Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru ?BAZIN INOT SI AMENAJARI EXTERIOARE? in Comuna Gradistea,jud.Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 322290
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAGRADISTEA (PRIMARIA GRADISTEA)
Numar invitatie: 322290/21.03.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru ?BAZIN INOT SI AMENAJARIEXTERIOARE? in Comuna Gradistea, jud.Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAGRADISTEA (PRIMARIA GRADISTEA)Cod fiscal: 2541320, Adresa: COMUNA GRADISTEA, Gradistea, Telefon: 0250867009, Fax: 0250867009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GRADISTEA, Gradistea, Romania, cod postal: 247250, telefon: +40 250867009, fax: +40 250867009, persoana de contact: ILIE BOIANGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Gradistea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru ?BAZIN INOT SI AMENAJARIEXTERIOARE? in Comuna Gradistea, jud.Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executrea lucrarilor de ?BAZIN INOT SI AMENAJARIEXTERIOARE? in Comuna Gradistea, jud.Valcea constand in construirea unui bazin de inot de folosinta publica.Capacitatea maxima a bazinului va fi de 40 de persoane.
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6059, 60 lei Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: ? virament bancar in contul RO64TREZ68024670271XXXXX deschis la Trez.Rm.Berbesti , scrisoare de garantie bancara Formular nr 21; scrisoare emisa de o societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a GBE: - prin Scrisoare de garant bancara de buna exec/polita de asig emisa de o soc de asig, a carei valab. va corespunde cu perioada de valab. a contr.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unit. Trez Statului din cadrul org fiscal competent un cont de disponibil distinct la disp autorit. contr. (Hot. 1045/19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract.Nu se admite preze unor doc.de garant de buna exec comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, documentul privindgarantia bancara de buna exec va fi emisa integral in numele si pentru Liderul asocierii.- depunerea la casierie a unor sume in numerar.Nota: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autorit. contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiv2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataSe solicita completarea Formularului nr.3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariSe solicita completarea Formularului nr. 5 de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant va prezenta acest formular 1.Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul'', dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Vor fi exclusi din procedura ofertantii aflati in faliment sau lichidare si cei care nu fac dovada ca au in obiectul de activitate principal sau secundar codul C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul licitatiei2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale 2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , care sa fie de cel putin 600.000 lei In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 300.000 lei. 3.Bilanturile contabile 4.Sustinere (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitateatehnica1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular nr. 9, 2.Fisa/fise de inform privind exper simil - Formular 10 ? pentru principalelelucr exec conf formularului 9(dar nu mai mult de 5)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani , calc de la data limita de depunere a ofert, minim un contr al carui ob sa fi fost lucrari de piscine/bazine sau lucrari simil in valoare de 300.000 lei fara TVA. Se vor prez in copie inform relevante (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv. de receptie la terminarea lucrar precum si o recomandare din partea benef lucr respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2008:1euro =3, 6827 lei.2009:1euro =4, 2373 lei;2010:1euro =4, 2099 lei Ofert care trebuie sa efect convers altor monede decat euro sau lei vor util ratele de schimb medii anuale stabil de catre BN a tarii respect in care s-a facut inregistr, 3. Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Formular nr. 10In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., 4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Formularul 12, 5.Personalul ce va fi angajat in contract- Formularul nr 13Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) minim: \1 RTE atestat MDRT conf.Ord.MLPTL 777/2003 in dom specif ob contr supus achiz1 Responsabil Calitate1 Sef de santier spec constr civ , hidro si/sau terenuri de sport, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar1 Ing specinstalatiiSe vor atasa: - CV-urile persoanelor de conducere, precum si persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractu, 6. Decl privind util, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular nr.16. Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii sale tehnice si financiare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului de prestari servicii si executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In acest caz se vor prezenta documente justificative, Informatii privindsubcontractantiiSe va prezenta Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant? Formular nr. 20Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. 1.Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer