Achizitie publica - Executie lucrari pentru ?Extindere retea distributie alimentare cu apa potabila? in Comuna Zatreni,jud.Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 341147
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341147/18.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Extindere retea distributiealimentare cu apa potabila? in Comuna Zatreni, jud.Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZATRENI (PRIMARIA COMUNEI ZATRENI JUD. VALCEA)Cod fiscal: 2541380, Adresa: COMUNA ZATRENI, JUDETUL VALCEA, Zatreni, Telefon: 0250867303, Fax: 0250867423
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ZATRENI, JUDETUL VALCEA, Zatreni, Romania, cod postal: 247755, telefon: +40 250867303, fax: +40 250867423, persoana de contact: MARIUS DIACONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Zatreni, jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Extindere retea distributiealimentare cu apa potabila? in Comuna Zatreni, jud.Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de ? Extindere retea distributiealimentare cu apa potabila? in Comuna Zatreni, jud.Valcea constand in- extinderea retelei existente de alimentare cu apa potabila, in lungime de L=24.325 m, -un put forat H=350m, -o statie de tratare-o statie de pompare.Alimentare cu apa: - extinderea sistemelor de alimentare cu apa;
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 630, 071 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 52.000 lei.(data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invit. de part., Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip, este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor). Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa prevada si faptul ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 6.410, 07 lei conform art. 278ยน lit.c., din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante .b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO14TREZ6805006XXX000035 deschis la Trez.Berbesti insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Formular nr. 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Laban Cornel-Presedinte, Cobrescu Ion-membru, Florescu Nicolae-membru, Dragu Narcisa-membru, Ninciuleanu Patru-membru Cruceru Tudorel, Barbu Lucretia, Cirstea Petre, Sandu Marin, Capra Madalin, Badita Ion, Pretorian Vasile, Mihai Gheorghe, Stoica Ion. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 2.600.000 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., 2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 6 luni, in valoare de minim 650.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare, 2.1 Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 650.000si pentru o perioada de 6luni., 3.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare care sa fi avut ca obiect realizarea de retele de apa si sau aductiuni de apa a carui valoare sa fie minim 2.600.000 lei.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -Recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract in copie certificate confom cu originalul din care sa rezulte caracteristicile tehnice ale lucrarilor executate care sa demonstreze respectarea cerintei minime de calificare;Procese verbale de receptie pentru fiecare contract in copie certificate conform cu originalul, 1.1Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze..Sustinatorul tehnic va prezenta in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6., 2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorulpersonal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - Manager de proiect - studii universitare tehnice de lunga durataExperienta incalitate de Manager de proiect / Reprezentant al Antreprenorului /Coordonator / Lider de echipa in cel putin 1 contract de executie de lucrari indomeniul alimentare cu apa si/sau canalizare;, 3.Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul IX ?Constructii edilitare si de gospodarie comunala;
- Sef santier - studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul inginerie civila specializarea instalatii. Experienta in calitate de Sef santier in cel putin 1 contract de executie de lucrari in domeniul alimentare cu apa si/sau canalizare;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor - cu atestat/decizie interna cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;se vor prezentaa) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele resp., necesare pentru dovedirea cerintelor minime; b) copii ale certificatelor, referintelor sau alte documente emise de angajatori care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in dom/specializ cerute. solicitarea acestora se face numai in cazul operatorului economic declarat castigator, 4.un Inginer instalatii electrice - studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul inginerie civila specializarea instalatii. Experienta in cel putin 1 contract de executie de lucrari in domeniul alimentare cu apa si/sau canalizare;
- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatate si securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniuconform HG 300/2006, cu experienta profesionala in domeniu dovedita ;
- un sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHDse vor prezentaa) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime; b) copii ale certificatelor, referintelor sau alte documente emise de angajatori care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/specializarile cerute. solicitarea acestora se face numai in cazul operatorului economic declarat castigator;, 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorea dotare tehnica: basculante; autobetoniera; pompa pentru beton; automacara;buldoexcavator; instalatie de foraj; mai compactor, 6.Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Cerinte obligatorii-Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, 7.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire 1.Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., 2.Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 12:35