Achizitie publica - Executie lucrari pentru implementarea proiectului integrat Grindu
Detaliu pentru invitatia numarul 317180
COMUNA GRINDU (PRIMARIA GRINDU-JUDETUL TULCEA)
Cod de identificare fiscala: 4794010
Adresa: PRIMARIA COMUNEI GRINDU, JUD.TULCEA, Grindu
Telefon: 0340501001
Fax: 0340501001
Denumire invitatie: Executie lucrari pentru implementarea proiectului integrat Grindu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari pentru implementarea proiectului integrat ?DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII, A SERVICIILOR DE BAZA ?I PASTRAREA TRADI?IILOR CULTURALE IN COMUNA GRINDU, JUDETUL TULCEA?LOT 1. "MODERNIZARE STRAZI DIN INTRAVILANUL COMUNEI GRINDU, JUDE?UL TULCEA";LOT 2"CENTRU SOCIAL DE ZI PENTRU PERSOANE DEFAVORIZATE INCOMUNA GRINDU, JUDE?UL TULCEA"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.11.2011 10:53
Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Grindu, comuna Grindu , judetul Tulcea, Cod postal: 827085
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2011 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Grindu, comuna Grindu , judetul Tulcea, Cod postal: 827085
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 9, 089, 470 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv neinc. prev.art180, 181, 69^1din OUG34/2006;caz jud;fisc;certif buget stat+loc;part la proced cu of indep;cun cond leg priv proced de achiz;certif.const+înmatric.ORC;act constitutiv;contr. de soc;statutul op ec; ob de activ pp sau sec activ supus proced de achiz;CMde af pe ult 3 ani min 16400000lei-L1, min1600000lei-L2;lichiditati min: 1750000lei-L1 si min 25000 lei-L2;exp sim ult 5 ani-1contr exec drum asfaltat val min 8000000lei, fara TVA-L1 si 1contr exec c-tii civ, val min 800000lei, fara TVA-L2;asig pt toate risc.lucr de c-tii si rasp civila a constr;dot min L1:4xautobasc, 2xautogreder, 2xautocist, 2xbuldoexcv, 2xcil compac terasam, asfalt, 2xechip apl emulsie bitum, 1xinst prep mixt asfalt, 2xincarc front, 2xperie mec, 1xrepartz finisor mixturi asfalt;L2 cate 1xbuldoexcavator, încarc front, autobasc, st. bet, compactor ;Lab de grad II;res.uman min pt L1, L2:1mngproiect, 1sef sant.Dif loturi: L1-1RTE+1RTC drum, 1ing CFDP;pt L2:1 RTE+1 RTC+1 ing c-tii civile;certif ISO9001, 14001
SEAP, pe site-ul www.e-licitatie.roGaran?ie de participare- 124.000 pentru Lotul 1- 12.000 pentru Lotul 2Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor contractului
20
Descriere: Pt Lot 1: a) pt termen de executie cuprins intre 8-10 luni se vor primi 20 puncte; Punctajul se acorda, inclusiv pentru un termen de 10 luni;b) pt termen de executie cuprins intre 10-12 luni se vor primi 10 puncte;Punctajul se acorda, inclusiv pentru un termen de 12 luni;c) pt termen de executie cuprins intre 12-14 luni se vor primi 5 puncte;Oferta care prezinta un termen de executie mai mic de 8 luni calendaristice si mai mare de 14 luni, va fi considerata neconforma. Pt Lot 2: a) pt termen de executie cuprins intre 6- 8 luni se vor primi 20 puncte; Punctajul se acorda, inclusiv pentru un termen de 8 luni;b) pt termen de executie cuprins intre 8-10 luni se vor primi 10 puncte;Punctajul se acorda, inclusiv pentru un termen de 10 luni;c) pentru termen de executie cuprins intre 10-12 luni se vor primi 5 puncte;Oferta care prezinta un termen de executie mai mic de 6 luni calendaristice si mai mare de 12 luni, va fi considerata neconforma
Perioada de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: a)pt cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul max; b)pt alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x punctajul maxim. Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni si maxim 84 luni. Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata neconforma iar cea care depaseste 60 luni se puncteaza identic ca pentru 84 luni.
Termen de remediere a problemelor aparute in perioada de garantie
10
Descriere: a)pt cel mai mic termen de remediere defecte se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (durata minima/duratan ) x punctajul maxim alocat. Nu se accepta termene de remediere mai mari de 14 zile, in acest caz ofertele fiind declarate inadmisibile;termenele de remediere nerealiste vor conduce la declararea ofertei ca inadmisibila.Ofertantii trebuie sa prezinte informatii detaliate privind metodologia propusa, care sa confirme capacitatea operatorului economic de a remedia problemele aparute in perioada de garantie.