Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Constructie grupuri sanitare la Scoala cu clasele I-VIII, in comuna Satu Mare, judetul Suceava ?
Detaliu pentru invitatia numarul 342777
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342777/18.02.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentruobiectivul de investitie ?Constructie grupuri sanitare la Scoala cu clasele I-VIII, in comuna Satu Mare, judetul Suceava ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA GIMNAZIALA SATU MARECod fiscal: 14094536, Adresa: COM. SATU MARE, JUD. SUCEAVA, Satu Mare, Telefon: +40 0230419067, Fax: +40 0230419067
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Scoala Gimnaziala Satu Mare, COM. SATU MARE, JUD. SUCEAVA, Satu Mare, Romania, cod postal: 727480, telefon: +40 0230419067, fax: +40 0230419067, persoana de contact: GEORGETA ANTOCHI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul scolii gimnaziale din comuna Satu Mare, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentruobiectivul de investitie ?Constructie grupuri sanitare la Scoala cu clasele I-VIII, in comuna Satu Mare, judetul Suceava ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentruobiectivul de investitie ?Constructie grupuri sanitare la Scoala cu clasele I-VIII, in comuna Satu Mare, judetul Suceava?, conform caietului de sarcini, care este parte integranta a documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 288, 665 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 5.773 Lei. In cazul respingerii unei contestatii catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 2.886, 65 lei din garantia de participare, in conditiile OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Garantia va fi constituita, la alegere, prin: scris de garantie bancara-Form.4, care se prezinta in orig, in cuantumul si pt perioada din documentatia de atribuire;instrument de garantie emis de o soc de asigurari in orig, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire;ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor; Pentru virament bancar, suma se va vira in contul: RO21TREZ5955006XXX002463, Trezoreria Radauti (C.I.F.14094536), iar persoana juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca sau de societatea de asigurari. Documentul privind constituirea garantiei de participare se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si completataprin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7b ? in orig. In situatiain care un grup de operatorieconomicidepune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de operatori economicicare depune oferta comuna trebuie sa prezintedocumentul. Documentulva fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prev art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si complet prin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7c ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?4. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie. Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerin?ele referitoare la obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent. Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la procedura cu oferta independent? Completare Formular nr. 314 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 5 Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 8 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofetantul care se afla in situatiile prevazute de art. 691 vor fi exclusi din procedura. Documentul va fi depus si de subcontractanti si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Georgeta Antochi - Director, Stanciuc Genoveva ? secretar sef; Lupancu Nicoleta ? contabil sef; Membrii Consiliului de Administratie: Antochi Georgeta, Naghi Rodica, Trufin Magdalena, Haures Cornelia, Vatamaniuc Loredana, Jurovschi Brandusa, Bosovici Daniela, Colibaba Vasile, Morosan Viorica, Lupancu Nicoleta, Ungurean Silvia, Lavric Mihai, Florean Cornel. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si care sa contina informatii valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care documentul a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizataIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 577.300 lei. Prezentare copii dupa documentele disponibile ale operatorilor economici din care sa rezulte valoarea CA globale. ? in copie conform cu orig.Daca un grup de op ec depune o oferta comuna, atunci situatia economica si fin se dem prin luarea in consid a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grup.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Dovada indeplinirii a cel putin un contract avand obiect similar cu cel supus licitatiei, din ultimii 5 ani. Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta certificari din care sa rezulte executia lucrarilor (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul)., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice cu lista cuprinz dotarile specifice cu utilaje, echipamente tehnologice etc. Ofertantul va prezenta o lista a dotarilor de care dispune pentru indeplinirea in bune conditii a contractului.Declaratie privind numarul mediu, in ultimii trei ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiPersonalInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Personal minim necesar pentru indeplinirea contractului: - responsabil tehnic cu executia- 1 pers- sef santier ? cu studii superioare in domeniul contracului, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, - 1 pers- responsabil cu controlul calitatii ? 1 persSe vor prezenta: -cv, datate si semnate - in original pentru tot personalul propus, -diplome de studii- in copie cf. cu orig. pentru tot personalul personalul propus.Ofertantul va face dovada ca dispune de personalul solicitat angajat, acceptandu-se orice document din care sa rezulte dispunerea de personal. Pt responsabilul tehnic cu executia se va mai prezenta: - atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul ? constructii civile, in copie cf. cu orig, - legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE) cu viza valabila Pentru responsabil cu controlul calitatii CQ se va mai prezenta decizia de numire din partea conducatorului ofertantului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii - in copie cf. cu originalul.Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indepl a viit contract de achiz publ, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al standardelor de protectia mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima ? 60 de luni. Ofertele cu o durata de garantie a lucrarilor de peste 60 de luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 10:08