Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI LA CHEIE PENTRU REABILITAREA LEA 110 KV UTR GIURGIU


Detaliu pentru invitatia numarul 320137
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 320137/10.02.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI LA CHEIE PENTRU REABILITAREA LEA 110 KV UTR GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0212065071, fax: +40 0372871911, persoana de contact: Mihaela Helstern
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Corpul C, Etajul 1, Serv. Achizitii, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0212065071, fax: +40 0372871911, persoana de contact: Mihaela Helstern
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI LA CHEIE PENTRU REABILITAREA LEA 110 KV UTR GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI LA CHEIE PENTRU REABILITAREA LEA 110 KV UTR GIURGIU
II.1.6) CPV: 45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 945, 465.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
143.000 lei faraTVA(71.500 lei fara TVA ptIMM-uri); mod de const a garan de part: prin inst de garan emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig;depun la sediul aut contrac, pana la data desc ofer, a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu cond confir acst de catre banca, in conl ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA (CIFRO 14507322): Cod IBAN RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA;OBS: dc op ec opteaza pt const garan prin fila CEC, acst se va dep la sed ENEL Distributie Muntenia, din Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr41-43, sec 1, corpul C, et 1 Serv Achizitii si Antreprize, cu min2 zile lucr inaintea desch ofer. Op ec vor prez odata cu garan de part la proc de achiz decl pe prop rasp priv incad in cat I.M.M ;Aut cont are dreptul de a retine ofer parte din garan de part, resp suma de 8.754, 55 lei at cand acesta din urma se afla in sit prev in OUG 34/2006 la art. 278^1 alin (1) lit c. valab garan de part curge de la data limita de depunere a ofertei fiind valabila cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantum de10% (5% pt IMM) din val contrfara T.V.A. Mod de constit a garantiei de buna executie : a)prin retineri succesive din facturile prezentate cu depunerea in maxim 15 zile de la semnarea contra a 0, 5% din val contr intr-un cont de garantie bancara de buna executie.Avand in vedere faptul ca autorit contr este o soc com cu capital majoritar privat si finant contr se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prev HG 1045/2011;b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie (la solicitarea ofertantului) si va constitui anexa la contract;c) Instrument de garantare emisde o soc de asig, care va resp prev din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4). Perd pt care se const garantia este= cu durata contri/AC la care se adauga perd de garantie a lucrarilor de 24 luni, conform clauzelor din CGL-RO rev 1, art.4 Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum sunt prev si in CGL-RO rev.1, art.4, din draftul de contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Mihaela Helstern-Responsabil cu derularea contractului si pe linie SSM, Aurelian Bologa- Sef birou proiectare, constructie lucrari IT.Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor .Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Atestat emis de A.N.R.E. tip C1B si C2BConform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 23.890.931 lei fara TVA (11.945.465, 51 lei fara TVA ? IMM-uri).In cazul in care, op ec si-a inreg bilantul contabil af anului 2011, acesta poate indepl nivelul impus si prin raportare la ultimii 3ani financ incheiati(2009, 2010, 2011).- Declaratie privind cifra de afaceri globala;Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2008 - 1 Euro=3.6627 Lei 2009 ? 1 Euro=4.2373 Lei 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei, Informatii privind situatia financiara Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an. In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de lucrari similare, care va cuprinde lucrari de natura celor descrise in Caietul de Sarcini, executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin 9.556.000 lei (fara TVA ?doar pt partea de executie a contractului)Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie (aferente lucrarilor respective), emise de beneficiarii lucrarilor respective si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;, Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Informatiii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. (nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului);indicarea persoanei responsabile pe tema SSM ;prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca ., Informatii privind subcontractantii Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea, Informatii privind asociatii (daca este cazul) Dep.propriului dosar de calif.de asoc.. In F21 se va specif.liderul as. Criteriile de calif. ref. la sit. pers. a of., la capacit de exercitare a active. prof. la standard de asig a calitatii si a standard de protectie a mediului trebuie prez. de fiecare asoc. in parte. Sit. ec.fin. si cap. teh. si/sau prof. se demonst. prin luarea in consid. a resurselor tuturor memb. as. Dos SSM se va prez. de fiec. asoc. ce exec.lucrari, in parte.Cf L13/2007 si Ord. ANRE NR.24/2007 este oblig preze. atest. ANRE de toti op. ec, pers. Jurid. romane si straine (of, as, subc.) care exec. lucrari in instal. electrice, pt partea de lucrari care o executa. In cazul unui grup de op. ec. care depun of. comuna, cerinta privitoare la atest. ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subc, daca este cazul- detine aut. solic.si numai cu conditia ca acesta sa execute integ. partea din ctr. pt care este solicitata autoriz. resp., Informatii in cazul in care capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala este sustinuta de alta persoana Se solic Angaj ferm al pers resp, incheiat in forma auten, prin care aceasta confi ca pune la disp candid/of resur financ invoc si/sau res teh si prof invoc, Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie atasata integral pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer