Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru: EXTINDERE SEDIU CASA CORPULUI DIDACTIC CLUJ ? CENTRU DE DOCUMENTARE SI FORMARE CONTINUA


Detaliu pentru invitatia numarul 334746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Casa Corpului Didactic Cluj
Numar invitatie: 334746/03.09.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru: EXTINDERE SEDIU CASA CORPULUI DIDACTIC CLUJ ? CENTRU DE DOCUMENTARE SI FORMARE CONTINUA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa Corpului Didactic ClujCod fiscal: 7929740, Adresa: Str. Septimiu Albini, nr.91, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264593945, Fax: 0264593945
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Septimiu Albini, nr.91, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400457, telefon: +40 264593945, fax: +40 264593945, persoana de contact: Bianca Oanca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Septimiu Albini, nr.91, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400457, telefon: +40 264593945, fax: +40 264593945
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru: EXTINDERE SEDIU CASA CORPULUI DIDACTIC CLUJ ? CENTRU DE DOCUMENTARE SI FORMARE CONTINUA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul SEDIU CASA CORPULUI DIDACTIC CLUJ ? CENTRU DE DOCUMENTARE SI FORMARE CONTINUA conform cerintelor din Caietele de sarcini.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 143, 695.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de minim 62.800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea CASA CORPULUI DIDACTIC CLUJin contul : RO43 TREZ 2165 005x xx01 6982 Trezoreria Cluj.b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 3. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici simijlocii, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.4.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006 alin. (1), lit.b, suma de 6.923, 69 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila Formularul nr. 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(2) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 10.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 11.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formular nr. 9A4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.5.Certificat de taxe si impozite locale (datoriil la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A . Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Dorina Kudor - director, Bianca Oanca - adm. financiar, Mihaela Popescu - presedinte comisie de evaluare, Roxana Prigoana - membru comisie de evaluare, Gina Rosescu - membru comisie de evaluare. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a).In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare a unei/unor terte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Formularul nr.8A prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11 si nr.11A.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormularul nr. 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11 si nr.11A. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice de tip Be valabil la data depunerii ofertelor in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Autorizatie ANRE pentru executia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale valabila la data depunerii ofertelor in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Autorizare ISCIR pentru montare ascensoare.Autorizatiile se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 4 luni, in valoare de minim 650.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracteaflate in desfasurare.Ofertantul va prezenta: Document bancar sau alte documente din care sa rezulte asigurarea lichiditatilor necesare pentru realizarea contractului in cazul in care oferta este declarata castigatoare, Media cifrei de afaceri globale a contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de cel putin 6.280.000, 00 lei;Op. ec va prezenta: Informatii generale - Formularul 12Bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit sau alte documente relevante si disponibile ale operatorului economic aferent anilor de referinta precizati in Formularul 12.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Indeplinirea in ultimii cinci ani a cel putin unui contract de lucrarisimilare, cu o valoare minima de 3.143.000, 00 lei.Operatorul economic va depune: - Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani - Formularul nr.14;
- fisa de experienta ? Formular nr. 15- copii dupa partile relevante din contractul prezentat ca experienta similara, - Copie dupa procesul verbal de receptie laterminarea lucrarilor ptr contractul prezentat ca experienta similara.- Copie dupa procesul verbal de receptie finala in cazul in care aexpirat perioada de garantie acordata lucrarilor.- Document constatator/Recomandare din partea beneficiarului de contract ptr contractul prezentat ca experienta similara., Echipamentele considerate necesare pentru executia contractului sunt: Incarcator frontal min.1 buc, Autobasculanta min.2 buc, Compactor vibrator min.1 buc, Excavator min.1 buc, Macara/Automacara min.1 bucLaborator autorizat de analize si verificari min.grad II min.1 buc , Statie de beton si/sau contract de furnizare betonmin.1 buc.Op.ec.va depune: Decl. privind utilajele si echipamentele de care dispune op.ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 22).Copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie/ctr.de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, echipamentelor si laboratorului implicate in realizarea lucrari., Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificarecorespunzatoare pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic va depune: Declaratie privind personalul responsabil pentruindeplinirea contractului-Formularul nr.19., Sef de santier?licentiat al unei Fac de Constructii. Exp.prof.generala: min 5ani exp.prof.in dom. constructiilor civile in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari deconstructii si/sau management de proiect/ctr si/sau proiectare.Op.ec.va depune: - CV- diplome de studiu.-contract de munca/contract de colaborare/extrasrevisal sau angajament.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, A.C.va solicita op.ec. clasat pe primul loc prezenareadoc.justificative ptr. dem. experientei profesionale si anume se vor prezenta: fie cartea de munca/ctr.individual de munca si/sau recomandari emise deBeneficiar/Angajator si/sau alte doc. echivalente din care sa reiasaexperienta mentionata in ?CV?., Responsabil tehnic cu executia ? Atestat de catre M.D.R.T.pe domeniul constructii civile.Temei legal L.10/1995Ofertantul va prezenta : -CV-diplome de studiu-certificat de atestare tehnico prof. pentru calitatea de resp. tehnic cu executia pe domeniul constructii civile.-legitimatie responsabil tehnic cu executia-ctr.de munca/ctr.de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- licentiat al unei Facultati de Constructii.Ofertantul va prezenta: -CV-diplome de studiu-decizie de numire in functia-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament, Specialist instalatii electrice - licentiat al unei Facultati deConstructii/Instalatii. Atestat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) in domeniul executiei instalatiilor electrice minim grad II B, Temei legal Ordin 90/2009 al ANREOfertantul va prezenta: -CV-diplome de studiu-certificat de atestare ANRE minim grad II B-legitimatie ANRE-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Specialist insatalatii gaze naturale ? licentiat al unei Facultati de Constructii/Instalatii. Atestat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) in domeniul executiei instalatiilor de gaze naturale minim grad III D. Temei legal Ordin 89/2009 al ANRE.Ofertantul va prezenta: -CV-diplome de studiu-certificat de atestare ANRE minim grad III D-legitimatie ANRE-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Personalul tehnic autorizat de ISCIR pentru supravegherea lucrarilor de construire, montare si verificare a ascensoarelor.Ofertantul va prezenta: -CV-diplome de studiu- autorizatie ISCIR-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil cu protectia si securitateaMuncii conform HG 300/2006, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca in conformitate cu H.G. 1425/2006 cu completari si modificari ulterioare. Temei legal: Legea 319/2006, HG 955/2010, HG300/2006, HG 1425/2006.Ofertantul va prezenta: - CV- diplome de studiu, - certificat de calificare in domeniul SSMconform legislatiei in vigoare- contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora. Operatorul economic va prezenta: Formularul nr. 23 Informatii privind subcontractantii si acordul acestora Model Formular 24 si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management alCalitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru partea de contract pe care o executa., Operatorul economic va face dovada ca areimplementat si mentine un sistem de Management deMediu conform cerintelor standardului SR EN ISO14001:2005 sau echivalent, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, pentru partea de contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP de la sectiunea Documentatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer