Achizitie publica - Executie lucrari pentru ? Proiect privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, comuna Perisani, judetul Valcea ?
Detaliu pentru invitatia numarul 352100
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352100/06.08.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru ? Proiect privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, comuna Perisani, judetul Valcea ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Perisani (Consiliul Local Perisani)Cod fiscal: 2541703, Adresa: localitatea Perisani , judetul Valcea, Perisani, Telefon: 0250757069, Fax: 0250757202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Perisani , judetul Valcea, Perisani, Romania, cod postal: 247480, telefon: +40 250757069, fax: +40 250757202, persoana de contact: Ion Sandu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Perisani, localitatea Perisani, judetul Valcea , cod postal 247480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru ? Proiect privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, comuna Perisani, judetul Valcea ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru ? Proiect privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, comuna Perisani, judetul Valcea ?Refacere si modernizare DC 4 Spinu-Podeni, lungime 1, 65 kmRefacere si modernizare DC 5 Perisani-Mlaceni, lungime de 4 kmValoarea estimata a lucrarilor este de 5378454, 00 lei, la care se adauga suma de de 493859 lei aferenta procentului de diverse si neprevazute.(9.18%)valoarea estimata a contractului este de 5872313 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 872, 313 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 100.000, 00 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca dinRomania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO11TREZ6765006XXX000434 deschis la Trezoreria Gura Lotrului, cod fiscal 2541703 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data la carese face echivalenta leu/alta valuta este 14.08.2013
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copielizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa caadministratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum sitaxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limbadecat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: SANDU ION -Primar, Enache Florinel -Viceprimar, Cocos Valentin -Contabil, Antonescu Sorin-Secretar, Buican Elena -Consilier juridic, Dumitru Mariana-Casier, Ilie Cecilia-Inspector fiscal, CONSILIERI LOCALI: Vacaru Ion, Buican Constantin, Feteanu Ioan, Stefan Neculaie, Mohanu Ion, Popa Ilie, Antonescu Nicolae, Frunzescu Bogdan, Dobrin Ion, Catana Constantin Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor siautostrazilor, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economianationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiindindeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita princumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat peprimul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cumentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestareori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul insotita de traducere certificata in limbaromana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 dinHG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara1 contract de lucrari similar Modernizare drumuri in valoare totala de minim5.300.000, 00 lei, exclusiv TVA va prezenta o lista a lucrarilor exec in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari. Respectivelecertificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati valoarea perioada si locul exec lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicatde BNR pentru fiecare an in parteFormularul nr.7+ Se vor prezenta obligatoriu, conf. Art.188, al.3, lit.a) din OUG34/2006 : copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe parti relevante ale contractelor/ Copie dupa procesul verbal de receptie partiala sau proces-verbal la terminarea serviciilor/lucrarilor/ proces-verbal de receptie finala a contractului prezentat ca experienta similara/Recomandare din partea beneficiarului/Certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art.97^1 din HG 925/2006, Declaratie privind dotarea cu echipamente specificede care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractuluiofertantii vor face dovada urmatoarelor echipamente;2 Buldoexcavatoare necesar executarii lucrarilor de terasamente;2 Incarcatoare frontale ? necesar efectuarii de sapaturi si eliberarea santierului de materialul in exces;2 Autogredere ? necesar reprofilarii partii carosabile4 Autobasculante ? necesare degajarii santierului de material in exces (pamant rezultat din excavari, moluz) si aprovizionarii santierului cu materiale de constructii1 Statie de asfalt? asigura pregatirea materialului necesar corespunzator structurii constructive a drumului2 Cilindru compactor- asigura compactarea optima potrivit standardelor si normativelor in vigoare stratului de balast componenta a structurii constructive a drumului1 Masina pentru marcaje rutiere ? asigura aplicarea marcajelor rutiere longitudinale ce cuprind linii de directie si marcaj lateral pentru delimitarea sensurilor de circulatie si apartii carosabile ;Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atestaproprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul? dupa contractele de inchiriere, Executantul trebuie sa dispuna de: 1) Un Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un contract de lucrari2) Un inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un contract de lucrari3) Un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;4) un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor-cu atestat/decizie interna, Pentru personalul cheie nominalizat se vor prezenta: - Curriculum Vitae ; (pentru Responsabilul tehnic cu executia se va prezenta doar atestat, fara CV)- copie diplome, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale(atestarile eliberate conform Ord. 777 / 2003, cu modificarile si completarileulteriore, si legitimatiile corespunzatoare.)- copii contracte de munca vizate ITM, valabile la data depunerii ofertei, daca este cazul.2) Operatorul economic va prezenta extrase din Registrul general deevidenta a salariatilor in format electronic (REVISAL)? pagina: lista salariati ? contracte (informatii privind contractile active) -original.3) Ofertantul va prezenta contractele de colaborare (copie conform cuoriginalul) cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti aiofertantului sau prezentarea de angajamente (original), iar in cazul in careeste declarat castigator operatorul economic va incheia contract (-e) de munca cu expertul (-ii) propus (-i)., Informatii privind subcontractantii si asociatii Ofertantiiasociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completatain conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilatasi datata. Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cusubcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul are dreptul de ainclude in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte dincontract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sase indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati in ofertaIn caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerintade calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avandca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in careofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initialapentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art.176din OUG 34/2006, Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si lacapacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prininvocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urmaare oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unuiangaj ferm al pers respective, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj desustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006. Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si aleart. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul fermde sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta acontractul de achizitie publica. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului demanagement al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri, Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatiiaplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentrudomeniile constructii de drumuriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarii
25
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 14:22