Achizitie publica - Executie lucrari: ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Cornereva, judetul Caras-Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 331730
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331730/17.07.2012
Denumire contract: Executie lucrari: ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Cornereva, judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cornereva (Primaria)Cod fiscal: 3227742, Adresa: str.principala nr.1 loc cornereva jud caras severin, Cornereva, Telefon: 0355814084, Fax: 0355814084
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Cornereva, Localitatea Cornereva, strada Principala, Nr. 1, judetul Caras-Severin, telefon: +40 255564206, fax: +40 751710055, e-mail: [email protected], cod postal: 327110
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Cornereva, Localitatea Cornereva, strada Principala, Nr. 1, judetul Caras-Severin, telefon: +40 255564206, fax: +40 751710055, e-mail: [email protected], cod postal: 327110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala, inclusiv turismrural)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari: ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Cornereva, judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului?Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Cornereva, judetul Caras-Severin?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 346, 234 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.900 lei, se prez in afara coletului de oferta.Per de valab-90 zile de la termenul limita de depunere a of.In cazul extinderii per de valab a of, per de valab a gar pt particip va fi prelungita.1.vir bancar sau printr-un instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig, in orig, (2)Gar treb sa fie irevocabila.Instr de gar treb sa prevada daca plata gar se va executa: a)conditionat;sau b)necond.2.OP (RO23TREZ18221360250XXXXX Trezoreria Caransebes).Treb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt desch of.Of care nu sunt insotite de dovada constit gar pt particip vor fi respinse si returnate la desch.IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art.16, alin 2, cf prev din art.3, alin.1-2 din legea mentionata, prez doc prevazute la art.7.Daca ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asocierea in mod indiv.?F 14.Autorit contract are dr de a retine gar pt particip cand ofertantul se afla in urm sit: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig, nu const gar de buna ex in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c) oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei.d)op ec a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C. i se va retine de catre autorit contract suma de 3.462, 34 lei, stab cf art.278 1alin (1) lit a) din OUG 34/2006.Gar pt particip, a ofert castig, se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec.Gar de particip, constit de ofert a caror oferta nu a fost stabilita castig, se returneaza de autorit contract dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii ale caror of au fost desemnate castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
10% din val ctr, exclusiv TVA si se const in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar emisde o soc bancara sau de o soc de asig (F15)sau b)retineri succesive din facturile partiale prez.Cf HG 1045/2011 privind modif art.90 alin.(3) din HG 925/2006, contract are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract.Suma initiala care se depune de catre contract nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.Pe parcursul indepl ctr, autorit contract va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contract.Se aplica prev art.91 din HG 925/2006 Contul este purtator de dobanda in favoarea contract.IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art.16, alin 2, categ.Autorit contract are dr de a emite pretentii asupra gar de buna exe.Autorit contract are oblig de a elibera/restitui gar de buna exe cfHG 925/2006 art 92 alin 3 lit b
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Scrisoare de inaintare Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 20 - Scrisoare de inaintare-in originalCerinta nr. 2-Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 1 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? in original.Completare Formularul 1-in original, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, completare Formularul 2-se prezinta in original, Sectiunea Formulare si ModeleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale, se prezinta in original;Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice, se prezinta in original;Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz), se prezinta in original saucopie certificata ?conform cu originalul?Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti, dar in cazul tertul/tertii sustinator/sustinatori se va solicita Decl pt 181.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular 25 . Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Stefan Ioan LoziciViceprimar: Armas GheorgheSecretar: Strezariu IlieResponsabil achizitii: Maran Strezaru AlimpeMembrii consiliului local: Armas Gheorghe, Duicu Gheoghe, Cristescu Nistor, Sfetcu Maria, Strezariu Mihail, Cernescu Nicolae, Branzei Nicolae, Radulescu Trifan, Duicu Toma, Ivascu Ioan, Belcota Cernescu Nicolae, Martalugu Duicu Radu, Vulpes IoanCerinta nr.5-Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 3-se prezinta in original, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista.Cerinta nr. 6-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 25-se prezinta in original, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata notarial sau copie conform cu originalul valabil la data depunerii ofertei). Documentul trebuie sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principala si/sau secundara corespunzatoare: Constructii civile, In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Vor fi excluse din procedura firmele care se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990, republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata).De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru implicate in derularea ctr. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), eliberate cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de servicii asimilate codului CPV.(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Cerinta nr. 2-Persoane juridice/ fizice straine.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractuluiDocumentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Cifra medie anuala de afaceri globaladin cel mult ultimii 3 ani (fara a se lua in consid anul in curs), sa fie cel putin egala cu: 692.468 lei.Prez doc pt indepl cerintei de calificare, fiind lasat la latitudinea op ec doc ce vor fi prez in copie ?cf cu orig? In caz de asociere doc se prez de fiecare membru asociat-cerinta minima se impune a fi indepl in mod indiv de catre fiecare asociat.Se vor lua in calcul urm cursuri: 2008:1 Euro=3, 6827 RON;2009:1Euro=4, 2373 RON;2010:1 Euro=4, 2099 RON.Doc prin care oper ec demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile res reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijl fin suficiente p a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pt o per de 3 luni in suma de 51.935, 10 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similara.Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani: Ofertantul treb sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor, contracte similare a caror valoarecumulata trebuie sa fie de minim 346.234lei fara TVA.Se vor prezenta partile relevante ale ctr. (paginile din ctr din care sa rezulte partile contractante, obiectul ctr, durata ctr, pretul ctr., precum si pagina finala cu semnaturi), recomandarile din partea beneficiarilor, procesele verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare., Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Ofertantul treb sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune cond a ctr de lucrari. In cazul asocierii formularul se depune de catre fiecare asociat., Cerinta nr.3-Inf priv capacit profes, Ofert sa dispuna de res umane strict necesare indepl in bune cond a ctr: Studii sup in special. de constr civile, pt seful de santier;Atestare + legitimatie vizata la zi, pt RTE, din dom constr civile, cu valabil la data deschid of; Atestare + legitimatie vizata la zi, pt RTC, din dom constr civile, cu valab la data desch of;Existenta, in efectivul de specialisti al ofertantului, a unui responsabil in indeplinirea ctr (manager de proiect) si a unui inginer specialist in instalatii pt constr.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ, de catre asociati.Daca un grup de op econ depune of comuna, capacitatea tehn si profesionala se demonstreaza prin luarea in consid a res tuturor membrilor grupului, in functie de partea de ctr in care se vor folosi specialistii respectivi, cf acordurilor sau ctr prez odata cu of.prez copie "cf cu orig" diplome, adeverinte, autorizatii, sau certificate pt specialistii mentionati in F8, Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din ctr pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Pe parcursul derularii ctr contractantul nu are dr de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autorit contr. Eventuala inlocuire a acestora se face in cazuri temeinic justificate, cu aprobarea autoritatii contractante, prin act aditional si nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Ofertantul a carei oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta ctr incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, la semnarea ctr de achizitie publica., Cerinta nr.5Informatii privind asocierea. daca oferta este depusa de o asociere (consortiu), fiecare asociat va treb sa indepl conditiile privind Sit personala a ofertantului si Capac de exercitare a activ profes. Capac ec-fin si capac tehnica -profes vor fi evaluate prin insumarea resurselor intregului grup, Din acordul de asociere treb sa reiasa clar partea din ctr pe care o vor indeplini si toate amanuntele necesare pt evaluarea ofertelor.Toti partenerii din cadrul consortiului treb sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realiz a ctr. Structura societatii mixte/ onsortiu/asocierii nu va fi modif pe durata ctr decat cu aprobarea prealabila a autorit contr si numai in sit exceptionale. In cadrul unei asocieri capac econ. si financiara, precum si capac tehnicasi/sau profes va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup, iar documentele aferente vor fi prezentate de toti asociatii. Cerinta nr. 1Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ie a mediului- Certificat ISO 14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara.a ) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 50
Termen de garantie a lucrarii
25
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Perioada de garantie a lucrarii: a) Pentru perioada de garantie a lucrarii ofertata egala cu 60 luni se va acorda punctajul maxim ? 25 puncte; b) Pentru o alta perioada decat cea prevazuta la lit.a), punctaj se acorda astfel: P (n) = (durata degarantie a lucrarii ofertata/durata maxima de garantie a lucrarii aferente) x25 ;Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 de luni nu vor fi punctateDurata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 24 luni.
Termenul de executie a lucrarii
25
Descriere: Descriere: Acest factor va fi punctat astfel: a)pentru cel mai scazut dintre termenele ofertelor se acorda :25 puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) terment(n) se acorda punctaj astfel: P (n) = ( termen minim /termen ?n?) x25, Durata de executie minima este de 10 luni (ofertele care prevad termen de executie mai mic de 10 luni nu vor fi punctate), durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 20 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 09:03