Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari, pentru ? MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN SATUL MLACENI, COMUNA PERISANI, JUDETUL VALCEA ?


Detaliu pentru invitatia numarul 354624
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Perisani (Consiliul Local Perisani)
Numar invitatie: 354624/11.10.2013
Denumire contract: Executie lucrari, pentru ? MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN SATUL MLACENI, COMUNA PERISANI, JUDETUL VALCEA ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Perisani (Consiliul Local Perisani)Cod fiscal: 2541703, Adresa: localitatea Perisani , judetul Valcea, Perisani, Telefon: 0250757069, Fax: 0250757202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Perisani , judetul Valcea, Perisani, Romania, cod postal: 247480, telefon: +40 250757069, fax: +40 250757202, persoana de contact: Ion Sandu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Perisani, localitatea Perisani , judetul Valcea, Perisani, Romania, cod postal: 247480, telefon: +40 250757069, fax: +40 250757202, persoana de contact: Ion Sandu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari, pentru ? MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN SATUL MLACENI, COMUNA PERISANI, JUDETUL VALCEA ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari, pentru ? MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN SATUL MLACENI, COMUNA PERISANI, JUDETUL VALCEA ?LINIE BUGETARA DENUMIRE VALOARE Lei1.2 Amenajare teren 20 5701.3 Amenajare protectia mediului 1 1404.1 Constructii si instalatii 1 682 7905.1 Organizare de santier 16 8285.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 10 058TOTAL 1 731386Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0.58%
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 731, 386 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 15.000, 00 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata sau virament bancar in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO11TREZ6765006XXX000434 deschis la Trezoreria Gura Lotrului, cod fiscal 2541703 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondatata, de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278indice1alin.(1)lit.b)/OUG34/2006Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul BNR este : inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copielizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa caadministratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate fiscale din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum sitaxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limbadecat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteib. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11alin.(4) din HG nr.925/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractantece detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: SANDU ION -Primar, Enache Florinel -Viceprimar, Cocos Valentin -Contabil, Antonescu Nicolae Sorin-Secretar, Buican Elena -Consilier juridic, Dumitru Mariana-Casier, IlieCecilia-Inspector fiscal, CONSILIERI LOCALI: Vacaru Ion, Buican Constantin, Feteanu Ioan, Stefan Neculaie, Mohanu Ion, Popa Ilie, Antonescu Nicolae, Mirea Nicolae, Dobrin Ion, Catana Constantin Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumulb. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cumentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul insotita de traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce facobiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatieipersonale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de Informatii generale sideclararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)? minim 2.500.000, 00 leiSe lasa la latitudinea op.economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. daca un grup de op.economici depun oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de 200.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow de executie pe o perioada de minim 90 de zile.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii vor face dovada executarii unor lucrari similare ca valoare, naturasi complexitate. Se considera lucrari similar ca valoare acele lucrari a caror valoare totala este cel putin egala cu valoarea estimata a lucrarilor ce vor fi executate, fara a include valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 1721328, 00 lei, fara TVA. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei leu/ alta valuta se va aplica cursul mediul anual leu/ alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se considera lucrari similare ca natura si complexitate lucrari de executie, reabilitare drumuri.Pentru a face dovada existentei experientei similare, ofertantii vor prezentao fisa care sa cuprinda informatii privind contractul/ contractele de lucrariprin care se face dovada existentei experientei similare si o lista a lucrarilorexecutate in ultimii 5 ani, insotita de copii certificate ?conform cu originalul?ale certificarilor de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executieilucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice de care dispuneofertantul pentru indeplinirea contractuluiofertantii vor prezenta lista cu utilajele pe care le considera necesare afectuarii lucrarii.Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta\ proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriereSe permite prezentarea si altor documente care sa faca dovada punerii ladispozitie a utilajelor., Executantul trebuie sa dispuna de: 1) Un Sef santier ? inginer/subinginer constructii drumuri si poduri cuexperientaprofesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prinparticiparea la cel putin un contract de lucrari2) Un inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala indomeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la celputin un contract de lucrari3) Un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT indomeniul constructii rutiere drumuri;4) un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- cu atestat/decizie internaDocumentele solicitate la aceasta sectiune trebuie sa fie valabile la datalimita de depunere a ofertelor, Pentru Inginerul CFDP si pentru managerul de proiect se vor prezenta- Curriculum Vitae;
- copie diplome, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale(atestarile eliberate conform Ord. 777 / 2003, cu modificarile si completarileulteriore, si legitimatiile corespunzatoare.)- copii contracte de munca vizate ITM, valabile la data depunerii ofertei, daca este cazul.-pentru RTE se va [rezenta doar atestatul-pentru CQ se solicita decizia de numire2) Operatorul economic va prezenta extrase din Registrul general de evidenta a salariatilor in format electronic (REVISAL)? pagina: lista salariati ? contracte (informatii privind contractile active) -original.3) Ofertantul va prezenta contractele de colaborare (copie conform cuoriginalul) cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului sau prezentarea de angajamente (original), iar in cazul in careeste declarat castigator operatorul economic va incheia contract (-e) de munca cu expertul (-ii) propus (-i).Documentele solicitate la aceasta sectiune trebuie sa fie valabile la datalimita de depunere a ofertelor, Informatii privind subcontractantii si asociatii Ofertantiiasociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completatain conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilatasi datata. Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cusubcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul are dreptul de ainclude in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte dincontract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sase indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati in ofertaIn caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerintade calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avandca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in careofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initialapentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art.176din OUG 34/2006, Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006. Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul fermde sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta acontractul de achizitie publica. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri, Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie
15
Descriere: Componenta tehnica
Termen de executie
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer