Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru ?Inlocuire sistem clasic de incalzire cu pompe de caldura sol-apa si panouri solare pentru preparare apa calda menajera la Sediul Primariei, Caminul Cultural si Scoala Generala Coarnele Caprei, Comuna Coarnele Caprei, Judetul Iasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 334889
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA COARNELE CAPREI (CONSILIUL LOCAL COARNELE CAPREI)
Numar invitatie: 334889/05.09.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Inlocuire sistem clasic de incalzire cu pompe de caldura sol-apa si panouri solare pentru preparare apa calda menajera la Sediul Primariei, Caminul Cultural si Scoala Generala Coarnele Caprei, Comuna Coarnele Caprei, Judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COARNELE CAPREI (CONSILIUL LOCAL COARNELE CAPREI)Cod fiscal: 4541238, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Coarnele Caprei, Telefon: 0232-724111, Fax: 0232-724111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA F.N., Coarnele Caprei, Romania, cod postal: 707100, telefon: +40 232724111, fax: +40 232724111, persoana de contact: CONSTANTIN GRIGORAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA F.N., Coarnele Caprei, Romania, cod postal: 707100, telefon: +40 232724111, fax: +40 232724111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Inlocuire sistem clasic de incalzire cu pompe de caldura sol-apa si panouri solare pentru preparare apa calda menajera la Sediul Primariei, Caminul Cultural si Scoala Generala Coarnele Caprei, Comuna Coarnele Caprei, Judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru "Inlocuire sistem clasic de incalzire cu pompe de caldura sol-apa si panouri solare pentru preparare apa calda menajera la Sediul Primariei, Caminul Cultural si Scoala Generala Coarnele Caprei, Comuna Coarnele Caprei, Judetul Iasi".
II.1.6) CPV: 45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 665, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 13.300 lei fara TVA. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituire cf. 86 HG 925/2006 react, inclusiv in numerar la caseria autoritatii contractante; Restituire cf. 88 HG 925/2006 react. In cazul unei contestatii daca CNSC dispune respingerea acesteia, autoritatea contractanta va retine cf 278^1 OUG 34/2006 1%, adica 6.650 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului de lucrari. Consituire: cf 89, 90 HG 925/2006 react; Restituire cf 92 HG 925/2006 react; Ofertantii din categ IMM constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat, daca fac dovada IMM. Pt asocieri, fiecare din ofertanti tr sa fie IMM. In cazul constituirii prin retineri succesive se vor aplica prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl priv eligib-F01 din SectFormulare, cazier judiciar si cazier fiscal in orig/copie leg./copie lizibila cf cu originalul (art5 Ord.ANRMAP 509/2011);Decl priv neincadrarea in sit prev la art.181 din OUG 34/2006-F02, Certif de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), Decl priv calitatea de participant-F03;Decl priv neincadrarea in situatiile prevazute de art . 69^1 din OUG 34/2006-F03B - Lista cu persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Grigoras Constantin; Viceprimar: Grigorescu Zoita; Secretar: Gheorghita Constantin; Contabil: Gheorghita Maria; Responsabil achizitii: Gheorghita Maria, Consilier: Carneala Ion; Consilier: Chiriac Aliodor, Consilier: Carja Mihai, Consilier: Moisuc Ioan, Consilier: Todiruta Cristian, Consilier: Apostol IoanCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-F03AAtentie!Certificatele de atestare fiscala tr sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara datei depunerii ofertelor. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cf cu originalul.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii vor face dovada ca sunt atestati ANRE tip B. Se va prezenta copia dupa atestat.Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este resident. Documentele vor fi prezentate in limba de origine, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana in conformitate cu prevederile Legii nr.36/1995 ? Legea notarilor publici si a activitatii notariale, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a Ordinului nr.710C/1995 pentru adoptarea Regulamentului de punere in aplicare a Legii notarilor publici si a activitatii notariale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani tr sa fie cel putin egala cu 1.330.000 lei fara TVA. Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro. Curs mediu anual euro raportat la BNR :2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei; 2011- 1 euro= 4, 3197 lei.Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiareDeclaratie de IMM Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011. In cazul in care pt 2011, exista op.econ. care nu au oblig.legala de depunere a bilantului pt 2011 pana la data depunerii of., se vor lua in considerare alte doc. Contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani-Formular.08 si anexa-Sect Formulare. Ofertantul va prezenta: Cerinte minime: unul sau maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de 660.000 lei fara TVA din care sa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in executarea de lucrari pentru pompe de caldura si panouri solare si cazane pe biomasa granulara., Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- Formular 07- 1. Echipament foraj ? 1 buc; 2. Echipament injectie bentonita ? 1 buc; 3. Buldoexcavator ? 1buc; 4. Autobasculanta ? 1 buc; 5. Aparat sudura PE ? 1buc.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior informatii suplimentare cu privire la existenta utilajelor si starea tehnica a acestora in baza art 11 al 3 din HG 925/2006., Decl ref la efectiv medii anuale ale pers angajat si cadrelor de cond.in ult 3ani.Decl nu se ref la pers teh de spec.si de asig a calit. resp. pt ind.ctr.Lista pers teh de spec.si de asig a calit. nec. pt indepl ctr, sa cupr. min: -1 ing. abs. al Fac. de Constr.-profilul Instal. pt Constr., exp min 3ani in dom-1 ing abs al unei Fac Tehn.-pr. Automat., exp. min. 1an in dom-1 ing abs al unei Fac Tehn.-cu pr. Energet., exp min 2ani in dom-Min 2electric. aut. ANRE, grad IIB, min 3 ani vech. in dom-Min 2sudori aut PE.Se prez.aut.val la data desch of.Se prez CVuri, decl de disp, copii dipl de stud si atest./aut./legit, copii contr munca/colab/carti de m. si doc din care rez ca pers util pt mont detine compet nec. pt realiz mont.echip.Op ec vor nomin. ech. resp de ducere la indepl a contr, cu resp. fiecaruia, insotita de CVuri si decl. de disponib.CVurile vor purta num in clar si semn.in orig. Pers. prop tr sa aiba exp. in exec. de lucr similare.Pers. tr sa fie angajat al op.ec sau colab, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze., Informatii privind asocierea. 1)Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent., 2)Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica/le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. ISO 14001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 60 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pp = (Pretul minim/Pretul Ofertei ) X 60;Punctajul se calculeaza prin rotunjire la cifra sutimilor, astfel: daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 0, 1, 2, 3 sau 4 atunci aceasta zecimala ramane neschimbata;daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 5, 6, 7, 8, sau 9 atunci aceasta zecimala se mareste cu o unitate;daca cifra (sutimilor) la care se face rotunjirea este "9", se pune in locul acesteia cifra "0" iar cifra din fata ei (cifra zecimilor) se mareste cu o unitate.
Durata de executie
35
Descriere: Factorul de evaluare "durata de executie" se exprima in luni calendaristice. Durata minima de executie a lucrarii este de 2 luni calendaristice. Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim precizat, oferta nu va fi punctata. Durata maxima de executie a lucrarii este de 3 luni calendaristice. Pentru o durata de executie mai mare de 3 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma. Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai mica se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 35 puncte; b) pentru o durata de executie diferita de cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: T(n) = (termen minim/termen (n)) x punctajul maxim acordat.
Termenul de prezentare la sediul beneficiarului pentru constatarea defectiunilor
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "termenul de prezentare la sediul benef. pentru constatarea defectiunilor" se acorda astfel: a) pentru termenul de prez. la sediul beneficiarului pt const. defect. - cel mai scazut se acorda 5 puncte; b) pentru un termen de prez. la sediul benef. pt const. defect. mai mare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pdurata= (Termenul minim/Termenul Ofertei ) X 5. Termenul de prez. la sediul benef. pt constat. defect. va fi prezentat in ore si va fi mai mic sau egal cu 24 ore. Of. ce contin ?termenul de prez. la sediul benef. pentru constat. defect.? mai mare de 24 ore vor fi respinse ca neconforme. Pentru justificarea fact. de evaluare "Termenul de prez. la sediul benef. pt constat. defect." se vor prezenta doc. edificatoare pentru existenta unui punct de lucru care sa permita deplasarea la sediul benef. pentru const. defect. in timpul ofertat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate descarca din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer