Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari ?Modernizare strazi in localitatea Varias, Realizare sistem de canalizare (retea de


Detaliu pentru invitatia numarul 291420
Autoritate contractanta
ComunaVarias (Primaria Varias)
Cod de identificare fiscala: 4483870
Adresa: Str Principala nr 619, Varias
Telefon: 0256/387563
Fax: 0256/387870
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Executie lucrari ?Modernizare strazi in localitatea Varias, Realizare sistem de canalizare (retea de
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari ?Modernizare strazi in localitatea Varias, Realizare sistem de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) in localitatea Varias, Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar in comuna Varias si Modernizarea si reabilitarea caminului cultural din localitatea Varias si achizitionarea de costume populare?.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.04.2011 11:33
Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Varias, nr. 619, judet Timis, cod postal 307455
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Varias, nr. 619, judet Timis, cod postal 307455
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 9, 514, 196 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie de particip 180000lei, Decl privind sit pers, Certif.de atest fiscala, Certif cazier fisc, Imputernici, Certif constatator ORC, Formular Inf Gen, Bilant 2007, 2008, 2009, Formular identif financ, Dovada contracte de 9500000 lei in ultimii 5 ani, Decl dotari, Decl personal resp, Angajam priv resurse umane, Formul acord asoc, formul subcontractanti, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Din SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
35
Descriere: Componenta financiara
Termenul de interventie si de remediere a defectiunilor in perioada de garantie
20
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de interventie si remediere in cazul aparitiei unor defectiuni, valabil pe toata durata de garantie acordata lucrarilor.Planul de interventie va cuprinde modalitatea efectiva de realizare a interventiei, prin scoaterea in evidenta si justificarea termenului de interventie (timpul necesar deplasarii echipei de interventie la locul unde s-a produs defectiunea semnalata).Planul de remediere va cuprinde modalitatea efectiva de remediere a defectiunilor, prin scoaterea in evidenta a posibilelor defectiuni ce ar putea sa aparain perioada de garantie si justificarea termenului de remediere a acestora.Termenul va fi exprimat in zile calendaristice.
Metodologia si tehnologia de executie a lucrarilor
30
Descriere: Ofertantul va prezenta procedurile tehnice de executie pentru categoriile/tipurile de lucrari prevazute in proiectele tehnice, avand in vedere acoperirea in totalitate a categoriilor/tipurilor de lucrari specificate in studiile de fezabilitate (preconizam 30 de proceduri).Acest factor va fi defalcat si punctat astfel: a). Metodologia si tehnologia de executie a lucrarilor de modernizare strazi (max. 10 puncte);b). Metodologia si tehnologia de executie a lucrarilor de canalizare si statie de epurare (max. 16 puncte);c). Metodologia si tehnologia de executie a lucrarilor de c-tie after school (max. 3 puncte);d). Metodologia si tehnologia de executie a lucrarilor de modernizare si reabilitare camin cultural (max. 1 puncte);
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
10
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de asigurare a sanatatii si securitatii muncii (SSM), precum si planul propriu de prevenire si stingere a incendiilor (PSI), pe perioada executiei lucrarilor, avand in vedere gradul de acoperire a cerintelor prevazute in caietul/caietele de sarcini si proiectul tehnic.
Plan de organizare a executiei lucrarilor
5
Descriere: Ofertantul va prezenta planul de organizare a executiei lucrarilor, avand in vedere, in principal, modul de prezentare a organizarii executiei lucrarilor, descrierea sistemului aplicat la lucrare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat in executia lucrarilor, aplicabilitatea acesteia.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer