Achizitie publica - Executie lucrari pentru ?Extindere retea distributie alimentare cu apa potabila? in Comuna Zatreni,jud.Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 342373
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342373/05.02.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Extindere retea distributie alimentare cu apa potabila? in Comuna Zatreni, jud.Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZATRENI (PRIMARIA COMUNEI ZATRENI JUD. VALCEA)Cod fiscal: 2541380, Adresa: COMUNA ZATRENI, JUDETUL VALCEA, Zatreni, Telefon: 0250867303, Fax: 0250867423
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ZATRENI, JUDETUL VALCEA, Zatreni, Romania, cod postal: 247755, telefon: +40 250867303, fax: +40 250867423, persoana de contact: LITOIU CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Zatreni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Extindere retea distributie alimentare cu apa potabila? in Comuna Zatreni, jud.Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de ? Extindere retea distributie alimentare cu apa potabila? in Comuna Zatreni, jud.Valcea constand in- extinderea retelei existente de alimentare cu apa potabila, in lungime de L=24.325 m, -un put forat H=350m, -o statie de tratare-o statie de pompare.Alimentare cu apa: - extinderea sistemelor de alimentare cu apa;Valoare estimata executie lucrari: 2.630.071 lei fara TVAValoarelucrari diverse si neprevazute: 276.475 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 906, 546 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 52.000 lei (data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invit. de part., Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip, este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor). Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa prevada si faptul ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 6.410, 07 lei conform art. 278ยน lit.b), din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante . b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO14TREZ6805006XXX000035 deschis la Trez.Berbesti insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Formular nr. 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Litoiu Constantin-Primar, Laban Cornel-Presedinte, Cobrescu Ion-membru, Florescu Nicolae-membru, Ninciuleanu Patru-membru, Cruceru Tudorel, Barbu Lucretia, Cirstea Petre, Sandu Marin, Capra Madalin, Badita Ion, Pretorian Ignat- Vasile, Mihai Gheorghe, Stoica Ion, Preda Grigore ? Mihail ?membru, Bocsaru Stefan - membru, Trasca Tatiana-membru, Gusu Stefan. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 2.600.000 lei Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 6 luni, in valoare de minim 650.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare, 2.1 Modalitatea de indeplinire Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 650.000 si pentru o perioada de 6 luni., 3.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, 3.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., 4.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani : Prezentarea unei declaratii si a unei liste a lucrarilor executate in ultimii cinci ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele maiimportante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indicaeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.prezentarea a cel putin unui document.Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizareaa cel putin 24km de retele., 1.1 Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate saudocumentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante lafinalizarea contractelor.Din aceste documente trebuie sareiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii cntractului)si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;
- PV de receptie finala/ PVTL sau procese verbale de receptive partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit 1.Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., 2.Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 10:16