durata de executie a lucrarilor va fi sustinuta prin prezentarea unui grafic Gantt care sa contina: -Operatiunile tehnologice de executie a lucrarii;
- Asigurarea personalului in functie de durata ofertata;
- Asigurarea necesarului mijloacelor materiale, utilaje, echipamente pentru derularea lucrarilor pe durata ofertata;
- Timpul alocat fiecarei operatiuni descrisa mai sus;
- Valoarea pe fiecare operatiune si pe total lucrare.a) pentru cel mai scazut dintre termenele ofertelor se acorda :25 puncte;b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) terment(n) se acorda punctaj astfel: P (n) = ( termen minim /termen ?n?) x25.Durata de executie minima este de 10 luni (ofertele care prevad termen de executie mai mic de 10 luni nu vor fi punctate), durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 21 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 14:34