Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari: Modernizare prin asfaltare a drumului comunal DCL 67 in satul Lunca, in comuna Voinesti, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 356958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Voinesti (Consiliul Local Voinesti)
Numar invitatie: 356958/15.01.2014
Denumire contract: Executie lucrari: Modernizare prin asfaltare a drumului comunal DCL 67 in satul Lunca, in comuna Voinesti, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Voinesti (Consiliul Local Voinesti)Cod fiscal: 4344600, Adresa: com. Voinesti, sat Voinesti, Voinesti, Telefon: 0245/679324, Fax: 0245/679450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Voinesti, sat Voinesti, Voinesti, Romania, cod postal: 0262, telefon: +40 245679324, fax: +40 245679450, persoana de contact: Laura Curpene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Voinesti , strada Principala, nr 145, localitatea Voinesti , judet Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari: Modernizare prin asfaltare a drumului comunal DCL 67 in satul Lunca, in comuna Voinesti, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru: Executie lucrari pentru: Modernizare prin asfaltare a DCL 67 in satul Lunca , in comuna Voinesti, judetul Dambovita??4.1. Constructii si instalatii-796.918 lei5.1 Organizare de santier-0, 00 lei5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute-76 , 00 lei - reprezinta 0, 009% din valoarea investitiei de baza.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 796, 994 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 15.938, 36 lei, din care cuantumul prevederilor art. 278^1 este de 4577 lei si poate fi constituita in orice moneda, la un curs mediu licitat de BNR, la data publicarii IP in SEAP.Perioada de valab. va fi de cel putin 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.GP se constitituie cfm. preved. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. In cazul constitituirii GP prin virament bancar, contul in care se va vira este RO50TREZ2715006XXX006024-Trez. Targoviste, cu conditia confirmarii viramentului de catre banca emitenta pana la data si ora limita de dsechidere a ofertelor.In acest caz se va prezenta si o declaratie pe proprie raspundere din care va rezulta ca a luat la cunostinta de preved. art. 278^1din OUG 34/2006.In cazul constit. GP printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va prezenta un document conform modelului F34, prezentat in sect. formulare sau un alt model care sa contina cel putin datele din modelul prezentat. In cazul constit. GP printr-o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelului orientativ prezentat, F34 si se va prezenta in conditiile de mai sus. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei coresp. art. 278^1.In orice situatie, dovada constituirii GP se va depune in original la Registratura Primariei Com. Voinesti pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii care vor constitui GP in conf. cu preved. art. 16 alin.(2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea F23.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op.ec. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006. In propunerea tehnica operatorii economici, ofertanti la procedura, vor mentiona modul de constituire al garantiei de buna executie.- autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 1- Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in vreuna din situatiile care duc la excludere in conditiile art.180 din OUG34/2006. Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr.2. Cerinta nr. 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire- Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr. 9, respectiv raspunzand cerintelor de la pctele a, c1 si d.- Pt dovedirea indeplinirii cond. stipulate la art.181 alin.1 lit.c din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale. Certificatele vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul de stat, respectiv bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local scadente in luna anterioara celei in care depun oferta. Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta doc. aferente (decizia/conventia) precum si dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea acestora. Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. NOTA: In masura in care procedura de emitere a certificatelor mentionate mai sus nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 22-Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare) potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Declaratia (Formularul nr. 22 -Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare) trebuie sa fie insotita de Anexa 1, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul are obligatia de aprezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, conform art.11 alin. (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prevederile art.11 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, autoritatea contractanta, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG 925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerinta nr. 3: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire: Se va completa, semna si stampila Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independentaCerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? se va completa Formularul nr. 4.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 4.Nota: Formularul nr. 4 il vor completa atat asociatii, cat si subcontractantii.Cerinta nr. 5: Operatorii economici trebuie sa faca dovada evitarea conflictului de interese. Modalitatea de indeplinire: - Se va completa Formularul nr. 5 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta declaratie va fi completata si de tertul sustinator.Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare membru al grupului.In vederea redactarii declaratiilor, ofertantul va avea in vedere faptul ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Sandu Gabriel Danut ? primar Comuna Voinesti- Popa Constantin Claudiu ? Viceprimar- Popescu Otilia ? Secretar- Predica Ileana ? Contabil- Curpene Laura ? Responsabil achizitii publice- Nicolae Virginia Mihaela- ? Responsabil achizitii publice- Gavrila Camelia ? consilier urbanismConsilieri locali: Motoiu Mihaela, Petrescu Gheorghe; Bucura Neculae; Lambuta Nicolae; Sontea Nicolae; Nicolae Mihail Cristian; Oncescu Aristotel Marius; Rosu Vasile; Stroe Aurel; Erculescu Gheorghe; Antofie Viorel; Troneci Dumitru, Cutoiu Gheorghe; Toma CornelNota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii.In cazul in care exista subcontractanti, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti subcontractantii. In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita si de tertul sustinator. Cerinta 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, sau organismul de care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.b) Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie in acest sens, valabil/a pentru anul calendaristic in curs.Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Cerinta nr. 2Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista (art. 46 alin. (2) din OUG nr. 34/2006).In sensul prevederilor alineatului precedent, prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a) asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; saub) care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc) care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Formularul nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind intreprinderile afiliate conform art. 46 alin. (3) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) sa fie de cel putin 1.593.836, 00 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON, se va lua in considerare cursul mediu de referinta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte.Modalitate de indeplinire1)Se va atasa Formularul nr. 7 - Informatii generale, completat in original.a) Persoanele juridice romane vor prezenta copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara (2011, 2012, 2013)sau alte documente prin care ofertantii isi pot demonstra situatia ec. si financ. inreg. pentru anul 2013.b) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, conversia valorilor din alte monede in lei se va face la cursul mediu anual leu/valuta comunicata de BCE, pentru fiecare an in parte.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM - urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri globale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Capacitatea economica si financiara a ofertantului / candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul 8 -Angajament tert sustinator financiar, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 9 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006, Formularul nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 5 ani (ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor), a executat si dus la bun sfarsit, in conformitate cu normele profesionale din domeniu, lucrari similare cu o valoare cumulata de minim796.918, 00 lei fara TVA, insotite de certificari de buna executie din care rezulta beneficiarii, valoarea, perioada (inclusiv data semnarii) si locul executiei lucrarilor. Echivalentul din alte monede in lei se va calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Note: 1) In situatia in care lucrarile au fost executate in asociere/subantrepriza, se vor lua in considerare lucrarile similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani de catre ofertant.2) Prin lucrari executate se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala SAU lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor SAU lucrari receptionateinsotite de proces-verbal de receptie finala.Se va completa Formularul 10 ? Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va atasa Formularul 11 ? Experienta similaraConversia valorilor din alte monede in lei se va face la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BCE. Pentru conversia leu/euro se va utiliza cursul: Curs mediu anual 2013 -1euro =4, 4632 leiCurs mediu anual 2012-1 euro=4, 4560 leiCurs mediu anual 2011-1 euro=4, 2379 leiCurs mediu anual 2010-1 euro=4, 2099 leiCurs mediu anual 2009-1 euro=4, 2373 leiNote: 1) In situatia in care lucrarile au fost executate in asociere/subantrepriza, se vor lua in considerare lucrarile similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani de catre ofertant.2) Prin lucrari executate se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala SAU lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor SAU lucrari receptionateinsotite de proces-verbal de receptie finala., Cerinta 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente: 1. autocisterna cu disp. de stropire, 2. autogreder, 3. compactor cu autopropulsare cu rulouri (valturi), 4.compactor static cu autopropulsare cu rulouri (valturi), 5. compactor static cu autorpropulsare pe pneuri6. macara pe pneuri, 10-14, 9 TF7 macara pe pneuri20-29, 9 TF8. masina de fasonat otel beton9. vibrator universal cu motor termic, 10. buldozer pe senile, 11. autogudronator, 12. incarcator frontal, 13. instalatie preparare mixture asfaltice, 14. repartizor finisor mixture asfaltice, 15. perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri.16. betoniera cu cadere libera17.malaxor mecanic pentru asfalt18.autogudronator19. autocisterna cu dispozitiv de stropire20. automacara cu brat cu zabrele 6-9, 9 TF1) Se va completa Formularul nr. 12 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere / contractele de inchiriere/ acorduri de inchiriere / angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 33 - Angajament privind sustinerea tehnica, Formularului 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular nr. 9 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentru indeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): a) Sef santier - inginer, absolvent al Facultatii de Cai ferate, drumuri si poduri. Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, a diplomei de inginer;Calificari si abilitati: ? licentiat in domeniul tehnic ? specializarea drumuri, cai ferate si poduri;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut functia de sef de santier;b)Responsabilului tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere aofertelor pentru domeniul constructii rutiere. Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul, ale atestatelor valabile la data limita de depunere a ofertelor.c) Responsabil tehnic cu calitatea: Calificari si abilitati: ? studii superioare specializarea drumuri, cai ferate, poduriExperienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut calitate de responsabil cu calitatea;d) 1 responsabil Securitate si sanatate in munca, inginer absolvent al unei facultati tehnice;
- responsabil cu sanatatea si securitatea in munca, cu prezentarea deciziei de numire.? absolvent a unui program de formare profesionala care acopera cerintele prevazute in Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.e) 1 tehnician / inginer topometrist cu studii de specialitate - se va prezenta copie, cu mentiunea conform cu originalul, dupa certificat/diploma de atestare a calificarii solicitate.f) finisor terasamente -se va prezenta copie, cu mentiunea conform cu originalul, dupa certificat/diploma de atestare a calificarii solicitate.g) pavator - se va prezenta copie, cu mentiunea conform cu originalul, dupa certificat/diploma de atestare a calificarii solicitate.h) dulgher constructii - se va prezenta copie, cu mentiunea conform cu originalul, dupa certificat/diploma de atestare a calificarii solicitate.i) asfaltator - se va prezenta copie, cu mentiunea conform cu originalul, dupa certificat/diploma de atestare a calificarii solicitate.j) fierar betonist - se va prezenta copie, cu mentiunea conform cu originalul, dupa certificat/diploma de atestare a calificarii solicitate.k) betonist - se va prezenta copie, cu mentiunea conform cu originalul, dupa certificat/diploma de atestare a calificarii solicitate., Se vor atasa: a) Formularul nr. 13-Informatii generale privind angajatii, completat in original.b) Formularul nr. 14-Personal ce va fi angajat in contract, completat in original.c) Formularul nr. 15-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original.d) pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in Formularul nr. 14 (cu exceptia responsabilului tehnic cu executia), se va atasa Formularul nr. 16 - Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa postul/pozitia propus/a in cadrul contractului, forma de angajare, locul de munca actual, experienta profesionala, experienta specifica, etc.e) copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa documente careatesta pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentruexecutia lucrarilor (diploma de studii, certificate si legitimatii certificat deatestare eliberat de catre un organism abilitat, decizii ), astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere certificata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.f) dovada relatiei juridice dintre ofertant si specialistii propusi se va efectua prin prezentarea contractului individual de munca sau a contractului de prestari servicii sau cu alt tip de document legal incheiat intre ofertant si specialistul respectiv (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?). Pentru personalul angajat cu contract individual de munca se va prezenta copie certificata conform cu originalul , extras din programul REVISAL actualizat , din care trebuie sa rezulte tipul, durata si nr. contractului.g)copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa atestatul si legitimatia persoanei responsabile pentru executia lucrarilor, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul aferent obiectului contractului;h) Formularul nr. 17 - Angajament de participare, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate, semnat de catre specialist si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.RTE nu va prezenta CV?ul, este suficient copie dupa atestat, in conformitate cu Instructiunea nr 1 ANRMAP pe 2013, In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 32 - Angajament privind sustinerea profesionala, Formularului 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 9 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta nr. 4:
Cerinte privind subcontractantii
In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Se va completa:
a) Formularul nr. 18 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
b) Formularul nr. 18-1 - Acordul/Acordurile de subcontractare, completat in original.
c) Formularul nr. 5 completat in original.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in
considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.
Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din
contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 5: Cerinte privind asocierea
Daca mai multi operatori economici depun o oferta comuna, acestia nu au obligatia legalizarii acordului de asociere la momentul depunerii ofertei, ci doar inainte de semnarea contractului, daca oferta este declarata castigatoare.
Confirmarea liderului asocierii.Nota: Capacitatea tehnica si profesionala, in cazul asocierii se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.
Se va completa Formularul nr. 19 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora.
Formualr 20 ? Acordul de asociere se va prezenta numai in original, daca este cazul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului). In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., Facilitati legale privind indeplinirea criteriilor de calificare. Conform prevederilor H.G. 925/2006, art. 11, alin. 4 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? Formularul nr. 22 - Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare., Cerinta nr. 6Ofertantul are obligatia sa respecte legislatia referitoare la protectia mediuluiModalitate de indeplinire: Se va atasa: Formularul nr. 27 ? Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei referitoare la protectia mediuluiSe va atasa: Formularul nr. 27 Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2014 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer