Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru investitia: ,,Construire centru de informare turistica in comuna Petrestii de Jos?, jud. Cluj.


Detaliu pentru invitatia numarul 357114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNAPETRESTII DE JOS
Numar invitatie: 357114/24.01.2014
Denumire contract: Executie lucrari pentru investitia: , ,Construire centru de informare turistica in comuna Petrestii de Jos?, jud. Cluj.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAPETRESTII DE JOSCod fiscal: 5507056, Adresa: PRINCIPALA, NR.76, Petrestii de Jos, Telefon: 0264-310260, Fax: 0264-310260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRINCIPALA, NR.76, Petrestii de Jos, Romania, cod postal: 07455, telefon: +40 0264310260, fax: +40 0264310260, persoana de contact: IOAN PIRV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Petrestii de Jos, Str.PRINCIPALA, NR.76, Com. Petrestii de Jos, Jud. CLuj, Romania, cod postal: 07455, telefon: +40 0264310260, fax: +40 0264310260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru investitia: , ,Construire centru de informare turistica in comuna Petrestii de Jos?, jud. Cluj.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru investitia: , ,Construire centru de informare turistica in comuna Petrestii de Jos?, jud. Cluj.In cadrul acestui contract, pe langa lucrarile de contructii civile, se regasesc si lucrari de aparare de mal asa cum sunt ele prezentate in Proiectul tehnic atasat.Valoarea totala supusa licitatiei calculata pe baza bugetului indicativ centralizator aprobat, este de 544539 lei, fara TVA din care: Valoarea fara diverse si neprevazute: 495036 leiCap. 2 .Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 12496 leiCap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 474819 leiCap. 5.1. Cheltuieli pentru organizare de santier: 7721 leiDiverse si neprevazute in procent de 10 % din valoarea totala a contractului de lucrari fara diverse si neprevazute reprezentand :49503lei
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 544, 539 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 9.900 lei. Echivalenta pt.garantie de particip. depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de particip. Perioada de valabilitate a garantiei de particip. va fi 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de particip. trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea COMUNEI PETRESTII DE JOSin contul : RO72TREZ21924510220XXXXXdeschis la Trezoreria TURDA.b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, Acest document trebuie sa fie irevocabil si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, Formularul nr.4. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de particip. in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de particip. se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Echivalenta pentru garantia de buna executie depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data semnarii contractului.1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1)-(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Garantia se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garantiei se restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.4) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut Termenul limita de depunere a ofertei - in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.5) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut Termenul limita de depunere a ofertei- in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Primar ? Pirv IoanViceprimar ? Sandru Dorinel Secretar ? Marincean AuritaJurisr - Cozma Casiana-MirelaChicinas Delia ClaudiaConsilieri: 1. Oprea Vasile2. Pirv Ioan3. Pirv Ioan4. Pirv Viorel5. Fenesan Viorel6. Chicinas Marcel- Ioan7. Morovan Ioan8. Cirebea Tudor9. Gabudean Ioan.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul). 1) Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC sau alt document echivalent, conform careia ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii; Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentul de mai sus.2) Se va prezenta Autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice de tip Be conform Ordinului 23 din data de 17.04.2013 asa cum prevede legea Energiei Electrice 123/2012 in termen de valabilitate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni de la data semnarii contractului in valoare de minim 330.024 lei., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2013, 2012 si 2011, sa fie minim: 950.000 lei.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului , ,cifra de afaceri? se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Op. ec va prezenta: Informatii generale - Formularul 12Bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit sau alte documente relevante si disponibile ale operatorului economic.Nota: Pentru demonstrarea cifrei de afaceri aferenta anului 2013 in cazul in care nu exista inca bilantul inregistrat se vor admite si alte documente relevante., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare a unei/unor terte personane (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Form. nr.8A, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11B si nr.11A.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare, in valoare de minim 490.000, 00 lei fara TVA, valoare rezultata din insumarea a maxim 2 contracte.Operatorul economic va depune: - Formularul nr.14 - Declaratie privind listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Formular nr. 15- fisa de experienta, care va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarul, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partial sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante referinte negative., Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferente prezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus.Se solicita prezentarea de documente care atesta faptul ca ofertantul poate dispune (dotare proprie/prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor/echipamentelor implicate in realizarea contractului de lucrari.NotaDaca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator/etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se poate prezenta un angajament., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va depune: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.19., Sef santier - studii superioare in specialitateaC.C.I.A. si experienta in domeniu de minim 3 ani;, Responsabil tehnic cu executia - atestat de catre M.D.R.T. pe domeniul constructii civile Temei legal L.10/1995., Responsabil tehnic cu executia - atestat de catre M.D.R.T. pedomeniulconstructii si amenajari hidrotehnice Temei legal L.10/1995., Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- licentiat al unei Facultati de Constructii., Specialist instalatii electrice - Atestat de catre A.N.R.E. in domeniul executiei instalatiilor electrice minim grad II B, Responsabil instalatii - licentiat al unei Facultati de Constructii in domeniul instalatii., Responsabil cu protectia si securitatea Muncii conform HG 300/2006, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca in conformitate cu H.G. 1425/2006 cu completari si modificari ulterioare. Temei legal: Legea 319/2006, HG 955/2010, HG 300/2006, HG 1425/2006 Ordin 242/ 23.03.2007., In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora.Operatorul economic va prezenta: Formularul 23 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si anexa aferenta acestuiaFormular 24 ? acord de subcontractareFormularul 11A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract., In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormular 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular 10, Formular 11B si Formular 11A. Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pe domeniul/domeniilecare face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o executa., Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, pe domeniul/domeniilecare face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer