Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru implementarea proiectului integrat ?DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII, A SERVICIILOR DE BAZA ?I PASTRAREA TRADI?IILOR CULTURALE IN COMUNA GRINDU, JUDETUL TULCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 320165
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GRINDU (PRIMARIA GRINDU-JUDETUL TULCEA)
Numar invitatie: 320165/14.02.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru implementarea proiectului integrat ?DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII, A SERVICIILOR DE BAZA ?I PASTRAREA TRADI?IILOR CULTURALE IN COMUNA GRINDU, JUDETUL TULCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRINDU (PRIMARIA GRINDU-JUDETUL TULCEA)Cod fiscal: 4794010, Adresa: PRIMARIA COMUNEI GRINDU, JUD.TULCEA, Grindu, Telefon: 0340501001, Fax: 0340501001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI GRINDU, JUD.TULCEA, Grindu, Romania, cod postal: 827085, telefon: +04 340501001, fax: +04 340501001, persoana de contact: NECULAI NEAGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI GRINDU, JUD.TULCEA, Grindu, Romania, cod postal: 827085
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru implementarea proiectului integrat ?DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII, A SERVICIILOR DE BAZA ?I PASTRAREA TRADI?IILOR CULTURALE IN COMUNA GRINDU, JUDETUL TULCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Exec lucr pt proiectul integrat compus din urm act: LOT1."MODERNIZARE STRAZI DIN INTRAVILANUL COMUNEI GRINDU, JUD TULCEA";LOT2"CENTRU SOCIAL DE ZI PENTRU PERSOANE DEFAVORIZATE INCOMUNA GRINDU, JUD TULCEA".Det se regasesc in continutul Doc de proiectare in fazele PT+CS+DE, elab sep pt fiecare lot.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 089, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 124.000 pt L1/12.000 pt L2-SGB in fav AC, in formatul stab prin F11, elib de o banca din ROU.SGB de participare trebuie sa cont urm elemen de conformitate: 1) trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu of;2)sa faca referire expresa la proced org de AC;3)sa cont in clar den AC in fav careia s-a constituit;4)val sa coresp sumei fixe solicit prin documen de atrib;5)sa aiba inscrisa valab pt care a fost constituita care trebuie sa coresp cu cea inscrisa in docum;6)sa cont parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pt op ec care a depus of.- instr de garant emis in cond legii de o soc de asig, cu respect preved art.90, 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif si compl ult-OP (cu cond confirm acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al benef pana la data deschiderii of) in contul AC RO79TREZ6425006XXX000057 deschis la Trez Macin, confirm de trez.- I.M.M.-urile pot constituiGP in val de 50% din cuantumul GP- anexa 1 din Ord27/2006 - Anexa A de la cap Form;
-Docum de garantare emis in cond legii de o soc bancara/asig in fav AC, va avea prevazut in mod explicit faptul ca AC va retine GP, of pierzand astfel suma constituita, atunci cand: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castigatoare, nu constituie GBE in per de valab a of si, oricum, nu mai tarziu de 10 de la semnarea contr;c)of sa fiind stab castig, refuza sa semneze contractul de achiz publ in per de valab a of.-Docum de garantare emis in cond legii de o soc bancara/asig, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care of depune contest la CNSC, iar contest este respinsa, soc bancara/asig va plati neconditionat AC, la solicit acesteia, suma calculata cf prevederilor art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modif si compl ult. Per de valab a GP trebuie sa fie cel putin egala cuper de valab a of, resp 90 zile de la data lim pt dep ofertelor.Neprez dov constituirii GP atrage dupa sine resp of.GP trebuie sa fie irevocabila
Garantie de buna executie
GBE este de 10% din val contr, fara TVA-un instrum de garant emis in cond legii de o soc banc/asig(cf F19).Preved art90, art86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si compl ultse aplica in mod coresp.GBE se poate constitui si prin ret succesive din sumele dat pentru fact part.In acest caz contractantul are oblig de a desch un cont la disp AC.Suma init care se dep de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parc indepl contractului, AC urm sa alim acest cont prin ret succesive din sumele dat si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stab drept GBE in docum de atrib.AC va disp ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efect.Contul astfel deschis este purtator de dob in fav contractantului.In cazul of care se gasesc in categ IMM-urilor se va face dov in acest sens prin prez doc prev in Legea 346/2004, GBE constituindu-se in proc de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atrib(Anexa A-form)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 12A ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Aceasta declaratie o va depunde si un eventul tert sustinator cf art.190, alin (2) din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare.-Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor-Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 12B .Aceasta declaratie o va depunde si un eventul tert sustinator cf art.190, alin (2) din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare, insa doar lit a), c1), d).-Prezentare certificate din care sa reiasa obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertei, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legalal firmei, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Nota: Certificatul privind plata obligatiilor la bugetul local se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate care sunt implicate in derularea contractului si care figureaza in Certificatul constatator emis de ORC.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 12 JDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 12 LPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Primar ? dl. Neagu Neculai;
-Viceprimar ? dl. Coseru Vergil-Sectretar ? dl. Cristea Ion-Contabil sef - dna. Frangulea Florentina-Responsabil achizitii publice - Tanasof LilianaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.Se va prezenta Formularul nr. 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: -Copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.6 sau echivalent) . Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale anualepe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin: -16.400, 000 mii lei pentru Lotul 1;
-1.600, 000 mii lei pentru Lotul 2;, Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, de minim: - 1.750.000 lei pentru lotul 1;
-250.000 lei pentru lotul 2pentru o perioada de min. 4 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Avand in vedere numarul limitat de transe de rambursare si termenul de 90 de zile pentru plata de catre finantator a sumelor cheltuite de catre beneficiar, executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 4 luni..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 (cinci) ani, contracte de lucrari de drumuri sau/si constructii civile, de natura si complexitate similara, ce trebuie sa fi avut o valoare cumulata (minim 1 contract, maxim 3 contracte) pentru fiecare lot in parte de cel putin: - 8.000.000 lei , fara TVA pentru lotul 1, -800.000 lei, fara TVA pentru lotul 2, - angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului -raspundere civila, Pt Lot 1: Autobasc > 16 to (cu rap de inspectie, ITP, RCA)x4 buc; Autogreder (cu rap de inspectie)x2 buc;Autocisterna apa (5-10mc, RCA, ITP)x2 buc;Buldoexc (cu rap de inspectie) x2 buc;Cil compac terasamente (cu rap de inspectie)x2 buc;Cil compactor asfalt (cu rap de inspectie)x2 buc;Echip pt stropit si aplicat emulsie bitum (autogudronator, cu rap de inspectie)x2 buc;Inst de prep mixturi asf de min.100 to/h (autorizde mediu valab, cu rap de inspectie, fisa tehn si cu certif de cf in termen de valab pt urmatoarele mixturi: BAD25 si BA16)x1 buc; Incarcator frontal (cu rap de inspectie)x2 buc;Perie mec (cu rap de inspectie)x2 buc;Repartiz finisor (vibrofinisor) pt mixturi asf (cu rap de inspectie, fisa tehnica x1 bucPt Lot 2: buldoexcavatorx1 buc;incarcator frontalx1 buc;autobasc 16 tox1 buc;st de bet cu rap de inspectie si autoriz de mediux1 buc;compactorx1 buc., Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un Laborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor. Atat contractul de colaborareincheiate intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie in vigoare la data depunerii ofertelor., Pt ambele loturi: -1 manager de proiect care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, cod C.O.R. 241919) sau masterat in domeniul Management proiect; Se accepta si alte certificari echivalente de calificare ca manager de proiect; -1 sef santier cu studii de inginerie in profil constructii, cu o vechime de cel putin 5 ani in calitate de sef santier;Pt Lotul 1: -1 RTE drumuri si o experienta profesionala relevanta in proiecte similare de cel putin 3 ani;
-1 RTCdrumuri;
-1 ingspecialitatea CFDP cu o vechime de cel putin 5 ani in executie;Pt Lotul 2: -1 RTEconstructii civ, ind, agrozootehnice;
-1 RTC constructii civ ind;
-1 ing constructor (constructii civile industriale si agricole) cu o vechime de cel putin 5 ani in executie lucrari., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent.valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitieIn cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent.valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitieIn cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
2. Durata de executie a lucrarilor contractului
20
Descriere: Pt L1: a) pt term de exec 7- 9 luni-20 pcte;Pctjul se acorda, inclusiv pt un term de 9 luni.b) pt term de exec 9-10luni-10 pcte;Pctjul se acorda, inclusiv pt un term de 10 luni.c) pt term de exec 10-12 luni -5 pcte;Of care prezinta un term de exec mai mic de 7 luni si mai mare de 12 luni, va fi consid necf, potrivit preved art. 36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pt AC. Pt L2: a) pt term de exec6- 8 luni -20 pcte;Pctjul se acorda, inclusiv pt un term de 8 luni.b) pt term de exec 8-9luni -10 pcte;Pctjul se acorda, inclusiv ptun term de 10 luni.c) pt term de exec 9-11 luni -5 pcte;Of care prezinta un term de exec mai mic de 6 luni si mai mare de 11 luni, va fi consid neconforma, potrivit preved art. 36.alin. (2) lit.b) din H.G. nr. 925/2006 intrucat este vadit dezavantajoasa pt AC.In stab per de exec se va avea in ved luarea in consid si a per de timp frig.
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: valab pt ambele loturi: a) pt cea mai lunga per de garantie se acorda punctajul max;b)pt alta per decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata max ofertata ] x punctajul max.Per de garantie acordata lucrarii reprez per max ce poate fi acordata de catreofertant, fata de per prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitmat folosite, performanta utilaj si a calit exec lucrarilor.Of care prez un term de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata necf, potrivit preved art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pt AC; iar cea care depaseste 60 luni se puncteaza identic ca pt 84 luni. In per de garantie of pt L2, se vor lua in calcul si per de garantie of pt dotarile si echipamentele incluse in lucrare.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer