Achizitie publica - Executie lucrari la obiectivul Centrul local de informare si promovare turistica Moisei Turistic, amenajare de marcaje turistice si a unui refugiu turistic de utilitate publica
Detaliu pentru invitatia numarul 344822
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344822/04.04.2013
Denumire contract: Executie lucrari la obiectivul Centrul local de informare si promovare turistica Moisei Turistic, amenajare de marcaje turistice si a unui refugiu turistic de utilitate publica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOISEI (CONSILIUL LOCAL MOISEI)Cod fiscal: 3626921, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Telefon: 0262347601, Fax: 0262347979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Romania, cod postal: 437195, telefon: +40 262347601, fax: +40 262347979, persoana de contact: TOADER STETCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante prevazut la pct. I.1.1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari la obiectivul Centrul local de informare si promovare turistica Moisei Turistic, amenajare de marcaje turistice si a unui refugiu turistic de utilitate publica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentului contract il constituie executia unei cladiri avand destinatia de centru local de informare turistica P + M cu o suprafata utila de 114, 71 mp respectiv desfasurata de 208, 94 mp inclusiv amenajarea unei parcari, a unui refugiu de utilitate publica P + M cu o suprafata utila de 120, 51 mp si amenajarea a doua trasee turistice, in conformitate cu proiectul tehnic nr. nr. 27/2011 intocmit de catre SC AEDILIS PROIECT SRL . Valoarea estimata totala a contractului de lucrari este de 638.041 lei fara TVA din care diverse si neprevazute 19.312 lei.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 638, 041 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 12.000 lei cu valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Garantia se va constitui prin oricare din modurile prevazute la art. 86 din HG 925/2006 . In cazul constituirii prin virament bancar, garantia se va depune in contul RO08 TREZ 4415 004X XX00 0026 deschis la Trezoreria Viseu de Sus. In cazul constiturii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 (formular GB). Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din HG 925/2006 .Ofertele neinsotite de garantia de participare sau care nu respecta cerintele minime mai sus mentionate, vor fi respinse la deschidere .Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia. Garantia de participare se va restitui conform art. 88 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se va constitui in euro, pentru echivalenta in lei se va tine seama de cursul BCE din data de 8 martie 2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, de preferabil din Romania, valabila pe perioada executarii lucrarilor, cu respectarea prevederilor art. 86 alin. 2-4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. F10 ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). In cazul ofertantilor straini, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. F11 (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). In cazul ofertantilor straini autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul /candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punt de vedere, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata .Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Tertul sustinator are obligatia de a prezenta o declaratie din care rezulta ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c ind. 1) si d)din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Completare si semnare Formular F11A (in limba romana sau traducere autorizata ).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Primar ? STETCU TOADER- Viceprimar ? TOMOIAGA GRIGORE- Secretar ? TOMOIAGA GRIGORE- Contabil ?sef ? COMAN GRIGORE- Membru comisie - Coman Voichita- Membru comisie ? Tomoiaga Sorin Ion- Membru comisie ? Vlonga Maftei- Membru comisie ? Liposchi Nicolae- Consilieri locali : HOJDA TOADER, TOMOIAGA TODOR , TOMOIAGA IOAN , TIMIS IOAN, BERCEA IOACHIM, MATI GHEORGHE , FLUTAR ALEXA , TOMOIAGA SIMION , TOMOIAGA STEFAN, HORJ EMIL, TOMOIAGA GHEORGHE , FLUTAR TOADER, HOJDA GHEORGHE , STETCU GAROFITA .4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular 9A- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ). In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( formular AA)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta: - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara datei limita in care se depun ofertele;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara datei limita in care se depun ofertele;Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor si ca domeniul de activitate al ofertantului include si activitatile care constituie obiectul prezentei proceduri.Certificatul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi de minim 1.200.000 lei. Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului cifrei de afaceri se demonstreaza prin luarea in considerarea resurselor tuturor membrilorgrupului. Daca operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator si cu respectarea prev. art. 186 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune pentru indeplinirea contractului din care sa rezulte dispozitia a cel putin urmatorilor specialisti: - un sef de santier inginer sau subinginer in domeniul constructii civile cu o experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar ;
- un Responsabil Tehnic cu Executia(RTE) atestat de catre MDRT in domeniul de activitate aferent contractului ;
- un Responsabil cu controlul calitatii (CQ) .- ingineri de specialitate pe domeniile: instalatii termice, instalatii sanitare si instalatii electrice (cu atestat ANRE), - un inspector de protectia muncii.2. Declaratie privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere;Se vor prezenta urmatoarele documente : - CV-urilepersonalului de specialitate insotite de declaratiile de disponibilitate ;
- copiile diplomelor, certificatelor, atestatelor, autorizatiilor etc. pentru personalul de specialitate- contracte de munca/colaborare, extras revisal sau contracte de colaborare sau angajament de participare conform art. 188 lit. c d, Informatii privind subcontractantul/ subcontractantii, - daca este cazul.Se va prezenta o declaratie conform formularului 23 in original daca o parte din contract o va subcontracta., Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)a unor lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri in baza a maxim 4 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 600.000 lei(fara tva) conf. art. 14 din Ord. nr.509/28.09.2011 emis Presedintele ANRMAP.Prezentarea in copie conforma cu originalul a certificarilor de buna executie/procese verbale de receptii/copii contracte/recomandari/ etc. emise sau contrasemnate de beneficiari., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice suficiente pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va prezenta formularul 12 H Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic. ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, sau echivalent in domeniul executiei constructiilor civile.Se vor prezenta certificatele aferente domeniilor necesare, valabile la data limita de depunere a ofertei.Nu se accepta situatia in care operatorul economic dovedeste ca se afla in curs de certificare.Prin exceptie, se poate face dovada certificarii prin prezentarea unui document in care sa se precizeze ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 12:17