Achizitie publica - Executie lucrari la obiectivul de investitie Extinderea, reabilitarea, modernizarea infrastructurii
Detaliu pentru invitatia numarul 322133
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322133/16.03.2012
Denumire contract: Executie lucrari la obiectivul de investitie Extinderea, reabilitarea, modernizarea infrastructurii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FIBISCod fiscal: 16587476, Adresa: FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Telefon: 0256 232095, Fax: 0256 232095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Romania, cod postal: 307272, telefon: +40 256232095, fax: +40 256232095, persoana de contact: ALEXANDRA CLAUDIA PETCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Romania, cod postal: 307272, telefon: +40 256232095, fax: +40 256232095
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari la obiectivul de investitie Extinderea, reabilitarea, modernizarea infrastructurii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de extindere, reabilitare, modernizare camin cultural si remiza PSI in comuna Fibis
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 762, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 10.000 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM - Formular 14)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data deschiderii ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formular 16, ); scrisoarea de garantie bancara /instrumental de garantare se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO43TREZ6215006XXX005402deschis la Trezoreria Timisoara, cod fiscal 16587476 ; sau- Numerar depus la casieria Primariei comunei Fibis;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, iar ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante conform dispozitiilor H.G. 1045/2011 . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de bune executie, in documentatia de atribuire.Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor: este de minim 60 luni de la data efectuarii receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local, Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน (Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl. Carcea Gheorghe Dorel, primarul comunei Fibis, dna. Borca Adriana, contabil primaria comunei Fibis, dra. Petcu Alexandra Claudia, consilier juridic Consiliul Local Fibis), Certificate fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile , Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele lucrari prestate in ultimii 5 ani (seconsidera ultimii 5 ani pana la data deschideriiofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Prezentarea a cel putin unui contractsimilar ca natura si complexitate cu prezenta lucrare care sa confirme prestarea de lucrari in valoare de760.000 lei fara TVA., declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea lucrarilor, declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent, certificatul care atesta implementarea sistemului de protectie a mediului ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIMARIA COMUNEI FIBIS, STR. PRINCIPALA, NR. 94 A, JUD. TIMIS, tel 0256/ 232 095
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 13:15