Achizitie publica - Executie lucrari la obiectivul : "Drum de Centura in Municipiul Oradea ? Etapa a II-a, Sector Etapa a III-a ? 1,78 km, intre 13+933 al drumului de centura si DN 1?
Detaliu pentru invitatia numarul 341061
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341061/17.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari la obiectivul : "Drum de Centura in Municipiul Oradea ? Etapa a II-a, Sector Etapa a III-a ? 1, 78 km, intre 13+933 al drumului de centura si DN 1?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Afghanistan, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP CLUJ, str. Decebal nr. 128, Cluj-Napoca, etaj 2, sala Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari la obiectivul : "Drum de Centura in Municipiul Oradea ? Etapa a II-a, Sector Etapa a III-a ? 1, 78 km, intre 13+933 al drumului de centura si DN 1?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari la obiectivul : "Drum de Centura in Municipiul Oradea ? Etapa a II-a, Sector Etapa a III-a ? 1, 78 km, intre 13+933 al drumului de centura si DN 1?
II.1.6) CPV: 45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 786, 854.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)GP va fi elib. in numele ofertantului in cuantum de: 157.868, 54 lei, reprezentand 34.933, 62 euro (curs BNR din 03.12.2012 , 1 euro= 4, 5191 lei)si va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.de asigurari, valabila pentru o perioada de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. 2)In cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii. 3)GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig. si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 4)Model orientativ Formular nr.III.1.1.a) 5)Ofertantul care in conformitate cu Legea 346/2004 (art.16, alin.(1)) face parte din categoria IMM sau ofertantul (operatori economici din cadrul unei asocieri) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din garantia de participare. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor. Nota 1: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de participare in cazul in care CNSC a respins contestatia suma de: 9138, 68 lei. b)Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006. c)G.P. trebuie sa fie irevocabila(art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006) d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op. ec., este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii/serviciului pentru care se emite. Nota 2: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor (art.86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie: 10% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.b)prin retineri succesive cu respectarea prev. art.90 alin.3 H.G.1045/2011.In cazul constituirii GBEx prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. 4.Model orientativ Formular nr.III.1.1.b 5.Ofertantul care face parte din categoria IMM sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din GBEx. Nota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit. ec.si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea finan. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 dinOUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc., Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea: 31.573.708, 80lei fara TVA, reprezentand 6.986.724, 97 euro fara TVA curs BNR, 1euro=4, 5191 din 03.12.2012. NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pt. conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in lei, Cerinta nr.2 Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011., Cerinta nr.3 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 60 zile, in valoare de 1.315.571, 20 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: a)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca Ofertantul a executat cel putin un contract sau maxim 3 contracte avand ca obiect executia de lucrari similare cu lucrarile supuse procedurii de achizitie in valoare de cel putin :7.893.427, 20 lei fara TVA, reprezentand 1.746.681, 24 euro fara TVA. curs BNR, 1euro=4, 5191 din 03.12.2012. b)Prezentarea de Certif.de buna executie/doc. edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintei de calificare care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul execut. lucr. si care sa fie execut. in conf. cu normele profes. din domeniu si anume: Copii parti relevante din contract/ contracte nominalizate ca experienta similara /Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala /receptie finala a lucrarilor;/recomandari din partea beneficiarilor sau Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea lucrarilor., Cerinta nr.2 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare minima: Autocisterna cu dispoz. strop.cu m.a.j 5-8to - 1 buc; Autogreder pana la 175cp - 1 buc.;Autogudronator 3500-3600l - 1 buc.;Automacara 15-19, 9tf - 1 buc.;Buldozer pe senile 81-180cp - 2 buc.;Ciocan preum 8-15 kg - 1 buc.;Compactor static autoprop pe pneuri 10, 1-16tf - 6 buc.;Compactor vibr.autopropmixt 120cp, 20tf - 1 buc.;Excav. pe senile-0, 71-1, 25mc - 2 buc.;Feza WIRTGEN (sau similar)-1 buc.;Incarc. front.pneuri - 2buc.;Inst.de forat si turnat piloti 150-220cp-1 buc.;Macara pe pneuri 80-89, 9tf - 1 buc.;Malaxor mecan.de asf.300-1000l-1 buc.;Pompa hidr.-1 buc.;Repartizor finisor-92cp-1buc., Cerinta nr. 3 Declaratie referitoare la personalul si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: 1. Pentru executia lucrarilor: a)Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI) b)Responsabil cu calitatea-1 pers. c)Responsabil RTE in domeniul constructiilor de drumuri-1 pers. d)Sef punct de lucru-1pers. NOTA: 1.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : -copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz) -copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate) 2.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta o , ,Declaratie de disponibilitate'', Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? PRECIZARI: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea situatiei economice si financiare, centralizarea situatiilor economice si financiare ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAP sau site-ul autoritatii contractante www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 09:18